« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Japi - Stumppasi tähän! (marraskuussa 2006) XML

Kirjoittaja Viesti

japi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/04/2007 21:27:20

Ei kirjautunut

Joo kyllä itse on yhdyttävä siihen, että tupakoitsija valehtelee niin itselleen, kuin läheisilleen. Minä ainakin tein niin ja jos joku tupakoitsija väittää ettei koskaan ole valehdellut tupakoinnista, valehtelee, jostain asiasta. Jos ei muusta, niin juuri siitä montako polttaa päivässä.

Mä sanoin yleensä 15/pv, joka kyllä piti joskus aikoinaan paikkansa, mutta lopussa meni noin 30/pv. Toinen missä on tullu valehdeltua on se, että poltanko vai en (vanhemmilleni) ja saman tekee varmasti useimmat iältään nuoret tupakoitsijat ainakin ja moni vanhempikin tupakoitsija.
Tiedän yli 40v miehen joka polttaa, mutta jos vanhemmat saapuvat paikkakunnalle, hän lopettaa tupakoinnin ehkä viikkoa aiemmin

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Minun yks ex-kaveri , aikuinen siis, esitti äidilleen ettei polta. Aikoinaan mun partsilla poltti piilossa ettei äiskä nää
Hän ei ole enää ystäväni, ja onneks ei olekkaan: olis härnännyt mut hulluuden partaalle kun lopetin...

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Olen varmaan vinksahtanut: savuja tekee mieli, ja jopa olen hölmössä päässäni ajatellut ottaa korvaavat siis Niksatabut uudestaan käyttöön. Niitä ilman siis ollut jo tosta Elokuun alkupuolelta lähtien.
Ja se "yksivain" kummittelee päässä JOKA PÄIVÄ. Ja myös luovuttaminen...

Igor

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/08/2010 12:04:50

Ei kirjautunut

Heluna1970 wrote:...ajatellut ottaa korvaavat siis Niksatabut uudestaan käyttöön.

Miksi ajattelet sitä hölmönä vaihtoehtona? Olisiko tupakka tai pari, ehkä jopa aski, sitten vähemmän hölmö?

37 vuoden jälkeen sauhuaminen loppui 10.08.2010. Ensimmäinen täysin nikotiiniton vuorokausi 15.11.2010.

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nii-i, "huokaus"...No, oikeassahan sinä Japi olet.
Ja minä kun poltin olin kateellinen niille jotka ei tai jotka oli onnistuneet lopettamaan.
Mä "kaipaan" tupakkaa mut en sitä tarvitse.
Tällä tarkotin et en tarvitse fyysisesti ja siitä olen aidosti onnellinen.
- 8 kk. takana tänään mut kuitenkaan en jaksa iloita.

japi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Heluna1970... Sun täytyy ehkä miettiä Mitä ihmettä sä oikein kaipaat.

Laita paperille ylös miltä tuntuu olla tupakoimaton, ne parhaat fiilikset joita sulla on ollut ja joita sulla on.
Laita paperi esim. käsilaukkuusi, lompakkoosi, kalenterin väliin tai johonkin joka sulla on jatkuvasti mukana. Sen avulla sä voit vahvistaa fiiliksiä jos tekee "heikkoa".

Voit itseksesi myös miettiä mistä sä OIKEASTI nautit ollessasi tupakoitsija, mitä se tupakka sulle oikeasti antoi vai antoiko.

Kun sä näet jonkun röökillä vaikkapa bussipysäkillä tai jonkunkaupan edessä (yksin röökaajat on parhaita), tarkkaile hänen olemustaan, tutki tarkkaan ja mieti mitä sen päässä oikeasti liikkuu.

Harva yksinäinen röökaaja on oikeasti iloinen tai onnellinen. Aloittelijoista näkee heti, ettei ne edes osaa vielä polttaa, eikä ne raukat tiedä mihin ansaan ovat astuneet. Itse huomaan tämän parhaiten nuorista naisista, en tiedä harjoitteleeko pojat sitten piilossa.
Sateella röökaajat ovat surkeimmillaan. Röökaajalla ei ole yleensä mukavaa kuin silloin, kun heillä on seuraa.

Muista että tupakoimattomalla on stressiä ja huolia ihan siinä missä röökaajallakin, mutta röökaajalla on aina enemmän. Hän joutuu huolehtimaan ja murehtimaan sitä seuraavaa tupakkaa ja kärsimään viekkareista lähes välittömästi kun on edellisen sammuttanut.

KAT

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 10:53:30

Ei kirjautunut

Onneksi olkoon sinä stumppasit 8.11.06 (menikö oikein) ja täytät tänään 4 veee.Hienoa. No perässä tullaan - Kiitos sinun, Allen Carrin kirjan ja muiden tsempparien. Elämäni paras päätös jossa tukijoukot olivat tärkeät. Mukavaa talven odotusta toivottaa Katti

Kuka sen katin hännän nostaa ellei Katti itse
-> 19.11.2007 luomuna

japi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos sinulle KAT
Rehellisyyden nimissä voin sanoa, että olen ylpeä siitä, kun sain olla tukenasi. Se oli kovaa vääntöä, mutta sitkeys palkittiin.
Kohta sinulla paukkuu kolmonen ja se vasta mahtavaa onkin

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys26/10/2011 11:26:56

japi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nyt on kinkut ja rosollit syöty, joten nyt haluan esittää pari "gallup" kysymystä.

1. Jos tupakka askissa lukee Fresh, mitä se sinusta viestittää?

2. Mitä mieltä olet sanan Fresh käytöstä askissa?

3. Laitonta vai laillista jos sinä päättäisit?

Itse tätä jo pidemmän aikaa ihmetellyt ja tänään laitoin kyselyä asiasta viralliselle taholle, saa nähdä koska vastataan ja mitä vastataan.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys26/10/2011 11:27:31

tupakoimata

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/01/2011 12:08:55

Ei kirjautunut

Täällä yritetään lyödä rikki jonkinlaista linkittely ennätystä .
Minkäänlaista jättimäistä ryntäystä ei ole kylläkään tapahtunut tuolle facebook sivustolle , 5 tykkäämistä. Osa firman entisiä työntekijöitä
Enpä painanut tykkää painiketta minäkään , tupakoinnin lopetus onnistuu mainiosti ilman mitään ismejä tai hurmostiloja.

Ilman kirjoja ,lääkkeitä , nikotiinivalmisteita lopettanut.
Paras Tapa (mulle)

tupakoimata

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tämä jenkkien hypetys ei vaan uppoa suomalaisiin.
Tupakoinnin saa loppumaan ilman minkäänlaista "Evankelistan" julistamista

Paras Tapa (mulle)

tupakoimata

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mainitsinko jo mielestäni kirjan olevan jenkkien hypetystä .
Tuskaa ei ole enää minkäänlaista , olen ollut polttamatta jo yli 3 vuotta.
Mutta se ei poista sitä tosiasiaa että pidän kyseistä kirjaa jenkkien hypetyksenä

Paras Tapa (mulle)

tupakoimata

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

26 tykkäämistä tuolla facebook-sivulla

Ei taida enklannin miehen , amerikkalais-tyyliset aivopesu hypetykset paljon rikastuttaa perikunnan kassaa suomessa.
Mielestäni kyseinen kirja on hölynpölyä , luen sen samaan kategoriaan kuin tämän amerikkalaisen Dr.Phil:in laihdutuskirjan.

Lauotaan sivukaupalla itsestään selvyyksiä , eli mielestäni pidetään lukijaa älykääpiönä

Paras Tapa (mulle)

Erna

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/09/2010 08:57:34

Ei kirjautunut

Jos ei Carrin teksti minuunkaan uppoa, niin vielä vähemmän Tupakoimattoman negatiivisuus kaikkeen paitsi omaan erinomaisuuteensa.
Kukin lopettakoon miten parhaaksi näkee, lopputulos ratkaisee - ei tapa

Loppu 20.9.2010

tupakoimata

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Erna wrote:Jos ei Carrin teksti minuunkaan uppoa, niin vielä vähemmän Tupakoimattoman negatiivisuus kaikkeen paitsi omaan erinomaisuuteensa.
Kukin lopettakoon miten parhaaksi näkee, lopputulos ratkaisee - ei tapa

Negatiivisyys ?

, Tällä erinomaisella erinomaisuudella ollaan pysytty jo yli 3 vuotta savuttomana. Miten siellä ?

Paras Tapa (mulle)

Siirry: