| Kirjoittaja |
Viesti |
Lyyli
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar07.png)
Rekisteröityi: 04/04/2007 10:59:54
Ei kirjautunut
|
Älä jää märehtimään sortumistasi vaan yritä uudelleen ja ottaa opiksesi. Nyt tiedät, ettet mitään mukavaa tupakan myötä saanut.
Minuakin raassaa tupakoimattomuuden myötä tulleet kilot. Aina olen painanut suurinpiirtein saman verran, mutta vuodessa tuli tuo n. 8-10 kiloa lisää. Eikä lähde millään pois, vaikka olen lisännyt liikuntaa. Mutta siltikään en ole ajatellut turvatua tupakkaan, vaan iloitsen siitä, että kohta on 1,5 vuotta savuttomuutta täynnä.
|
Kaatua saa muttei jäädä makaamaan.
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
NIIN OLEN MÄKIN AIKOINAAN SORTUNUT JA ANTANUT ITSELLENI "LUVAN POLTTAA".MIKÄ SYY MILLOINKIN. . Kyllähän tässä koko ajan olisi aiheita "kärvistelyyn". On ilon, surun ja vitutuksen aikoja. EI MIKÄÄN NOISTA ANNA AIHETTA TUPAKOINTIIN; EIKÄ AINAKAAN MIELI HYVÄÄ TUOTA! Olen edelleen sitä mieltä kuten kaikki muutkin olette, ei sitä ensimmäistä tupakkaa!!Miten se sanontakin kuuluu: nälkä kasvaa syödessä, myöskin tupakka nälkä . Mukavaa uutta tupakoimatonta viikkoa!
|
|
|
Mervi
Rekisteröityi: 24/05/2007 22:26:21
Ei kirjautunut
|
Omalla kohdallani olen ainakin sen huomannut ettei sitä yhtä tupakkaa ole olemassa,vaan sen yhden perässä tulee pitkässä jonossa niitä seuraavia...
Heikoilla hetkillä(ja niitä on vielä todella usein) tulee totta kai mieleen,että entäs jos se yksi kuitenkin...toivon,ettei kukaan silloin neuvo minua polttamaan yhtä tai kahta,niin ongelma on ratkaistu.
Kovasti tsemppiä ja voimia sinulle ElinaKM!!Muista,ettei ne 8 kk hukkaan menneet tosiaankaan!!Uuteen nousuun vaan;sinä ihan varmasti pystyt siihen!
|
|
|
elina-maria
Rekisteröityi: 04/04/2007 22:42:17
Ei kirjautunut
|
Silloin kun minä lopetin, tupakka.orgin puolella oli Juhon Lopettajan niksinurkka -ketju, jota hän täydensi. Osoite on nyt:
niksinurkka.blogspot.com/
Tässä niksinurkassa, jonka otsikkona on Älä Koskaan Ota Henkostakaan, on nelisenkymmentä Juhon suomentamaa artikkelia ja kaikki juuri niitä asioita, joita itsekin joutui pohtimaan jossakin tilanteessa. Suosittelen oikein lämpimästi.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys19/06/2007 10:15:10
|
|
|
ElinaKM
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:48:53
Ei kirjautunut
|
Joo, olen lukenut kaikki nuo tekstit, pitänee kaivaa uudelleen esille. Ovat totisesti asiaa juu
Alkaa tämä päivä onneksi loppumaan. Opiksi ottaneena huomaan, ettei todellakaan kannata pilata elämäänsä mokomalla paskalla...
|
|
|
ElinaKM
Ei kirjautunut
|
Joo-o, eka vuorokausi takana. Tosiaan, niiden 8kk:n aikana painoa tuli miltei kymmenen kiloa. Ja mitäkö olen tänään tehnyt? Syönyt, syönyt, syönyt ja syönyt. Ja vähän vielä lisää syönyt. Kauhulla mietin, josko taas tämänkin repsahdusviikon seurauksena painoa kilisee lisää mittariin, syöminen kun taas ihan hillitöntä.
Pitänee mennä hiukan syömään ja pohtimaan tätä asiaa
|
|
|
kevis
Rekisteröityi: 03/04/2007 20:55:45
Ei kirjautunut
|
Älä välit kiloista,vaan nauti elämäniloista
Älä kauhiast kauhistumut mulla nous vuodessa.......sanonko???? +30kg Siinä oli savuttomuus,kilpirauhasen vajaatoiminta ja liikunta rajoitteisuus. Olin noin 6kk kuumeessa,joten liikkuminen oli tosi vähäistä.
tsempit uudelle alulle
|
"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."
|
|
|
ElinaKM
Ei kirjautunut
|
Sulla oli kevis noit terveydellisiä syitä...mulla ainoastaan tekosyitä
Mut minkäs teet kun kaikki on niiiiin hyvvää
|
|
|
elina-maria
Rekisteröityi: 04/04/2007 22:42:17
Ei kirjautunut
|
Terve, kaima, taas! Pieni hyvä niksi ensi päivien tupakanhimoihin: imeskele kanelitankoja. Niissä on mukava terävä maku ja tulee jotakin imeskeltyä. Jos vaikka kaksikymmentä kertaa päivässä pitäisi tupakka korvata muulla suupalalla, niin pian ei ulotu kenkiä solmimaan.
On muuten mahtava homma, että olet nyt tosiaan lopettanut iäksi. Päivä kerrallaan ole polttamatta, mutta muuten älä hirveästi murehdi tätä prosessia. Kunhan muistat pysyä meissä lopettaneissa!
|
|
|
ElinaKM
Ei kirjautunut
|
Jeejee toinen vuorokausi täynnä! Hiukan helpompi päivä. Tässä juuri mietin, että onneksi on nuo kuukaudet takana pohjana.
Kaimalle kiitos neuvosta, ei kyl ollut mun makuun *yäk*, mut hyvä jos jollain toimii
Edelleen siis syön ja niinhän se taitaapi käydä, etten niit kengännauhoi taivu kohta solmimaan....siirryn siis varvassandaaleihin
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys19/06/2007 22:31:29
|
|
|
hoitsu vm-68
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:54:37
Ei kirjautunut
|
langennut pääsi takaisin ruotuun lauantaina, siis minä luupää ku oon niin kaikki tulee aina kantapään kautta nyt jussina hyvällä mielellä porvooseen 1200km edestakas autossa onneks lupas hyvät kelit,sunnuntaina seuraavan kerran jutuilla,oikein hyvää jussia kaikille!
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
ElinaKM wrote:Jeejee  toinen vuorokausi täynnä! Hiukan helpompi päivä.
Edelleen siis syön ja niinhän se taitaapi käydä, etten niit kengännauhoi taivu kohta solmimaan....siirryn siis varvassandaaleihin 
ONNITTELUT! Tästähän se taas lähtee, eikö
Ja noihin varvassandaaleihin Nyt on asenne kohillaan
Me käytiin eilen yhdellä kamulla joka ei oo nähnynnä mua lopettamisen jälkeen. Iloa puhkuen vein sille multa yli jääneet nicoretet ja ostin tuliaisiks kirjan (heh, arvaatte varmaan minkä....) kun kuulemma meinaa sekin lopetella Asiaa!! Noh, mutta siis mä huomasin niitten katseista jo että ne tais hippasen kauhistella kun meikäläisellä on noita kiloja tullut tässä puolessatoista kuukaudessa ihan kiitettävästi. Ajattelin sitten, että lomien jälkeen on varmaan pakko ottaa niskasta kii, eihän sitä voi varvastossuja talvella käyttää
Mutta ei muuta kun hauskaa jussia tähänkin poteroon ja tukea langenneelle annettakoon  Tsemppiä tehotyttö!!
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
ElinaKM
Ei kirjautunut
|
Kiitos tehotytöt ja kaikki muutkin!
Tosiaan juu, niskasta sain itteeni kii tupakan suhteen mutta toi syömäpuoli saa jäädä. Syksyyn jätän, nyt naatitaan kesästä
Hyvää jussia kaikille myös minulta, pysytään pois paheitten tieltä ja piipahdetaan täällä valittamassa, jos koville ottaa
|
|
|
Mervi
Rekisteröityi: 24/05/2007 22:26:21
Ei kirjautunut
|
Hyvä ElinaKM
Siitä se taas lähtee!!Ja aina tänne palstoille vaan,kun tuntuu siltä et tarvii tsemppausta.Ja tietysti muutenki En tiedä hiljeneekö foorumi miten jussin ajaksi,ainakin olen huomannu et viikonloppuisin on aika hiljasta.
|
|
|
kevis
Rekisteröityi: 03/04/2007 20:55:45
Ei kirjautunut
|
Moikka Mie en ainakaan hiljene Istun koko pyhät täs tuolilla ja nautin yöttömästä yöstä
Hienoa,että pääsit taas mukaan
|
"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."
|
|
|