« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Olisiko ensimmäinen askel kirjautua tänne... XML

Kirjoittaja Viesti

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/05/2010 10:16:01

Ei kirjautunut

Kiitos taas kannustuksesta

Hyvin menee vieläkin, päivä 3 aamussa ja hienolta tuntuu. Ohimenevää tuskaa, mutta jokainen ohitus on pieni voitto.
Champix toimii edelleen ilman sivuoireita. Olo rauhallinen, ajaton, hyvä. Aikaa tuntuu olevan huimasti enemmän, se hieman hassua - eikai kaikki aika siihen tupakoimiseen sentään mennyt...
Vain mun lapset (15 ja 16 v) tietävät tästä päätöksestä, en ole halunnut kertoa kenellekään. Makustelen tätä asiaa ja onnittelen itseäni jokaisesta päivästä. Hyvältä tuntuu. Vaikka yksin etenenkin tässä elämässä.

Päätöksen kanssa lujana

23.5.2010 alkaen : )

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Hienoa TiinaB!Nauti tosissaan kun olet selättänyt pössykän ja kiitä itseäsi jokaisesta kerrasta.<<<se on aina iso askel savuttomuuden tiellä
Ja hei...et sä ihan yksin ole...tule stumppiin..täällä me ollaan..kuka milloinkin
Voimaa päivääsi!

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nyt menossa jo päivä 6 Nyt alan jo myöntää, että ensimmäinen askel todellakin oli kirjautua tänne.
Täältä lukemani kokemukset sysäsivät liikkeelle apteekkiin Champix reseptin kanssa, joka siis oli jo syyskuussa 2009 hankittu . Ei siis ihan pieni juttu.

Siksi kannanotot täällä ovat tärkeitä, kaikin tavoin - onnistumiset, tuskat, repsahtamsiet, kaikki...

Muista tänne kirjoittaessasi, jollekin se voi olla todella tärkeä apu ja alku. Minulle se oli juuri sitä - omaan hiljalleen syntyneeseen päätökseen se sysäävä tekijä.

Päätöksen kanssa lujana

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hieno juttu TiinaB!
Niin se vaan aika rientää ja savuttomat päivät kasaantuu,kohta viikko,jes!
Ja kiitos kannustuksesta tämän kirjoittelun suhteen.Ihan aina en tiedä mitä,miksi ja kenelle kirjoitan,mutta voihan siellä olla joku pieni itukin jossain mikä toisessa jää mietityttämään ja/tai saa oivaltamaan jotain.Riemullista ja raikasta päivää sullekin

Elämä voi muuttua!

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hei TiinaB!Paljon voimia ja jaksamista uuteen savuttomaan päivääsi.Poikkeehan kertomaan kuulumisia

Elämä voi muuttua!

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Mirjalle jälleen kannustuksesta ja viestistä...Hienosti olen jaksanut, päivä 15 jo tupakoimattomana menossa.. Hurjan ylpeä olen itsestäni

Eilen lakkiaispuutarhajuhlissa istuin kahden tupakoivan keskellä .... ja sain pysyteltyä päätöksessäni
Onnittelin itseäni ja nostin kuohuviiniä paitsi uudelle ylioppilaalle myös itselleni. Cheers meille kaikille Myös niille jotka näiltä sivuilta hakevat voimaa päätökseen. Minun ensimmäisestä askeleestani tänne tulikin ihan megaluokan harppaus

Päätöksen kanssa lujana

skombinaat

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/05/2010 18:14:45

Ei kirjautunut

Morjesta täältäkin.

Ja ennen kaikkea onnea savuttomuudesta. Hyvin menee sulla.
Itselläni oli eilen vastaavanlainen hetki kun osuin hyvän ystävän kanssa yhtä aikaa huoltikselle kaffeelle. Kaveri tarjosi kahvitupakkia kun ei tiennyt ettei mulla pala. Ja eihän siinä sitten muuta, kaiffari veti röökin, minä en. Ja fiilis oli hemmetin hyvä. Ehkäpä jonkinlainen torjuntavoitto tai pieni peruskivi elämään ilman tupakointia.

...eletään, kun vielä ehditään...
(by Ismo Alanko)

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hei TiinaB!
Olipas hyvät kuulumiset Ajatteles tosiaan jo kolmas viikko menossa,oijoi miten hienoa!Oikein toimit juhlassa,hyvä,ja skål

Skombinaatille myös muhevat onnittelut hyvin edistyvästä savuttomasta elämästä!

Elämä voi muuttua!

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tuosta kirjoitetusta otsikosta tulee tänään 4 vkoa
Aivan vastaavanlaisessa tilanteessa istuin tässä aamukahvilla keittiössä koneen ääressä ja muistan sen toivemaisen ajatusketjun; mitä jos lopettaisin, pystyisinkö, voisinko, osaisinko ja olisiko minulla siihen "munaa". Luin Champixista, kaivoin reseptin esille, luin täältä monien kirjoituksia.... ja tein päätöksen ja lähdin apteekkiin - ensimmäinen tabletti siis saman tien

Yllättäen kaikista kauhukuvista huolimatta Champix sopikin minulle ja aamutabletin voimalla on päätös pitänyt. Jokaisesta päivästä iloitsen erikseen ja heikkona hetkenä kaivan vanhoja mielikuvia esiin (lunta pyryttää viistoon, toppatakki harteilla, töissä pihalla lipan alla tupakoimassa.. ja miksi? Koska ilmankaan ei voinut olla...)
......
Ja tottatosiaan, tähänasti olen onnistunut: tupakoimattomana siis 3 viikkoa
Voiko kukaan olla yllättyneempi kuin minä itse

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys12/06/2010 10:26:44

Päätöksen kanssa lujana

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moi TiinaB!
Ajatteles ,niin se vaan lähti käyntiin suit sait sukkelaan ja nyt tosiaan jo kolme savutonta viikkoa.Lämpimät onnittelut sulle,olet voittaja Oikein kunnon tsempit edelleen ja raikasta kesäpäivää!

Elämä voi muuttua!

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

TiinaB wrote:Tuosta kirjoitetusta otsikosta tulee tänään 4 vkoa

Jokaisesta päivästä iloitsen erikseen ja heikkona hetkenä kaivan vanhoja mielikuvia esiin
......
Ja tottatosiaan, tähänasti olen onnistunut: tupakoimattomana siis 3 viikkoa

Onnittelut TiinaB, tosi hieno alku sinulla tupakoimattomuuteen. Kun vaan uskaltaa ja aloittaa - siinähän se.
Nautinto huomata, että pystyy itse valitsemaan mitä haluaa tehdä, iloita siitä, että voi olla sytyttämättä! Onnea 4:nteen savuttomaan viikkoon!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tiinalle potkua tähän neljänteen viikkoon!

Elämä voi muuttua!

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hei TiinaB!
Poikkesin kyseleen mitä kuuluu? Ja sitten huomasin tuon kuvan...iiikkkk...aivan ihanat kisut T:Kissahöperö tai pitäiskö sanoo eläinhöperö

Elämä voi muuttua!

TiinaB

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Täällä vielä still going strong (ja ajoittain hieman weak myöskin.. )
Kyllä päätös on pysynyt... horjuttanut on monet kerrat mutta kukaan ei luvannut tämän helppoa olevankaan.
Kauhea henkinen ikävä vanhaan savuiseen maailmaan. Järki puhuu ja onnittelee saavutuksesta (päivä 30 ), Champix onneksi fyysisesti helpottaa, mutta oma ajatusmaailma on paikka jossa verisin taistelu käydään.

Tupakoimattomuus aiheuttaa jopa turvattomuudentunnetta - voiko tätä järjellä selittää? Ei voi. Miten se koukku voi olla niin tiukka, että ajatuksena MIKÄÄN muu ei toisi muka lohtua...

Luovuta en, mutta kyllä ihmettelen. Olen pitänyt itseäni varsin fikuna naisena, mutta tämä kyllä osoittaa jotain aivan muuta

Tekemistä pitää nyt kehittää. Maalaan eteisen.

Päätöksen kanssa lujana

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

TiinaB wrote:...oma ajatusmaailma on paikka jossa verisin taistelu käydään.

Tupakoimattomuus aiheuttaa jopa turvattomuudentunnetta - voiko tätä järjellä selittää? Ei voi. Miten se koukku voi olla niin tiukka, että ajatuksena MIKÄÄN muu ei toisi muka lohtua...

Luovuta en, mutta kyllä ihmettelen. Olen pitänyt itseäni varsin fikuna naisena, mutta ..

Olet oikeassa: oma ajatusmaailma on paikka jossa tärkein (sanon minä) taistelu käydään. Nyt työksesi kehittämään myönteisiä ajatuksia savuttomasta elämäntavasta, kehumaan itseäsi kaikesta hyvästä, mitä tupakasta luopumalla saat. Sitten näitä kannustuslauseita toistamaan, toistamaan, toistamaan, toistamaan....

Pikku hiljaa, ajan myötä, aivot myös oppivat nämä uudet ajatukset, uskovat sinun sanojasi ja se helpottaa huomattavasti uudenlaista elämää.

Tsempit - ole tarkkana, mitä ajattelet

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Siirry: