« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Corr? Oletteko lukeneet? XML

Kirjoittaja Viesti

japi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/04/2007 21:27:20

Ei kirjautunut

^^tuossa mainitsemani foorumi toimii nyt osoitteessa
http: // www.lue-lopeta.net/forum

Ei suoria linkkejä* ylläpito

Epävirallinen Allen Carr foorumi, jossa keskustellaan lähinnä Stumppaa tähän! kirjasta ja autetaan toisia lopettajia.

Tätä viestiä on muokattu 4 kertaa. Viimeisin päivitys 05/10/2008 03:53:14

51sth

Rekisteröityi:
25/09/2008 10:50:36

Ei kirjautunut

Itse olen kuunnellut Allen Carrin Easy way to stop smoking audiokirjaa.. jo nyt kolmatta kertaa ymmärsin etten ollut kaikesta samaa mieltä ja tahdoin ymmärtää kaiken, enkä olla vain erimieltä. Kyse oli tietoisesta aivopesusta, joka jatkuu vieläkin

Psyykkisiä syitä on varmasti enemmänkin polttaa - tietoisia tai tiedostamattomia - mutta Allen Carr paneutuu yleisimpiin ja varmasti eniten vaikuttavimpiin. Minua se on suuresti auttanut tähän mennessä. Vaikken ole polttamista vielä lopettanut. 10 vuotta takana ja 10.10 alkas savuttomuus

malla

Rekisteröityi:
02/10/2008 11:57:55

Ei kirjautunut

Katti wrote:Mulla olisi niitä kirjoha 2 kappaletta. Toisen olen lukenut kolmeen kertaan ja toisen kerran. Ovat ehjiä Jos joku tartee, niin saa.

Jos olet vielä halukas toisen noista myymään, laitatko viestiä: jossulle (a) saunalahti.fi

Kiitos! "Viimeiseen päivään" aikaa viikko ja valmistelut käynnissä.

Miika84

Rekisteröityi:
24/03/2008 16:31:00

Ei kirjautunut

Kaikki on hehkuttanut tätä kirjaa.Täytyy katsoa helmetistä milloin se ois saatavilla

Stumppasin 15.4.2012 klo 21.30
[Email] [WWW]

Katti

[Avatar]

Rekisteröityi:
11/04/2007 11:31:55

Ei kirjautunut

Malla! Sain tänään viestin kirjasta ja olen ottanyt yhteyttä. Mulla tulee parin viikon päästä vuosi täyteen ja lopetin luomuna. En allekirjoita ihan kaikkea mitä kirjassa on, mutta paljon siinä järkeä on. Tsempit

Kuka sen Katin hännän nostaa ellei Katti itse....
Luomuna 19.11.07 ->

*vieras*_3

Rekisteröityi:
28/08/2008 20:02:47

Ei kirjautunut

Jos luettaessa kirja "kolahtaa" on ennuste todella hyvä, sillä lopettaminen todella ON helppoa.

Mitähän yhtäläisiä piirteitä meillä Carr-isteilla on ennen kirjan lukemista? Lukemisen jälkeinen yhdistävä tekijä kyllä on tiedossa.

Utelias lapsenusko ja uskallus laittaa itsensä naurun alaiseksi? Mä ainakin asennoiduin niin, että uskoin kaiken mitä siinä sanottiin (näin pyydettiin tekemään, jopa hullunleiman uhalla), koska panoksena oli korkeintaan epäonnistuminen, epäonnistuttuani useasti aiemmin niillä menetelmillä, joita Carr halveksii armotta (tämän todella halusin katsoa loppuun asti).

nyt jälkeenpäin allekirjoitan tämän menetelmän toimivuuden. pitkämuistisena muistan myös nämä, periaatteessa täysin turhat, huomautukset siitä miltä minä kuulostan, omassa poterossani. En toki ole pitkävihainen, mutta toisinaan tulee hymynkare suupieliin siitä ajatuksesta, että vieläköhän tämä konsensusporukka jaksaa "kärvistellä" (lopun ikää?). Ja kyllä, tämä on sitä Carrin "väärin lopetettu"-ideologiaa, joka herättää närää tälläkin foorumilla.

Tahdonvoima? Jos haluaa polttaa (muttei saa, koska on lopettanut), niin toimiiko väärin kohdistettu voimakas tahto epäonnistumiselle altistavana tekijänä.

olen nyt savuton, koska sitä todella haluan/halusin. Erotin AINA nikotiinin pienet vieroitusoireet omasta haluista/tahdosta.. Heh, vieläkin muistan sen "kutiavaksi näppyläksi" kutsutun tunteen, joka kohta unohtuu kun sille ei pyri tekemään mitään (korvike kielteisyys). Itseasiassa olin savuton kun tumppasin viimeisen kerran, mitään taikaiskua ei tullut....eikä tule kai kenelläkään?

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Loistavaa tekstiä.

Itsellä eka kerralla kirjan viesti meni tosi hyvin perille ja korvikkeet jäivät itsestään pois, mutta se viesti haalistui nopeasti ja sitä joutuu päivittämään usein omassa mielessä..................... ehkä mä olen sellainen "välimuoto" siinä lopetuksessa

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Katti

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Malla! Tarvitseeko jossu kirjan. Hän ei ole henkäissytkään.

Luomuna 19.11.07 ->

japi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Katja wrote: Loistavaa tekstiä.

Itsellä eka kerralla kirjan viesti meni tosi hyvin perille ja korvikkeet jäivät itsestään pois, mutta se viesti haalistui nopeasti ja sitä joutuu päivittämään usein omassa mielessä..................... ehkä mä olen sellainen "välimuoto" siinä lopetuksessa

Sepä se.. Minulla upposi laakista, eikä haalistu. silti olen lukenut kirjan useampaan otteeseen. Tämän vuoksi varmaankin kirjassa myös neuvotaan pitämään kirja saatavilla, jotta tarvittaessa voi lueskella.

raider

Rekisteröityi:
17/03/2008 13:24:54

Ei kirjautunut

Vieläkö sulla on Katti se toinen kirja. Olisin halukas ostamaan jos on.

Kun on tyhmä pää niin kärsii koko ruumis

japi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kirjaa jälleen saatavana, eli kustantaja piti vihdoin lupauksensa kun lupasi jouluun 2008 mennessä.
Löytyy ainakin Bookplussasta ja varmasti jo monesta muustakin kaupasta. Kirjan hinta on noussut muutamalla eurolla, mutta on edelleen edullisempi kuin se ensimmäinen painos.

Nimi on hieman muuttunut tai siihen on lisätty pieni pätkä:
Stumppaa tähän!
helppo tapa lopettaa tupakointi

Katti

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Raider, on se kirja tuossa pöydällä - on Stumppaa tähän! Ilmoittele jos on tarpeen. Mä en sitä myy vaan annan.

Luomuna 19.11.07 ->

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

tämmöööösen löysin ny enshätään....Ramisterille ja muillekkin

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

raider

Rekisteröityi:
17/03/2008 13:24:54

Ei kirjautunut

Olisin halukas saamaan/ostamaan sen kirjan. Kirjastoista se on koko ajan menossa, enkä ole kaupoistakaan löytänyt. Ilmoittelen osoitteeni jos joltakulta se löytyy vielä

Kun on tyhmä pää niin kärsii koko ruumis

susi

Rekisteröityi:
13/10/2008 10:11:30

Ei kirjautunut

^ Vanhempaa painosta (vihdoinkin vapaa tupakasta! : helppo tapa lopettaa tupakointi) löytyy kirjastoista . Sisältö on käsittääkseni sama, vaikka nimi onkin muuttunut painosten myötä.

11.12.2008

Siirry: