« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Tästä se lähtee... XML

Kirjoittaja Viesti

Tommy

Rekisteröityi:
06/01/2012 21:42:04

Ei kirjautunut

catri wrote:Heippa Tommy, mitenkäs savuton elämä sujuilee?
Mulla ei vaikeuksia, puoli vuotta on mennyt ku siivillä enkä enää osais kuvitella sytyttäväni. Oon kyllä miettinyt, että täytyy pysytellä tosi skarppina ettei vanha viidakon sanonta "ylpeys käy lankeemuksen edellä" käy todeks .

Iloisia savuttomia hetkiä ja mukavaa viikonloppua!

Kiitos kysymästä, edelleen savuttomana kärvistellään. Elämässä on sattunu ja tapahtunu, ja vitutuskäyrä aiheutti pari tiukkaa paikkaa jossa kävin kolmannen maailmansodan aivosolujeni kanssa... Tupakat jäi kassalle joten voittokulku jatkuu. Välillä on jotenkin ikävä tupakkaa, esim. eilen saunakaljan äärellä oli olo varsin orpo, jotain oleellista tuntu puuttuvan. Mutta, kyllä tää tästä... Yllättävää sinänsä että nyt tuntuu olevan vaikeampaa kuin alussa, tosin ekan viikon kova flunssa autto, siinä yskässä ei pahemmin tupakka käyny mielessä. Rahaa on säästyny ainaki miljardin verran, tupakanhakukeikoilla kun tuli aina ostettua kaiken maailman turhat herkut. Pelkästään positiivinen asia siis kaikin puolin tää savuttomuus, ainoastaan alitajunta tässä isottelee, järkisyyt on onneks vahvempia ja niiden siivillä ne taistelut voitetaan.

Mukavaa talven jatkoa, liikunnan iloa ja puhtaita keuhkoja sullekin, Catri!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys21/01/2012 18:09:29

catri

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/07/2011 17:26:24

Ei kirjautunut

Heippa taas Tommy ja onnea voitetusta maailmansodasta !
On kyllä harmi, että elämää tuossa ympärillä ei saa pysäytettyä sellaiseen seesteiseen tilaan siks aikaa, kun tsemppaa itteään savuttomaksi... se kun tuo kaiken maailman murheita milloin mistäkin puskasta.
Jokainen voitettu taistelu vie kuitenkin lähemmäs lopullista voittoa, matka jatkuu jotenkin kai vahvempana.

Täällä ei savuttomuuden kanssa ole mitään tuskaa mutta v***tuskäyrä on katossa. Kädet teipattuna, toisessa tenniskyynärpää ja toisessa hiirikäsi vaivaa. Lisäks turpos kaulaan viime viikolla golfpallot molemmille puolille, joku pahuksen virusinfluenssa ja kaikki liikunta kielletty, torstaina taas pääsee jotain tekemään jos kunto ok - ja senhän on pakko olla! Turhauttavaa... Mutta olin mä vinkeen näkönen ne pallot kaulassa, niinku sammakko tai joku muu mutantti No, turhautuneena ehtii mietiskellä ja keksin osallistua ens kesänä johonkin pikatriathlontapahtumaan... tai jotain muuta uutta ja outoa

Yritetääs taas tasata käyrät ja jatkaa matkaa

- Catri -

viimenen tumppaus 17.7. klo 22.50

Tommy

Rekisteröityi:
06/01/2012 21:42:04

Ei kirjautunut

Mokasin prkl, vitutuksen ja kaljatuopin salaliitto. Ei muuta ku uutta matoa koukkuun...

catri

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/07/2011 17:26:24

Ei kirjautunut

No pöh! Mutta joo, uus mato koukkuun äkkiä, ei kannata jäädä mennyttä murehtimaan. Nokka vaan tuulta päin, kyl se siitä taas lähtee

- Catri -

viimenen tumppaus 17.7. klo 22.50

Siirry: