| Kirjoittaja |
Viesti |
kitikatti
Rekisteröityi: 17/04/2007 12:43:58
Ei kirjautunut
|
Se on sitten hoitsulla VIIS TÖISTÄ ..Onnea
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
Mervi
Rekisteröityi: 24/05/2007 22:26:21
Ei kirjautunut
|
Tuntuu kivalta,kun ootte toivottaneet tervetulleeksi porukkaan ja kannustaneet "uudella uralla";kiitoksia vaan kaikille.Jo tää ensimmäinen päivä on tuntunu kuitenki nihkeelle.Niin...ja on vasta eka päivä... Kaikkee
on liikkunu mieles ja nyt ei sitte oikeen mitään,tympäsee ja henkeekin alko ahdistaa.
Ai niin,huomaskos kukaan sillon kun poltti vielä,että ääni ois ollu kumman kähee koko ajan?Musta on koko talven tuntunu siltä,että mun ääni on vileä matalampi ja käheempi kun joskus ennen ja välillä tuntuu siltä,et ääni loppuu kokonaan.Huolestuttaa toikin ja kaikki muutkin vaivat.
Yritän tässä ajatella,että nää vaivat ei sillä katoo eikä oloakaan helpota jos käyn ostaas röökiä.Mutta niin kummallista kuin se onkin,niin sillenhän mä olen tehnyt.Mitä enempi vaivaa,niin sen enempi röökiä kehiin.Ihan pöllöä!!!Ja sit kyl niinkin et jos on joatain ilosta niin sekin on röökin paikka.
Että juu,se tupakoitsijan identiteetti; tästähän täs on nyt kyse.Mutta kun musta tuntuu ettei mua oo olemassa ilman tupakkaa
|
|
|
hoitsu vm-68
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:54:37
Ei kirjautunut
|
alkaapa olla kohta 12h lomaan,yövuoro alkaa klo 21 ja loppuu 07 voipi olla pitkä yö edessä,mutta senkin eestä sitte levätään,reissuun en pääse ku isäntä vasta elokuussa lomalla,juhannusreissu 3-4 pv tiedossa ihan etelä-suomessa ja viikko elokuun alussa rukalle kuusamoon , pientä kivaa yritän keksiä täälä kotosalla ja lähiseudulla,isommat kesätöissä ja yks menee viikoks leirille joten 1 vko personal trainerin ( mun 8v.tyttö) kans kahelleen kotona,se on kova piiskaan lenkille vaikka nyt jo saisivat toppuutella
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 03/04/2007 19:33:27
Ei kirjautunut
|
Tällä hetkellä alkoi Hoitsun työvuoro...varmaan piiiitkä yö edessä...varsinkin kun odottaa loman alkua
HYVVEE LOMMOO HOITSU
|
|
|
hoitsu vm-68
Ei kirjautunut
|
kohtaalkaa olla yö tehtynä,eipä muuten tuntunut sen pitemmältä kuin ennen lomaakaan, olo kuin zombiella kohta onneks pääsee nukkumaan
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys28/05/2007 13:15:09
|
|
|
nixu
Rekisteröityi: 17/04/2007 10:40:53
Ei kirjautunut
|
Hyvää lomaa
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys26/05/2007 08:18:26
|
veni vidi vici ,vai oliko se sic transit gloria mundi
|
|
|
hoitsu vm-68
Ei kirjautunut
|
kiitos ja loma on nyt todellakin alkanut,nukuin todella huonosti yövuoron jälkeen osasyynä kun on viikonloppu ja 4 kakaraa laukkaa ovesta sisään-ulos plus kännykät,ovikello soi,meinas mennä jo hermo vaikka olikin korvatulpat,on mulla nimpparitkin ja 5 kk täynnä että saa onnitella lisää,jes, ei tarvi kuukauteen mennä töihin harmi vaan vettä sattaa mutta ukot meni silti sinne ralliin,taijan mennä lenkille ennen sirkusta
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 03/04/2007 19:33:27
Ei kirjautunut
|
Vilhelmiina, Minna, Vilma, Miina, Mimmi ja Vilhelmina siinäpä tämän päivän nimpparisankarit...Mä veikkaan Minnaa.....
Mutta enivei...onneksi olkoon 5 kk savuttomuuden johdosta ja onnea myöskin nimipäivän johdosta!!! voi juku, sullahan alkoi lomakin...voi sua onnellista, saa olla kotosalla ja tehdä ihan omia juttuja
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
Onnea hoitsu-68! Mulla myös nimpparit tänään ja melkein viisi kuukautta savuttomuutta.Hyvää lomaa!
|
|
|
Jasu
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:07:15
Ei kirjautunut
|
Mimosalle ja hoitsulle nimpparionnittelut .
Hoitsulle myös loistavaa lomaa.
Ollaan ukon luona täällä eteläsuomessa, täällä on kanssa rallisprintti. Olin sen ekan jakson katsomassa, sitten tulitiin syömään (mies teki sillä aikaa sapuskaa täällä ) ja juniori lähti vielä takaisin katselemaan rallin loppuosaa.
Kostea sateinen keli..käytiin kaupassa ja ostin sellaisen punaisen sadeviitan joka on ristitty ydinviitaksi . Unohtui sadetakki kotiin .
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys28/05/2007 13:17:06
|
|
|
Mervi
Ei kirjautunut
|
Yritin tossa aikasemmin kysellä mm.huomasko kukaan polttaessaan äänen kanssa ongelmia...taisivat vähän jäädä kysymukset hoitsun loman alkamisen hehkutuksen jalkoihin...Eihän siinä mitään,lomahan on hieno juttu.Että onnistunutta lomaa vaan hoitsulle.
|
|
|
Meke
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:41:23
Ei kirjautunut
|
joo, Mervi mulla oli jossain vaiheessa aika matalalla ääni ja on varmaan aina ollutkin, kun niin pitkään polttelin....nyt kun ei enää polta, niin itsestä kuullostaa että ääni olis kirkastunut, mene ja tiedä onko sitten oikeesti....
|
|
|
Jasu
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:07:15
Ei kirjautunut
|
Mervi wrote:Yritin tossa aikasemmin kysellä mm.huomasko kukaan polttaessaan äänen kanssa ongelmia...taisivat vähän jäädä kysymukset hoitsun loman alkamisen hehkutuksen jalkoihin...Eihän siinä mitään,lomahan on hieno juttu.Että onnistunutta lomaa vaan hoitsulle.
Njaa..vähän oli.. Meinaan joskus kun oikein huusin nuorisolle niin ääni petti. Nyt kuuluu kirkolle asti .
|
|
|
Mervi
Ei kirjautunut
|
Joo melkosta tahkoomista on tää homma...Mulla on hirmunen taisto menossa ja oon nyt vähä koko viikon jumittanu tossa otsikossa että huomenna,huomenna...no nyt taas yks rööki jäljellä ja uutta yritystä ei kun lopetusta vaan päälle.Ahkerasti oon käyny näillä sivuilla ja jotenkin se kannustaa ja lohduttaa kun näkee,että on niin monia muitakin joilla tää homma ei nyt onnistu noin vaan yhellä päätöksellä.
|
|
|
Mervi
Ei kirjautunut
|
Kävin ostamassa nikotiinipurkkaa eilen ja äsken sitten turvauduin siihen.Voi hemmetti,että se on pahaa
Oon joskus vuosia sitte kokeillu,nyt jotain hedelmänmakuista ostin ja ihan yhtä pahaa kuin joskus ennen muinoin.Suu palaa,prkle sentään
|
|
|