« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Ymmärtämättömät kaverit XML

Kirjoittaja Viesti

sirkos

Rekisteröityi:
14/02/2010 20:53:11

Ei kirjautunut

Heluna1970 hei, olisiko tästä yhtään lohtua:
Omin avuin tupakoinnin lopettamisessa onnistuu vain 3–8 %. Ohjauksen, tuen ja korvaushoidon avulla jopa 30–40 % pääsee irti tupakasta. Lähes poikkeuksetta kaikki asiantuntijat ja lääkärit korostavat korvaustuotteiden käyttöönoton tärkeyttä. Ei lopettaminen mihinkään siirry, ja olet viekkari-asiassa oikeassa. Luomulla selviävät vain ne, joilla on hiiren himot, harvemmin on kyse tahdonvoimasta.
En ole lähimmille ystävilleni kertonut lopettamisesta. Raivoraittiiden olankohautuksia ja "oli jo aikakin" -huomautuksia en kestä. On tämä niin kova leikkiä.
Tsemppiä! Kyllä ne käämit vähitellen viilenee.

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Nyt Heluna, Apinanraivoa peliin ja jätät tuollaisten toverien mielipiteet omaan arvoonsa Olet jo niin hyvällä alulla savuttomuuden tiellä et älä vain tuollaisten takia sorru Eihän tätä vuoristorataa muut ymmärrä kuin ne jotka ovat just käymässä tätä läpi tai ovat sen hiljan tehneet. Kyllähän se on nähty et monesta entisestä tupakoijasta on tullut moralistejakin ja muita ymmärtämättömiä Rutkasti Tsemppejä sulle tähän kovaan taistoon ja Perikshän ei anneta Lisäyksenä vielä: Pääasia on että saa lopetettua tupakanpolton, keinolla millä hyvänsä, vierottuu sit myöhemmin. Lopettelin Champixilla, enkä jäänyt minkäänlaiseen koukkuun vähennellessäni annosta pikkuhiljaa, joten eiköhän muistakin tukiaisista pääse mukavasti irti vähentämällä pikkuhiljaa. Kuuntele itseäsi ja tuntojasi.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys31/03/2010 18:01:16

LauraA

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/03/2010 21:23:59

Ei kirjautunut

Joo kyllä niitä ymmärtämättömiä kavereita näköjää löytyy täältäkin!
Ei sillä että ymmärrän ihmisiä jotka ei oo poltannu et ei hirveesti komentoi jos jotain mainitsen polttamatta olemisesta!

Mutta tänää sentää yksi HYVä ystävä yritti tunkee mulle tupakkaa ja sytytintä kun jotain puhetta oli tupakoimattomuudesta!!

Itse hän polttaa taas kun oli tuossa lähemmäs puoli vuotta polttamatta mutta rupesi taas kessuttamaan.

Totesin tälle tyrkyttäjälle että suosittelen että pidät itselläs vaan sen röökin koska mä en sitä polta vaan katkasen sen joten itse ehkä 'kostut' siintä enemmän ku minä!

Ja oma ukko eilen kun hieman alkoholia oltiin nautittu jatkuvasti kyseli minulta sytytintä!
Että HALOO ei o tuli laitteita mukana kun en ole tässä pieneen toviin poltellukkaan!

Että eikö ihmisillä v**** ole järkee päässä! Tääkii tyrkyttäjä kaveri kuitenkin seurannu mun kamppailua vuosien varrella eroon pääsystä ja tässä kannustus! VOI ITKU POTKU RAIVARIT!

Ilman tupakin sauhutteluja alkaen: 1.3.2010
Ilman nikotiinia(niksupurkka) alkaen: 8.4.2010
Nikotiinin orja alkaen : 7.6.2010
SAUHUTTELIJA TAAS: 24.7 ->
Harkitsija: 16.8 ->

vapaana

[Avatar]

Rekisteröityi:
23/02/2010 15:48:50

Ei kirjautunut

Ohoh LauraA, löytyypäs sieltä "hyviä" kavereita!
Juuri tuollaista käytöstä en millään ymmärrä, että oikein tyrkytetään tupakkaa kun tiedetään toisen lopettaneen. Oliskohan kateus siinä mukana? Kateus siitä että sinä pystyt ja tämä toinen ei?
Niin sen täytyy olla ja voit olla ylpeä itsestäsi, kun pystyt sanomaan viileästi EIn! Ja jos sama toistuu samaisen ystävän kohdalla, niin ilman selityksiä otat tupakan ja nautinnollisesti murskaat sen hänen edessään Niin ainakin minä tekisin...

Lopetuksen aloitus 8.3.2010 --> ja jatkuu edelleen...

LauraA

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Niin voihan se olla että on kateellinen kun itse rupesi taas sauhuttelemaan ja minä en.

Taidan seuraavalla kerralla jos rupee tollei tyrkyttää napata koko askin kyseiselt henkilölt ja silputa sen
Yleensä kun on tapana varottaa ennen ku rupee toimimaan

Noh ainakin näin jatkossa sitten tietää että kannattaa hieman varauksella tätä kaveria kohtaan olla ja kerätä hänen seurassaan kaikki mahdolliset voima varat että pystyy sanomaan sille myrkkypötkylälle NO THANKS!!

Yllättävän helpoa kyllä oli kieltäytyä tuosta savukkeesta eilen mutta eihän sitä ikinä tiedä millaset nikkis hirviöt tässä viel rupee vainoomaa joten tarkkana pitää olla!

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

sirkos wrote:Heluna1970 hei, olisiko tästä yhtään lohtua:
Omin avuin tupakoinnin lopettamisessa onnistuu vain 3–8 %. Ohjauksen, tuen ja korvaushoidon avulla jopa 30–40 % pääsee irti tupakasta. Lähes poikkeuksetta kaikki asiantuntijat ja lääkärit korostavat korvaustuotteiden käyttöönoton tärkeyttä. Ei lopettaminen mihinkään siirry, ja olet viekkari-asiassa oikeassa. Luomulla selviävät vain ne, joilla on hiiren himot, harvemmin on kyse tahdonvoimasta.
En ole lähimmille ystävilleni kertonut lopettamisesta. Raivoraittiiden olankohautuksia ja "oli jo aikakin" -huomautuksia en kestä. On tämä niin kova leikkiä.
Tsemppiä! Kyllä ne käämit vähitellen viilenee.

Allekirjoitan saman minkä sinä Sirkos kerroit.Tämä on niin kovaa leikkiä ,että niille olankohautuksille ei kaannatte antaa mitään merkitystä. H...tti

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Kiitoskiitos vastauksista!! On sitte teilläkin ollu p...sia kokemuksia, eikö ihmisillä ole tunneälyä??? Käsittämätöntä
Näitä tilanteita tulee vielä väistämättä eteen, pitää olla vaan lujana ettei romAHDa.
Mä olen muuten luonteeltani herkkä, eli mun on vaikee pitää puoliani. Mut luulenpa et tässä senkin väkisinkin oppii!!!
Kovaa leikkiä on, kaikinpuolin juu. Tänään on mennyt ihan mukavasti

iso A

Rekisteröityi:
19/03/2010 18:48:52

Ei kirjautunut

Ei jumalauta! Näitä tyyppejä on hirveän monta! Lastentarhassako me ollaan??? Tätäkö me penskoille opetetaan? AAAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!

iso A

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Oh. Anteeksi tuo äsköinen parahdus. Mutta en vain ymmärrä noit tyyppejä. Vapaana ehdotti syyksi kateuden. Veikkaan kyllä samaa. Sitähän ihmiseläin osaa.

Heluna, hyvä että menee paremmin

LauraA

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

niinpä IsoA kateutta varmaankiin, mutta ei se mun menoa haittaa.
kovasti vaan harmistuin kun tuollaisia piirteitä ystävistä esiin tulee.

enenmmänhän tulee 'näyttämisen' halua että siihen röökiin ei enää koske.

Savuttomana siis mennään ja sisulla jos ei muuten. kaikkille tsemppii ja voimia tällä tiellä!

iso A

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Onhan se ikävää kun tuollaista huomaa jostakusta. Tottahan se.

Hammasta purren!

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Ketään mun tuttua, ystävää ei kiinnosta pätkääkään mun tupakoinnin lopettaminen. Ja mulle tää on mun elämän suurin ja hienoin päätös. Ja vaikein.
Mua loukkaa kun keltään ei tuu kannustusta ja KETÄÄN EI KIINNOSTA MITEN MENEE

LauraA

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Joo se on Heluna aika inhottavaa!!
Mutta onhan meillä onneksi hei kavereita täällä stumppilassa mistä saa tsemppei ja kannustusta ja kiinnostusta kans jonkun verran että ei tässä IHAN yksin mennä!

Kyllä me se niksupiru selätetään sato tai paisto!!
Me ollaan voittajia ja savuttomia sellaisia!

iso A

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Niin just! Onhan meillä toisemme. Myönnän toki etten kovin usein taida täällä käydä

Purr

[Avatar]

Rekisteröityi:
12/04/2010 20:25:06

Ei kirjautunut

Pitääpäs tänne kertoa kun tuolle toiselle lopettajakaverille oli esitetty kysymys: "Miksi sä lopetat?"
Kun kuulin tämän, piti vähän aikaa miettiä että kuinka tyhmiä voi ihmislapsi kysyä
Siihenhän on miljoonasata hyvää syytä, polttamisen jatkamiseen hyvällä mielikuvituksella ja itsensäpettämismentaliteetilla ehkä 0.5…

Sanoinkin kaverille että jos vielä joku moista kysyy, voipi ihan kysyä että mitäs tyhmiä kyselet siinä, ajattelepa järjellä.

Lopetin 13.4.2010.

Siirry: