« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Massin pesä XML

Kirjoittaja Viesti

Mari74

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 09:48:57

Ei kirjautunut

Hyvä ettei oo Nikkistä näkyny siellä majassa. Mie myös suhun uskon Massi, kyllä sä sen Nikkisen selätät
Mä just iltakävelyltä tulin. Kyllä laiskotti mutta nyt on hyvä fiilis kun sai ittensä raahattua tonne pihalle liikkumaan. Tsemppiä kolmoseen!

Viimeinen tupakka 12.4.2009, yhden hatsin savutus 25.4.2009 mut sitä ei lasketa

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

Tänks Ojram ja Mari kyl vaa tää onki vähä erilainen meno täl kertaa ei mitään tekosyitä etsitä suureen lankeemukseen.. eikä periks anneta Nyt ku nikkinen jostain syystä karttelee minua minä todel käytän joka minuutin hyväkseni Varmaan täs on elämän muutosta nokko muutenki

21.12.11 klo 15.15
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ja minä en kyllä meinaa veivata viittätoista kilsaa sen takia et olen lopettanna tupakoinnin... mitään pahhaa en o tehny no oikeesti menisin mieluusti vaik 20km jos kunto kestäs va hissukseen täältä tullaan maailma

21.12.11 klo 15.15

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

4h nelosen alkamiseen. Vähän ollu kurkun kutinaa parina päivänä mutta hyvin menee. Eka kiusaus tossa kyl oli ku suutahdin vähän ja siitähän tuli automaattisesti mieleen tupakka. Ja saman tien kyl myös ajatus ja että tämähän ei mun lakkoa pilaa. Ainiin ja sehän ei tällä kertaa ole lakko vaan LOPETUS Hurjaa että ees uskaltaa ajatella tuon sanan loppuun asti. Kaikenlaista hommaa on kertyny täs vötkytes ja sitä energiapiikkiä odotelles. Jos sitä tänään jo saisi jotain aikaseksikkin. Mut pääasia et savuttomana mennään

21.12.11 klo 15.15

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No juu on sit siivottu ja voi keskittyä katsomaan päivän saippua-annosta Nelonen alkaa eikä edelleenkään mitään heikkoa. Nyt kyl meinaa jo pitkästyminen nostaa päätään et siihen täytyy keksiä kovasti tekemistä ja kivaa puuhaa. Mut tupakkaa siihen tarkotukseen ei kiitos... ei ei ei mä en käytä enää

21.12.11 klo 15.15

Mari74

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvin menee Massi. Hieno homma! Josko vaikka kokkailisit jotain tai sitten voisit hypätä pyörän selkään ja lähteä polkemaan tukka putkel Mulla kanssa toi tupakka tulee edelleenkin mieleen silloin kun suutahdan ja hermot menee mutta onneksi se kärytysajatus on menny ainakin tähän mennessä ohitte Tsemppiä neloseen

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Kyllä näyttää Massilla menevän erilailla kuin ennen. Olet varmaankin saanut oikeanlaisen vaihteen päälle
Askellat vain samanlailla niin hyvä tulee.Tsemppiä :mrgreen

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos taas Mari ja Mumeli. Olin tos tiukoil ku yks ystävä jonka kanssa aina savutaan ku korsteeni ja jutellaan samal ummet ja lammet käväs kyläs. No hän huomaavaisena poltti vain yhden tupakan, mutta voi että oli vaikea olla.. Mut nolla edelleen ja matka jatkuu raittiina kuinkas muuten

21.12.11 klo 15.15

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nyt taas turvas loppupäivä ei menoja minnekkäänXD no näin alkuun mun täytyy olla tarkkana kuin porkkana noiden menojen kans kun ain juuri niistä lähtenyt suuri sortumus. Mut en kotonakaa aina voi jumia en en No viel yksi päivä enempi kotiympyröis sit on seikkailun makua kun menen oikein kaupunkiin asioille. Ihan kuulostaa niinku olisin kovinkin böndellä Mutta vitonen edessä huomenna ja siitä sit taas jatketaan. Tsemppiä kaikil ponnistelijoille ja muillekkin

21.12.11 klo 15.15

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Vitonen alkaa hyvin menee. En jaksa ku ällistellä tätä kuin hyvin tää sujuukin Mut en valita kyl se on aikaki sujua on tässä tapeltukkin tämän asian kans

21.12.11 klo 15.15

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Taas oli tiukka paikka ku veli kävi kyläs ja poltti sit tupakan.. tuota mun pitää harjotella kovasti etten heti ole nytkähtämässä jos joku muu polttaa.. mä kai sit olen sellainen sosiaalinen polttaja. Mut nollaa näyttää mittari edelleen ja äkkiä pesin tuhkakupin ettei mitään hajuakaan jää Eli se tais olla tämän päivän koettelemus toivotaan ettei muuta tänään. Huomenna sit taas uusi päivä

21.12.11 klo 15.15

Saarni_2

Rekisteröityi:
01/07/2009 14:44:52

Ei kirjautunut

Heippa massi ja onnee neljästä päivästä. Kyllä sen vaan tuolla sisimmässä jotenkin tietää että nyt ei sitten enää tarvi polttaa. Mulla oli kans monta yritystä ja läheiset lähihinnä pitivät jo vitsinä mun lopetusta. Kyllä otti pattiin aina se sortuminen. nyt kun muistelen noita aikoja niin en kuitenkaan silloin vielä ollut valmis lopettamaan. Nyt mulla ei ole enää mitään tekoisyit tai syitä alottaa. Ollaan onnellisia jokaisesta päivästä jonka saamme savuttomana elää. Kyllä on hieno tunne tämä vapaus. 3kk tulee täyteen 1.9. siihen ei enää pitkä aika ole. Olen ottanut tän vuoden projektina. oon ain ollut lyhytjänteinen nyt sitten mennään pitkän kaavan kautta. Saa rauhassa totutella tähän uuteen savuttomaan elämään, en usko että tässä enää mitään suuria tulee kunhan muistaa että ei men sitä yhtä kokeilemaan. sen kun jättää niin helpolla pääsee.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Juuri se yksi on aina ollut mun kompastuskivi. Nyt ei auta kokeilla ainuttakaan Mut tiukkana vaan ni naurukin sit ehkä aikanaan kamuilta loppuu... inhhaa pilata toisten pieni ilo Pitkästyminen on kanssa sellainen kova paikka minulle kun toisaalta ei oikein mitään saa aikaseks ja sit tulee aika pitkäks. Hauska kierre No enpä jää sitä miettimään tää päivä alkaa taas olla pulkas ja voi sit alkaa miettiin sitä kuutosta ja sit täyttä viikkoo Viime syksynä viimeks pystyin oleen 10pvää ilman sen jälkeen tieni on tukkinut sortumusten suma. Mut eteenpäin on eläväisen mieli.. Tsempii va kaikil

21.12.11 klo 15.15

Mari74

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ja Massin majassa kaikki hyvin, hienoa! Ei juu kokeilla kärytystä eikä polteta sitä yhtä! Kohta se sulla Massi viikko kasassa! Tsemppiä tähänkin päivään!

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos taas Mari täällä sitä peräs tullaan kauheel purjeel... tulee ihan hurrikaani mieleen No aika ei kyl etene kauheel purjeel mut toisaalta sehän on hyväki ni ei vanhene niin nopeesti.. siinä on varmaan tupakoimattomien pitkän iän salaisuus No aidasta seipääseen ja savutta mennään edelleen ja selvittiin kyläreissusta ihan hyvin

21.12.11 klo 15.15

Siirry: