« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

v2011 ja painonhallintakamppanja XML

Kirjoittaja Viesti

Rosalinda

Rekisteröityi:
16/12/2010 22:02:47

Ei kirjautunut

Sullahan on kauhia meno päällä Vauhdilla on lähteny kinkut sulamaan. Täälläkin on miinusta 0,3kg ja mullahan olis tarkoitus ettei nyt nousis kun just saanu pudotettua. Liikuntaa on lisätty kun pahimmat pakkaset on tällä erää ohi. Pysytään kevyesti kanavalla Iso Iita nyt lepoa selälle

PeTeR 2011

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/01/2011 00:43:11
Paikkakunta: Asemattomaksi kauppalaksi taantuva turha taajama Kuopijon ja Kajjaanin välissä.

Ei kirjautunut

Itselläni ainakin löysähkö nyöri (esim. kylpytakin) vatsalaukun ja ns. sixpackkien päällä ehkäisee kivasti ylensyömistä, ei siis tarvitse tiukoilla farkuilla tai vyönkiristyksin itseään kiusata.

Katkenneita ajatuksia 3.1.2011 alkaen eli aivan asiattomia aivottomuuksia sitten ajanlaskun uusalun.
[Email]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Jännityksellä odotellaan maanantaita ja aamua, kun hypähdellään sirosti vaa'alle ennen aamupalaa ja vessassa käyneenä. Siis itse punnitsen aina nettopainon, ei vaatteita, eikä ruokaa/juomaa ja yöpissitkin pönttöön.

Olen väsännyt excel-taulukon viikottaiseen seurantaan, se laskee sitten pudotuksen viikossa, pudotuksen alkupainosta sekä painoindeksin samoilta ajoilta. Kiva sitten seurata, varsinkin jos menee hyvinpäin

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

AnnKristin

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/01/2011 13:11:48

Ei kirjautunut

Minäkin ilmottaudun mukaan. Ylipainoa tommoset 15kg varmaan ja ne pitäisi saada vuoden 2011 aikana poies...Ennen joulua pudotin jo n. 5kg jättämällä kaikki huonot hiilarit pois ja se oli yllättävän helppoa,kun sai kuitenkin mättää muuta ruokaa suuhun mielin määrin!

Puntarille EN mene ennen kuin housut pyörii jalassa..Tavoittelen hyvää oloa, parempaa ulkomuotoa ja se pitäisi kyllä näkyä ja tuntua ilman puntariakin..Lukujen tuijottaminen saa minut ahdistumaan ja kuuri tuntuu etenevän hitaasti (aikaisempi kokemus).

Huomenna eka savuton päivä ja samalla ruokavalion aion laittaa kuntoon joulun repsahdusten jälkeen...Voimia kaikille haasteidemme edessä!

-Elisa-

[Avatar]

Rekisteröityi:
26/12/2010 18:06:58

Ei kirjautunut

Huomasin, että painohan vaihtelee TOSI paljon päivän aikana.Aamulla saa hyvät lukemat .
Johtuu mun kohdalla varmaan siitä, että juon vettä tosi paljon päivän mittaan.
Huomenna siis punnitus heti aamusta.

Iso Iita

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/11/2010 12:40:40

Ei kirjautunut

Paino vaihtelee ja siitä syystä vaa'alla ei kannata alvariinsa hypätä. Itse teen kuten Melisa, enintään kerran viikossa aamun vessakäynnin jälkeen ja nakkena vaa'alle - ja aina sille samalle vaa'alle, joka on siinä samassa kohtaa lattialla. Nimittäin vaaoissakin on eroja.. Mies esim. tykkää käyttää omaansa, näyttää kuulemma parempaa lukemaa

Ruokapäiväkirjan pitäminen on vaivan arvoista kuten Rosalinda tuossa aiemmin mainitsikin. Ainakin itse osaan hyvin vakuuttaa itselleni että mitään en oo syöny, mutta kyllähän se on tullut nähtyä jo että useimmin sinne suuhun menee luvattoman paljon ja vieläpä semmoista mitä ei pitäisi mennä kuin aniharvoin jos silloinkaan.. Ja saattaa siinä kaupan kassajonossa suklaapatukkakin jäädä ostamatta kun tietää että se pitää sitten kirjata ylös - edellyttäen tietysti että olet rehellinen itsellesi ja todellakin kirjaat jokaisen suupalan..

Minusta paras nettilaihdutuspalvelu on www.kiloklubi.fi , en taida koskaan lakata kehumasta tätä. Se on ilmainen, ruoka- ja liikuntapäikyn pitäminen on todella helppoa johtuen laajasta tietokannasta, suosikkilistoista sekä mahdollisuudesta omien reseptien tekoon ja mikä parasta se ohjaa myös ruoan laadun suhteen parhaisiin mahdollisiin valintoihin. Kiloklubilla painonpudotus on maltillista ja tavoitteena onkin pysyvien tuloksien aikaansaanti. Siinä lisää syytä tykätä

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 09/01/2011 19:22:36

Ajatukset eivät säily. Niistä pitää tehdä jotakin. - A. H. Whitehead
Uussavuton since 1.12.2011

PeTeR 2011

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/01/2011 00:43:11
Paikkakunta: Asemattomaksi kauppalaksi taantuva turha taajama Kuopijon ja Kajjaanin välissä.

Ei kirjautunut

Hihii, kylpytakkidieetillä ja normiruokavaliolla viikon lopetuksen tuloksena 4 kiloa pois hikoiltu hiihtämällä, tulee se takaisin, tiedän, mutta todennäköisesti lihaksena

Katkenneita ajatuksia 3.1.2011 alkaen eli aivan asiattomia aivottomuuksia sitten ajanlaskun uusalun.
[Email]

-Elisa-

[Avatar]

Rekisteröityi:
26/12/2010 18:06:58

Ei kirjautunut

Mulla ei ole tapahtunut nytkähdystä suuntaan jos toiseenkaan.Mulla ei ole kyllä ylipainoa yhtään, mutta "kaikki" paino on keskittynyt mahaan.On tosi vaikeaa löytää vaatteita siksi.Jos viisi kiloa lähtee, en ole vielä alipainoinen.Tuo kilomäärä on ihan varmasti tuossa pötsissäni eikä se ole lainkaan terveyttä edistävä juttu!Olen kuullut paljon hyvää karppaamisesta, mutten ole vielä perehtynyt siihen tarkalleen.
Voi, olisipa vielä nuori ja pääsisi zumbaamaan.

Iso Iita

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/11/2010 12:40:40

Ei kirjautunut

-Elisa- wrote:Voi, olisipa vielä nuori ja pääsisi zumbaamaan.

Ei kait zumbassa mitään yläikärajaa ole?

Ajatukset eivät säily. Niistä pitää tehdä jotakin. - A. H. Whitehead
Uussavuton since 1.12.2011

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

No ni naiset miten menee? Mä liityn kuoroon, mutta en painon pudottajiin vain tsemppaajiin.. ei ole ehtiny viel kertyä tätä massaa ja tuskin kertyykään

Tsemppii kaikille keventäjille..itse yritän vaa saada röökin pois suupielestä

1.3.2012
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

vapaana

[Avatar]

Rekisteröityi:
23/02/2010 15:48:50

Ei kirjautunut

Ei ole hyvin alkanut. Oikeastaan ei vielä ollenkaan, ainakaan painossa ei ole tapahtunut kuin -100g pudotus
Hurraata tuo määrä ei kirvoita, ennemmin pientä ihmettelyä. Mutta ei nyt sentään periksi vielä anneta, vaan pistetään pökköä pesään!

Ruokavaliota olen muuttanut mielestäni hyvään suuntaan ja muutenkin vähentänyt ruokailua. Siinä taisi nyt käydä niin vanhanaikaisesti, että kroppa otti ja päätti olla luovuttamatta mitään pois mitä sisään on saanut.... siis vatsaosaston toimintahäiriö. Että tällasta.

Toivottavasti muilla menee paremmin!

Lopetuksen aloitus 8.3.2010 --> ja jatkuu edelleen...

Anonymous

No, minulla ei meinannut tapahtua painossa mitään, mutta sitten huomasin syyn. Söin iltaisin pop corneja. Ja vaikka ne ovat 50 % vähempi rasvaa sisältäviä, suolaa on aika tavalla, joka taas sitooa nestettä. Nyt siis kuitenkin 800 g hinnasta pois. Onneksi. Mulla on tullut tässä muutamien kuukausien aikana painoa aika yllättäen 3-4 kg. Ja vaikka osaa voisi puolustella lääkkeillä, jotka ehkä kerää nestettä, mutta ainakin nostaa ruokahalua(enemmän kuin 1 sadasta käyttäjästä), ei se energiakaan ilmasta tule.
ajattelin ottaa jonkinlaisen puhdistuskuurin, joskos se sais mömmöt kropassa liikkeelle.

Iitalle; mä yritin taas kerran sitä kiloklubia, mut ei mene mun pirtaani. Mä taidan siirtyä edelleen kalorilaskurin kimppuun. Se maksaa, mutta älyttömän vähän, olikohan 30 euroo vuodessa. Siellä on enempi ruokia ja tuotemerkkejä, myös liikuntamuotoja yms. Mutta - yks tykkää isännästä, toinen pojasta :mrgreen: (fewministinen versio vanhasta sananlaskusta, tiedätte kyllä :wink: )

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Siis miten tämä meni tällee. Siis tämä on Melisan puheenvuoro. Ei jotenkin vaatinutkaan sissän kirjautumista????

[quote=Anonymous]No, minulla ei meinannut tapahtua painossa mitään, mutta sitten huomasin syyn. Söin iltaisin pop corneja. Ja vaikka ne ovat 50 % vähempi rasvaa sisältäviä, suolaa on aika tavalla, joka taas sitooa nestettä. Nyt siis kuitenkin 800 g hinnasta pois. Onneksi. Mulla on tullut tässä muutamien kuukausien aikana painoa aika yllättäen 3-4 kg. Ja vaikka osaa voisi puolustella lääkkeillä, jotka ehkä kerää nestettä, mutta ainakin nostaa ruokahalua(enemmän kuin 1 sadasta käyttäjästä), ei se energiakaan ilmasta tule.
ajattelin ottaa jonkinlaisen puhdistuskuurin, joskos se sais mömmöt kropassa liikkeelle.

Iitalle; mä yritin taas kerran sitä kiloklubia, mut ei mene mun pirtaani. Mä taidan siirtyä edelleen kalorilaskurin kimppuun. Se maksaa, mutta älyttömän vähän, olikohan 30 euroo vuodessa. Siellä on enempi ruokia ja tuotemerkkejä, myös liikuntamuotoja yms. Mutta - yks tykkää isännästä, toinen pojasta :mrgreen: (fewministinen versio vanhasta sananlaskusta, tiedätte kyllä :wink: )[/quote]

mummimamma

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 16:23:28

Ei kirjautunut

Jos vielä kerkeää mukaan,ilmottaudun.Kiloja tuli6-7.Viime vuoden yritin elää kiloklubin ohjeiden mukaan,vaihtelevalla innostuksella,no pari kiloa tippu,en vaan pysynyt kuosissa.Nyt läskeihin kyllästyneenä aloitin Gambridge kuurin 7.1,kun en järkevällä??? syönnillä onnistunut.Kokeilen nyt tämän,jos pääsis alkuun.kun mikään ei tunnu auttavan.Liikuin koko viime vuoden päivittäin paljon,mutta ratkaisevaa on mitä suusta alas laittaa menemään.Kaikille sulavia läskejä PALJON!!!

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

No niin tähän läskiin sitä liukastuu väkisin tässä lakkopuuhassa.. ainiin lopetus.. mutta ei auta silti tässä mennään.. jotenki on koko ajan nyt levoton olo vaik ei viel palanut se viimenen kessu.

Onnea kaikille kilokamppailijoille.. se on ihan yhtä vaikeeta ku tää kessun jättö

1.3.2012
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

Siirry: