« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Mielikuva ällö tupakasta XML

Kirjoittaja Viesti

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

HUI! Oot sie kyl aika epeli Älä lue tätä enää ........ en ota niskoilleni sun "raivonpuuskaa" jos nikkis iskee Ei vaan..... "unoha!"

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Tuide Tyylaex

Rekisteröityi:
13/04/2007 21:53:17

Ei kirjautunut

Heh... mutta näin kävi... Näky vaan, että naaaaaam,.,,, iiiihania spadduja tienposket täynnä... kääk... no, en mä oikeesti vetäsis... mut..

***vaikka perse edellä puuhun****30.7.2007

Maria79

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/06/2007 20:43:17

Ei kirjautunut

Hei, täähän on kiva ketju.

Jotain omia..

On räntäsadetta ja viimaa, kävelen opinahjoon jossa on terveitä nuoria ihmisiä. Mun on kumminkin pakko polttaa. Tupakkaa ei meinaa saada syttymään, imen posket lommollaan kun vähän sytykettä saa, ettei tartteis uudestaan pysähtyä sytyttelemään. Näyttää epätoivoiselta. Sormet paleltuu, hengästyttää, tupakka on rutiinitupakka joka ei nautintoa anna.

Olen kaverin luona yötä, hän polttaa aamusta lähtien sätkiä ketjussa. Mäkin poltan seuran vuoksi. Tulee paha olo, pyörryttää ja heikottaa. "Aamiainen" sisältää mustaa kahvia ja tupakkaa. Ehkä jollekin nautinto, itsestä tuntuu sairaalta.

Tupakat on loppu, apua. Menen kaivelemaan tuhkista, sieltä löytyy sentin jämä. Se polttaa huulia, tuntuu ja maistuu pahalle, eikä siitä saa nautintoa. Jää vain turhautuminen, ja tupakkaa tekee mieli yhtä paljon.

Onhan näitä..

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys24/08/2007 16:02:01

Stumppasin 1.2.2008.

Tuide Tyylaex

Rekisteröityi:
13/04/2007 21:53:17

Ei kirjautunut

Kauhee nikkis. Eräs puolituttusi polttaa löysää sätkää... kauppoihin on matkaa miljoona kilometriä.

Tuttusi viimenen sätkä tehty, purut loppu.... Vanhat mädäntyneet hampaat suussa, koska veri ei ole ikenissä kiertäny vuosiin tupakoinnin takia... Katsot, kuinka sätkän filtteri on aivan märkä mädäntyneiden hampaiden seasta valuneen syljen jäljiltä... Sulla on kuitenkin hirveet nikkikset... yhtäkään muuta tupakkaa ei oooooooo!!!!!!

"Voisitko heittää jämät...?" Kysyt silti... silläkin uhalla, ettet tiedä, minkä kuolemantaudin saat noiden hampaiden takia... mut onhan sätkänvetäjäkin vielä hengissä... yskii toki hirveitä mustia klimppejä, et voi olla varma, onko ne hampaita.... Kaivaa se vielä nenäänsäkkin, ja tunkee tavaran suuhun....

Vedät sätkänjämän kuitenkin... saat nikotiinisi... sen jälkeen on taas hyvä olla. WOW!!!!!!!

***vaikka perse edellä puuhun****30.7.2007

Sade_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 23:20:53

Ei kirjautunut

Tuide Tyylaex wrote:Kauhee nikkis. Eräs puolituttusi polttaa löysää sätkää... kauppoihin on matkaa miljoona kilometriä.

Tuttusi viimenen sätkä tehty, purut loppu.... Vanhat mädäntyneet hampaat suussa, koska veri ei ole ikenissä kiertäny vuosiin tupakoinnin takia... Katsot, kuinka sätkän filtteri on aivan märkä mädäntyneiden hampaiden seasta valuneen syljen jäljiltä... Sulla on kuitenkin hirveet nikkikset... yhtäkään muuta tupakkaa ei oooooooo!!!!!!

"Voisitko heittää jämät...?" Kysyt silti... silläkin uhalla, ettet tiedä, minkä kuolemantaudin saat noiden hampaiden takia... mut onhan sätkänvetäjäkin vielä hengissä... yskii toki hirveitä mustia klimppejä, et voi olla varma, onko ne hampaita.... Kaivaa se vielä nenäänsäkkin, ja tunkee tavaran suuhun....

Vedät sätkänjämän kuitenkin... saat nikotiinisi... sen jälkeen on taas hyvä olla. WOW!!!!!!!

Hyi helvetti!! Hyvä Tuide! Ihan tuli paha olo, hyi hittolainen yääääääääääks. Mulla sen verran vilkas mielikuvitus, että kuvittelin tilannetta ihan "livenä". Yöks hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Jos tämän jälkeen vielä tekee mieli tupakkaa niin kyllä päässä on jotain vialla...

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 24/08/2007 17:47:10

*12.10.2008*

Sade_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 23:20:53

Ei kirjautunut

ketään ei missään, kaikki lähti mökeillee?? Hauskaa viikonloppua!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys24/08/2007 17:46:49

*12.10.2008*

Riksu

Rekisteröityi:
21/08/2007 08:50:29

Ei kirjautunut

Nää mielikuva-ajatukset on kyllä ihan parhaita

Itse ajattelen, että keuhkot on täynnä mustaa tervaa ja jos poltan vielä yhdenkin tupakan niin niissä alkaa kasvamaan syöpä-rihmasto... YÄK

Toinen ajatus on sellainen että makaan saattokodissa odottamassa kuolemaa, odotan että keuhkosyöpä tappaa minut hitaasti ja tuskallisesti, siltikin haluan käydä vielä tupakalla, vaikka omat jalatkaan eivät enää kanna, sairaanhoitajat joutuvat kärräämään minua sairaala-sängyssä tupakalle...
(tämä tarina on tosi), olen meinaan ollut tuommoisessa paikassa töissä.

surullista mutta totta

Savuton 21.8.2007 alkaen

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Marleena ystäväiseni; SINUA varten nostin ketjun ylös, eli jospa nämä antais sille peikolle kyytiä! Ja kaikki muutkin nikkisten kourissa kärvistelevät: Tästä mielikuvia teille ja voin sanoa että varmasti lähes live-elämästä yhdellä sun toisella tupakoitsijalla!

TSEMPPIIIIIIIIIIII

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

Yäk ei enää teekkään mieli!

[Email]

Siirry: