| Kirjoittaja |
Viesti |
Meke
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:41:23
Ei kirjautunut
|
Hyvää lomaa kaikille onnellisille lomalaisille!!!!!!!
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
Kuin myös, HYVÄÄ LOMAA LOMALAISET . Itse vielä töissä 2-viikkoa
|
|
|
Mervi
Rekisteröityi: 24/05/2007 22:26:21
Ei kirjautunut
|
Katja hei;toivottavasti tämän vielä näet ennen kuin lähet sinne mökille!Elikkä oikein oikein rentouttavaa,rauhoittavaa ja virkistävää lomaa sulle!!!
Ja pössykkäajatukset unohat ihan kokonaan,jätät ne meidän huoleksi tänne stumppiin.Keskityt vaan kokoomaan voimia tulevan talven varalle,etkä ees muistakaan et olisit milloinkaan kaveerannut sellasen valkosen pötkäleen kanssa!
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Kiitos Mervi Sain "armopalan" eli käydä poijaan koneella stumpissa vielä pikaseen Kiitos kovasti, tiukkoja paikkoja on ihan varmasti, mutta yritän muistaa sun sanat
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
kevis
Rekisteröityi: 03/04/2007 20:55:45
Ei kirjautunut
|
"On mökki meillä loistava,hollaa-dii-hii,hollaa-di-hoo..." Onnea uuteen savuttomaan tupaan
|
"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
brrrmmmm brrrrmmmmm..... Täytyy imuroida villakoirat pois nurkista  Loma siis lopuillaan ja maanantaina takaisin sorvin ääreen Savuttomana edelleen, mistä ehkä eniten minä itse olen hämmästynyt Mieli nimittäin tekee edelleen joka hemmetin päivä ja alkaa jo itseäkin ärsyttämään se, että joku kessu jaksaa mun elämää yrittää hallita. Tekis joka ikinen päivä mieli antaa periksi ja lopettaa tämä itsensä kiusaaminen, mutta suurimman osan päivästä olen kuitenkin sitä mieltä, että voiton puolella ollaan. Huh,,,,,
Lomalla moneen kertaan kun oikein "veti ikenistä" niin ajattelin, miten "noloa" on tänne sitten tulla kertomaan sortumisesta ja niinhän sitä sitten pysty ilmanki olemaan. Kiitosta vaan siis teille kaikille
Ympärillä olevat ihmiset on yks kerrallaan lopetttanut tupakan polttoa tai ainakin ovat lopettamassa, mistä olen tosi kiitollinen.
Hurjasti on stumpissa ollut vipinää ja paljon uusia lopettajia liittynyt meidän joukkoon ja täältä kovasti hirmuisesti ja älyttömän paljon onnea tasapuolisesti teille kaikille loistavan päätöksen johdosta  
Huh, nyt tuli kirjoitettua niin pitkä "virsi" että ei jaksa enempää. Huomenna sit taas
|
9.5.2007
|
|
|
*vieras*
Ei kirjautunut
|
Kiva kuulla katja sinustakin pitkästa aikaa .Niin se vaan menee, toiset tulee ja toiset menee .Maanantaina alkaa loma Sunnuntaina vielä töitä olis .Savuttomia edelleen,se on hienoa,sitähän me halutaan
|
|
|
justine
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:07:23
Ei kirjautunut
|
hienoo katja kesä ja lomat on kuiteski kaikkein vaikeimpia aikoja,varsinkin ensimmäisenä puolena vuotena kun savuttomuutta opettelee hyvää lomaa mimosa
|
"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
Unohdin vallan: Mimosalle hirmuisesti onnitteluja, sullahan oli merkkipäivä mun loman aikana. UPEAA TYÖTÄ!!!!
Ja kyllä tosiaan on heti helpottanut kun pääsi takaisin kotio ja on muuta hääräämistä eikä tarvii sitä nikkispeikkoa häätää koko ajan pois. Jopa ukon kessut on saanu olla näkyvillä ilman että mua ärsyttää. Vaan kyllä totisesti tekee mieli edelleen, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Mutta tehkööt, tekee se mieli lottovoittoakin  Aurinkoista lauantaita sateisesta hesasta.
|
9.5.2007
|
|
|
*vieras*
Ei kirjautunut
|
Kiitos katja Tosiaan ensimmäinen puoli vuotta täyttyi ja vieläkin olen välillä "hämmentynyt", voiko tämä tosiaan olla totta Fiilikset ihan kivat
|
|
|
*vieras*
Ei kirjautunut
|
ONNEA KATJA SULLEKIN On näköjään sullakin ollut merkkipäivä lomalla ollessasi
|
|
|
justine
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:07:23
Ei kirjautunut
|
Onnittelut täältäkin,sekä katjalle et mimosalle,upeeta,ja jatkuu vaan
|
"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
Kiitos ja kumarrus. Nöyrää tyttöä olin kyllä kun tajusin, että en ole ollut koko "tupakointiuran" aikana näin pitkään polttamatta. Pelkäsin lopettamista ihan älyttömästi kun luulin, että mä oon ihan vallan toinen ihminen sitten ilman tupakkaa. Jonkin aikaa olinkin, mutta löytyhän se sama Katja sitten kun pahimmat nikkikset helpotti. Nyt on vaan tosi tosi helpottunut olo. Kuin ois maratonin juossu ja huomas että hengissä selvis. Tästä eteenpäin jatketaan samaan malliin eli nyrkillä otsaan nikkispeikkoa kun uskaltaa tulla häiriköimään Tsemppiä hurjasti kaikille
|
9.5.2007
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
P*rkeleen sateista aamua kaikille
Pikis; Tais ukkos noitua sateet tänne eilen illalla, että pääsi itse mansikoita keräämään Ai, nii..... minähän sitä isoa pyörää yritin kiäntää ja tais mennä viärään suuntaan.
Noh, vaihtui sitten ulkokirppikset sisäkirppiksiksi ja ehkäpä saan tyttären houkuteltua Ikean alennusmyynteihinkin Mikäs sen mukavampaa kun shoppailla sadesunnuntaina 
|
9.5.2007
|
|
|
Sade_2
Rekisteröityi: 03/04/2007 23:20:53
Ei kirjautunut
|
Katjalle ja Mimosalle ONNEA upeasta saavutuksesta!!! Perässä tullaan
|