« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

31.5.alkoi savuton elämäni XML

Kirjoittaja Viesti

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Hei Teksamiina!
Sulla on pian tusina savuttomia päiviä kasassa ja siitä ei ole kuin kukonaskel kahden viikon kemuihin,mahtavaa!Onko huonovointisuus helpottanut?Poikkeehan kertomaan kun ehdit

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

Teksamiina

Rekisteröityi:
04/06/2010 11:41:38

Ei kirjautunut

Moikka, kiitos, niinhän se aika on kulunut. Tänään on ollut vaan tosi kurja päivä. Päätä on jomottanut koko päivän, nikotiinipurkkaa on kulunut, oon yrittänyt kaikenlaista puuhaa, ettei olis tupakka mielessä, mutta kiukuttaa ja ärhentelen kaikille. Melkein toivois, että olis huominen, jospa tää on huomenna helpompaa. Ei oo kyllä silti ollut lähelläkään, että lähtisin ostamaan röökiä, onneks ei oo kotona yhtään, muuten ois voinut vaikka palaakin. Pitää tästä lähteä lenkille, jos tää olo vähän helpottuis. Lohduttelen itselle, että kyllä se siitä helpottaa. TÄllaist tänään, toivottavsti huomenna parempi....

Teksamiina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos tosiaan paljon sinulle Mirja, kun jaksat kysellä kuulumisia ja kannustaa . Se on iso apu, itse kun en ehkä ole niitä aktiivisimpia kirjoittajia, mutta lähes päivittäin kyllä käyn tääll lukemassa muiden juttuja.

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvä Teksamiina!!!!!Ja uskohan vaan niin kyllä se todella helpottaakin.Päivät ja hetket on niin erilaisia,mutta kun pitää lujasti kiinni siitä ettei mene sytyttämään niin paremmat ajat lisääntyy,huonot ajat vähenee ja lyhenee.Päivä päivältä savuton elämä helpottuu ja sitten osaa jo nauttiakin eikä vaan kärvistellä ja ajatella sitä koko ajan.Sä selviydyt hienosti,saat olla nyt kyllä ylpeä itsestäsi.Voimia edelleen

Elämä voi muuttua!

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hei Teksamiina!
Valtavat onnittelut,sullahan on jo kaksi viikkoa tupakoimattomuutta takana ja kolmas alkanut,wau!
Tsemppiä edelleen ja rutkasti

Elämä voi muuttua!

Teksamiina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos ! Tänään on ollut hyvä päivä. Ihan toista kuin eilen. Olin niin jotenkin syvissä vesissä, ettei oo tottakaan. Tänään on ollut kaikenlaista mukavaa kesäloma puuhaa, vaikkei tuo sää olekaan ollut paras mahdollinen. Tosin nyt jo paistaa aurinko iltaa kohti paranee!

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moi Teksamiina!
Sulla on mennyt loistavasti tämä lopetus.Kovasti jaksamista edelleen ja voimia haastavienkin hetkien sattuessa kohdalle,sä voitat ne kyllä

Elämä voi muuttua!

Teksamiina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

hyvin menee mutta menköön.. kävin terassil ottaas siideri mut kaikki hyvin ei palanut vaikka kaveri vetikin.. eli kaikki edelleen loistavasti

Teksamiina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

ihanaa Mirja ja Sohvi kun jaksatte kannustaa samas venees ollaan

Teksamiina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hei! Tulinpa minäkin kertomaan kuulumisia. Edelleen savuttomana, kohta kolme viikkoa on täynnä. Jotenkin päivät menee silviisii, että joka toinen päivä on helppo ja joka toinen vaikea. Kyllä tää on haastavaa rakentaa uutta savutonta identiteettiä. Kaikki tilanteet pitää tavallaan opetella uusiksi, kun niin moniin juttuihin on kuulunut tupakka. Sitten kun se tupakka jää pyörimään mieleen, ei sitä hetkessä saa hätyytettyä. Tänään on taas känkkäränkkä päivä Jotenkin tukkoinen olo, ihan kuin vetänyt kuin entisinä päivinä. Mutta kaipa se tästä taas iloksi muuttuu, savuttomana jatketaan.

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tänään jo kolme viikkoa???Onnitteluni,hienosti sä pärjäät kun et sytytä!

Elämä voi muuttua!

Teksamiina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Mirja! Uskomatonta, että onkin jo kolme viikkoa kulunut. Välillä on ollut pahoja hetkiä, mutta niistä olen selvinnyt. Vieläkin tosin olen varpaillani, sillä himot tulevat usein silloin kun niitä vähiten odottaisi. Viime yönä näin unta, että poltin, aamulla olin tosi pettynyt itseeni, ennekuin tajusin, että se olikin vain unta . Lienee aika yleisiä nuo tupakointi unet lopettaneilla?? Päivä kerrallaan tässä mennään. Päätöstäni en ole kertaakaan epäillyt ja uskon, että koittaa sekin aika, ettei tupakki käväise mielessä kuin pikaisena häivähdyksenä. Aloitin uudelleen lukemaan Carrin kirjaa, se antaa vielä lisää vahvistusta, että oikealla polulla olen. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Tenaleidi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/03/2010 18:59:18

Ei kirjautunut

Onnea Teksamiinalle kolmesta viikosta!! ! Olet loistava!Inhottavia noi tupakointiunet, kamala paniikki ja syyllisyys herätessä...mä olen aina unessa jo ottanut muutaman hatsin ennen kun tajuan etten polta ja ah sitä ihanaa helpotusta kun ymmärtää sen olleen unta..

Teksamiina

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Niin onneksi se oli vain unta! Kiitos onnittelusta ja hyvää jatkoa sinnekin

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Moe Toisessa poterossa huomasin kun kerroit et turhamaisuus oli kai suurin syy lopettamiseen....Samma här...RYPPYVOIDETTA naamaan ja sätkä huuleen Justjoo..
Tosin mulla oli leukaleikkauskin, sekin motivoi.
-Ja mulla paloi n.25v= 180 000 sätkää
-Hyvää jatkoa

Siirry: