« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

palava halu lopettaa XML

Kirjoittaja Viesti

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

Onnitteluruusu savuttoman elämäsi ensimmäiselle päivälle.
Tupakoimattomuus on hieno asia myös lastesi kannalta. Olet tehnyt hienon päätöksen, jolla on positiivista vaikutusta elämääsi. Kuka mitäkin arvostaa, mutta luulen että kukaan ei ole onnellinen siitä että tupakoi. Mukavaahan se on olevinaan, mutta koukussa olo ei sitä kuitenkaan ole.
Itse sain motivaation tupakoinnin lopettamiseen, etten haisisi tuhkakupille kun mummoa lapsenlapset halaavat. Toisena asiana oli voimakkaan tupakka addiktin jo ahdistavuus. Jos oli tiedossa tunnin kestävä este tupakalle pääsyyn, niin kaksin käsin piti imeä ennakkoon. Luennot, kokoukset, lentokone, automatkat jne. oli ahdistavia jo etukäteen, kun ei oääse tupakalle. Nuorempana pärjäsin askilla viikon, mutta pikkuhiljaa määrät ja himo kasvaa. Kun vapautuu orjuudesta ja voi savuttomana viettää aikaa lasten lasten kanssa olen tänään kuin eri ihminen. Ei ole enää ahdistavaa ja pakonomaista tupakalle pääsyn tarvetta ym.

Jokaisella on omat motivaatiot ja syyt lopettaa. Tuskin kenelläkään on hyvää syytä tupakoida, mutta on hyviä syitä lopettaa. Jaksamiset seuraavalle päivälle ja viikolle.

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Miten sujuu meriinalla toinen päivä?

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

Siirry: