« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Onnistumisen salaisuus, mikä se on? XML

Kirjoittaja Viesti

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Tähän mennessä onnistumisen salaisuus lienee tukivoimien(stumpin väen ja niksapurkan)lisäksi päätös.Se etten polta vaikka pää irtoaisi.Vielä tässä keikutaan,päällisenä

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

Tillukas

[Avatar]

Rekisteröityi:
06/05/2010 18:44:57

Ei kirjautunut

Moikka
Olen onnistunut ainakin ensimmäiseeen kuukautisjuhlaan asti,
että sen salaisuutta jos aattelen niin 1. tulee mieleen tosiasia: Olen onnellinen alkoholisti.
Olen ollut vuosia raittiina, mutta jos otan yhden paukun on alkoholinkäyttö jo riistäytynyt
hallinnastani ja vakavat vaikeudet ovat vain ajankysymys.

Olen myös nikotinisti. En voi hallita ensimmäisen savun jälkeen himoani
vaan tupakanpoltto riistäytyy ennemmin tai myöhemmin.
"Olen jalaton, uusia jalkoja minulle ei kasva".

Myönsin tämän kun harkitsin lopettamista, ja sen jälkeen olikin helppoa:
vain hyviä vaihtoehtoja enää jäljellä.
Ja vasta kun ovi sulkeutui niin monet avautuivat!

2. Täällä Stumpinväen jalanjäljissä on ollut tietsikan omistajana etuoikeuteni kulkea.
Luen kaikki kirjoitukset "Seuraa voittajaa" -periaatteella.

3. Käytän niksavalmisteita periaatteella että kolmeen kuukauteen en muuta enkä lopeta
vaan syön niinkuin "lääkäri määrää". Sitten kolmen kuukauden jaksoissa tarkistan tilanteen.
Ja periaatteella "jäyssäys on maailman hauskinta hommaa"

Mutta mää olenkin vaikea tapaus, ns. onnenpekka.
Tarvitsen Jumalan ja ihmisten apua ja Voimaa.

Harkitsijoihin 6.5.2010
Päättäjiin ja tumppaus 8.5.2010
Lopettajiin 13.5.2010
Ja loppu onkin historiaa.

petefinn

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/06/2010 18:16:49

Ei kirjautunut

hienosti on mennyt ja ei mitään halukkuutta mennä tupakille..sinänsä outo että ekaan päivään jäi halut sitte loppu..mulla loppui se 31.05.2010 klo:17..ollaan ylpeitä mitä ollaan tehty.tsemppiä myös sinulle.

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Tillukas wrote: En voi hallita ensimmäisen savun jälkeen himoani
vaan tupakanpoltto riistäytyy ennemmin tai myöhemmin.
Myönsin tämän kun harkitsin lopettamista, ja sen jälkeen olikin helppoa:
vain hyviä vaihtoehtoja enää jäljellä.
Ja vasta kun ovi sulkeutui niin monet avautuivat!

2. Täällä Stumpinväen jalanjäljissä on ollut tietsikan omistajana etuoikeuteni kulkea.
Luen kaikki kirjoitukset "Seuraa voittajaa" -periaatteella.

3. Käytän niksavalmisteita periaatteella että kolmeen kuukauteen en muuta enkä lopeta
vaan syön niinkuin "lääkäri määrää". Sitten kolmen kuukauden jaksoissa tarkistan tilanteen.
Ja periaatteella "jäyssäys on maailman hauskinta hommaa"

Mutta mää olenkin vaikea tapaus, ns. onnenpekka.
Tarvitsen Jumalan ja ihmisten apua ja Voimaa.

Jos tupakasta irtipääsy olisi helppoa, kukaan ei polttaisi.

Paljon on kiinni myös siitä, että tupakka-addikti keskittyy siihen että "on pakko" saada tupakkaa, polttamatta olo on vaikeaa.

Kaikki apu on tarpeen, niin oma psyykkaaminen kuin muiden antama apu. Mutta vaikka tupakkateollisuus koko ajan keksii lisää tapoja saada tupakasta entistä koukuttavampi, niin irtipääsy on silti mahdollista.

Usko onnistumiseen on yksi tekijä edellä lueteltujen lisäksi. Jos epäilee, on jo puolet eväistä menetetty.

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Saarni

Rekisteröityi:
28/10/2009 19:01:49

Ei kirjautunut

Mun kohdalla vankka päätös lopettaa ei mitään verukkeita tai syitä sytyttää. Vahvistuksena Champix kuuri jonka avulla pääsin alkuun eli irti nikotiinista. Poltin sen 14-vuorokautta minkä sai ton lääkkeen kans polttaa ja siihen lopetin. Lääke vaan ei mulle sopinut joten se piti lopettaa mutta oli hyvä apu alkuunpääsyssä. Olen nyt yli vuoden ollut tupakoimaton. Vuoteen mahtuu monenlaista vastoinkäymistä eli todella vaikea vuosi takana masennusta terveysongelmia jotka onnesi nyt takana. Olen tästä keväästä ja kesästä nauttinut enemmän kun koskaan elämä hvmyilee. Harrastan liikuntaa ja olen saanut pinoniki taas pudotettua lähtötasolle. Kiitos myös kaikille stumppilaisille tuesta tää on ollut mahtava paikka kun nikkikset iski. Nyt ei enää isoja mielitekoja ole ollut jotenkin se päivä kerrallaan systeemi mun kohdalla oli myös hyvä kun vaan selvis siitä yhdestä päivästä niin se riitti. Olen onnellin tänään tästä savuttomuudesta. Suurin juttu tossa savuttomuudessa on siellä korvien välissä sinne kun saa iskostettu että tupakkaa ei tarvita niin siitä se sitten lähttee se savuton loppuelämä. Temppiä kaikille uusille ja vanhoille stumppilaisille.

lehmä

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/11/2010 09:00:34

Ei kirjautunut

Champix ja paha olo tupakan jälkeen. Huomasin voivani huonosti röögaamisen jälkeen joten päätin kokeilla champixia ja hyvin on toiminut. Toinen päivä ilman tupakkaa menossa ja ainoa oire on oikeastaan päänsärky ja lievä pahoinvointi, mitkä tosin voi johtua tuosta champixistakin. Otin kuurin vähän, kuin kokeilen nyt, mutta tupakkaa ei tee edes mieli.

Siirry: