« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

uusien haasteiden edessä..... XML

Kirjoittaja Viesti

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

Meke wrote:

Kitikatti Hyvää Jussia sullekin, eipä ole sinua täällä näkyny? olet tainnu siellä pm-stumppaajissa pitää majaasi? kiva ´"nähdä" miau!

miiiau....Kyllä mulla on hiekkalaatikko tuolla lopettaneissa, mut se hautaantunu johonki...... ....voisimpas mennä etsimään.......

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

kevis

Rekisteröityi:
03/04/2007 20:55:45

Ei kirjautunut

No kai sulla ol moottori alla,ettet ole ihan niin hurja kun toi meiän Pikis Me luultiin,että nukkua kupsahit

"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."

nixu

Rekisteröityi:
17/04/2007 10:40:53

Ei kirjautunut

Eihän sitä ny muuten ku moottorilla joo joskus puoleyön maissa
sitä tuli kotiuduttua ja sitten tulikin kuunneltua pumpunjyskytystä jotaan
3-4, kai ne verenpaineetkin loikki jossaan suht'korkeella
paskamaiset noi lääkkeet kun vie loputkin unet,kattelis edes niitä tupakka unia mut ku ei niikus taidat itekkin tietää

veni vidi vici ,vai oliko se sic transit gloria mundi

kevis

Rekisteröityi:
03/04/2007 20:55:45

Ei kirjautunut

Meidän pitäis jotenkin tasapainottaa oloja. Mulla liian alhainen syke ja verenpainetta niin vähän,että ei käy kuin lirinä suonissa
Tosissaan,se on keljua.
Mä olen tosi huono nukkuja ,vuodesta 2000 alkaen. Nyt on olo jo sellainen,että taian heittää kupeelleni vähäx aikaa,ennen kuin jaksaa yhtään mitään. Mulla yläkerta vielä kesken.Remppatavarat siellä hujanhajan....ja mun ystävä tulee maanantaina poikineen meille.Asustavat yläkerrassa.Mut ei paineita,kyl mä viel ehin

"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."

nixu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Joo eipä nää tunnu tasan menevän,tosin mullakin on paineet päiväsaikaan ihan olemattomat kai se pumppu vetää ihan "nuoruuden" innolla tyhjää

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys24/06/2007 10:03:23

nixu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Huuoomenta kaikille tasapuolisesti kauniina keskikesän aamuna
Elo ja olo on pitkästä aikaa palannut suht' normaalille tasolle,
johtusko siitä että sai nukuttuu ekan kerran moneen yöhön ihan kunnolla tai sitten nää mömmöt on alkanu vaikuttaa

Nyt sitä ihmettelee mitä ja miten paljon näitä huonoja oloja ja kolotuksia on tullut pistettyä tupakan piikkiin. Missä vaiheessa ne viekkarit oikeesti on loppunu.
Nyt kun tarkemmin miettii, ei tupakkaa oo tehnyt mieli pitkiin aikoihin no eipä oo sitä ikävä :wink
Oikeesti jos tää olo on näin hyvä ilman tupakkaa, niin enpä taida ihan heti uudestaankaan alottaa
Tänään vois tehä jotain terävää,ei tosin yhtä terävää kun noi Pikiksen koukkujutut

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys24/06/2007 10:01:58

*vieras*

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:33:27

Ei kirjautunut

Usoo pois, ne meitsin koukut, nene vasta teräviä olikin, se katkaisu ei sit ookkaan enää kivaa, eikä se koukun pujotus pois

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Täältä yksi ensimmäisen savuttoman juhannuksensa 21 vuoteen viettänyt tahtoo myös kurkistaa nixun uuteen huusholliin : ) Onnea vaan uuteen kämppään

Hienolta näyttää ja juttukin kulkee eli mikäs tänne on kirjoitellessa. Syvääkin syvempää tyytyväisyyttä tällä hetkellä tunnen eli jatkanpas lukemalla teidän juhannuskirjoitukset ihan vallan viimeiseen saakka Tsemppiä ja hyviä vointeja tähänkin poteroon

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

nixu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jaa'a uusi päivä ja uudet kujeet siithän tämä arkeen siirtyminen tapahtuu.
Pitääpä lähteä ajamaan anopin nurtsi ja kai omakin ku ei toi osaa edes sataa
Sitten tytöt tarkkana,mennä tsekkaan alennusmyyntiä
jumankekka mä oon kipeempi ku oon luullukkaan eihän sitä tiijä jos vaikka halvalla sais'
Käväsenpä vielä kirjastossa, kun mullakin on aikaa lukea tupakalla käyntiin mun aika ei kylläkään riitä

hoitsu vm-68

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:54:37

Ei kirjautunut

nyt lomalla oon varmaan lukenu kymmeniä kirjoja, etenkin kotimaisia dekkareita ja myös jotain brittijännäreitä,kirjaston ovi käyny tiuhaan, nyt viimenen kirja menossa sopivasti ku ylihuomenna eka työpäivä ja saa ottaa aivot narikasta mukaan, liikaa ollu aikaa ja voimia ajatella kaikkee liian syvällisesti,ihanan rentouttava jussi oli porvoossa mutta ihana tulla kotio pohojanmaallekin

nixu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Dekkarit on hyvää nupin lepuutusta jeee,varsinkin noi Nykäsen ekat on tosi hyviä
Nonnii anopin nurtsi ajettu,omaa ei ,taidanpa jättää sen naapurin iloks'
Löysinpä alennusmyynnistä kaikenlaista välttämätöntä ja tarpeellista 7 DVD:tä, ne on kyllä välttämättömiä meidän huushollissa tahtoo,tarvii,haluaa
jantskulle tiedoks,' kävin autokaupoissakin ja hmm huomasin että meiltä puuttuu Alfa Romeo no täytyy taas harkita ja oottaa että joku muu kerkee ostaa sen se ei ollu alennusmyynnissä

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys25/06/2007 13:19:52

*vieras*

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jaa, mulla on tarkoitus saada tietskarin digitv näkymään tään kesän aikana...eipä meinaa löytää kanavia...mitähän hittoo ne on taas valtakunnanverkossa oikeen säätäneet??????????
Olkkarin tölsä näkyy iiiihan hyvin, mutta tietskari valittaa, et no signal....
saamarin saamari......kyllä toi digiboxi tossa ihan hengissä on, et ei sen puoleen.....saakeli...

nixu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mullakin on ollu ajatuksissa hommata toi boxi tietskariin, mutta kun tohon vistaan niitä ei oikeen tuppaa löytyyn muuten kattokaapa onko se teidän käyttöjärjestelmään tarkoitettu boxi nimittäin voi olla että ei näy sen takia.

*vieras*

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kylläpä se on tarkoitettu, toimi hyvin vuodenvaihteeseen asti, sit kadotti kanavat...kanava tuurillaan löytyy, mutta kuvalaatu on mosaiikkia.....mtv3 subtv, nelonen ei näy, muut näkyy hienosti......tv1 ja tv2 ei tuu pahemmin katottua.....olis niin helppo nauhottaa koneelle ja kattoo sit sieltä kun sattuu huvittamaan....saas nähdä tuleeko muutoksia sit kun siirrytään kokonaan digi aikaan.....täälläpäin muillakin samoja ongelmia tietokoneen digitv:n kanssa.........epäilen vähän, että sotkeeko maksulliset kanavat jotenkin tota jutskaa???? aika kaukaa haettu mut silti.....samaan antenni piuhaan tulee maksulliset kanavatkin.....jaa, mut eihän sen nyt luulis haittaavan.....mut onhan toi tietskarin takana oleva tölsä paaaaaaljon herkempi häiriöille......mut silti......

nixu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Se on sitten huominen aamu taas iloista syömättömyyttä ja juomattomuutta,labrakokeet sitten vielä sokerina pohjalla iltapäivällä hammaslääkäri ...poraa ja vaikka mitä

Siirry: