| Äänestys |
| Mässyryhmässä mukana olo. Mihin seuraavista kuulut |
| Mukana!! Haluan lakkoilla kanssanne |

|
65% |
[ 17 ] |
| Mukana!! Liityn kannatusjoukkoihin |

|
12% |
[ 3 ] |
| Ei tarvetta tähän (ainakaan vielä :) ) |

|
12% |
[ 3 ] |
| Akkojen höpötystä, kuuluvat toisille palstoille |

|
12% |
[ 3 ] |
| Ääniä kaikenkaikkiaan: 26 |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Nimim. 18 kiloooooo katoaa tuolla kyydillä tosi kovaa 
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
Läppä
Rekisteröityi: 21/05/2007 01:40:53
Ei kirjautunut
|
Onnea teille kaikille päättäväisille .
Kuten justine, minäkään en ole ollut koskaan näin painava olematta raskaana. Karmein näkymä on silloin, kun istuu vessanpöntöllä ja katsoo vatsaansa ja reisiään .
Emmin vielä mässylakkoon ryhtymistä. Karkista voin luopua, mutta vielä pulla, jätski ja viinikin . En kerinnyt Painonvartijoihin toissa viikolla, kuten oli tarkoitus, mutta menen sinne starttaamaan tällä viikolla (olen kunniajäsen, joten homma on tuttua). Siellähän ei oikeastaan ole mitään ehdottomasti kiellettyä, mutta kun pisteitä saa kertyä vain tietty määrä päivää kohden, se ohjaa automaattisesti terveellisempiin ja vähäpisteisempiin (= vähäkalorisempiin) vaihtoehtoihin. Mistään erityisestä dieetistä en Painonvartijoiden osalta puhuisi.
Lupaan joka tapauksessa laittaa karkit pannaan viimeistään 2.9. Jätskin ja pullan osalta olisin sallimassa yhden herkkupäivän viikossa, koska totaaliluopuminen voi omalta osaltani johtaa mässylakon jäämiseen todella lyhytaikaiseksi ja totaaliseen repsahtamiseen.
Painonvartijoilla on ainakin Helsingin keskustassa istuntoja myös ruokatunti-aikaan, ja itse olen aina osallistunut näihin istuntoihin, niin ei sitten illalla tarvitse miettiä lastenhoitojärjestelyjä ja raahautua erikseen mihinkään tilaisuuteen. Kivointa oli silloin, kun pudotettiin painoa yhdessä systerin kanssa. Yksin siellä on tylsempää käydä ja ilman kanssatsemppaajaa sortuu paljon helpommin. Mutta hienoa, jos voisimme tässä painonhallinta-asiassakin tukea toisiamme . Eihän sitä savuttomuutta tosiaan voi loputtomikin pitää tekosyynä ääliömäiselle mässytykselle. Useat savuttomat ihmiset ovat tosi laihoja, joten ei savuttomuus mitenkään automaattisesti johda lihavuuteen.
|
|
|
blondi
Rekisteröityi: 30/07/2007 08:42:58
Ei kirjautunut
|
mimmuli78 wrote:OTAN!!! Mie tuun mukaan  Heinäkuun makasin espanjassa olut tuoppi toisessa kädessä, rööki toisessa. Eli nyt ylimääräset kilot pois! Eli ei karkkia, pullaa, keksiä eikä jäätelöö?
Siis entäs se rööki pois
|
Olet syntynyt onnistujaksi,
mutta onnistuaksesi sinun täytyy suunnitella onnistuvasi,
valmistautua onnistumisiin ja aivan erityisesti
USKOTTAVA NIIHIN.
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
nehän on jo pois,,,, Tuo oli ennenkuin mimmuli78 liittyi meidän savuttomaan seuraan 
|
9.5.2007
|
|
|
justine
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:07:23
Ei kirjautunut
|
meitä alkaakin olla mukava joukko kasassa ei kehtoo epäonnistua
|
"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
|
|
|
K.J.
Rekisteröityi: 22/05/2007 11:56:27
Ei kirjautunut
|
No nii!
Meitähän on jo koko joukko täällä mässylakossa!!!
Mukavampaa se porukassa on !!
Minä mussutan häjissäni täällä jäätelöä ja karkkia ku vielä kerkiijää. Samalla tavalla se oli tupakan kanssa, viimeset viikot vetelin tupakkaa ku viimestä päivää.
Otammako punnituspäivän? Aattelin että joka kuukauden 2. päivä vois tarkistaa miten on menny.
Jos ei halua ilmottaa toisille painoja ja vähentyneitä tai lisääntyneitä kiloja ni se on mun mielestäni ihan ok.
Itse haluan kuitenkin julistaa että aijon puottaa sen kymmenen kiloa. Tämä julistaminen ihan vaan itteni takia. Näin osoitan että olen tosissani ( tämä toimi tupakan lopettamisessakin ).
Siis painan nyt 64. Punnitten vielä 1.9. ja se on sitten virallinen lähtöpaino. Tavoitteena on 54 kilon paino.
Ja nyt Geisha-jäätelön syöntiin
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
Kuulostaa hyvältä Tarkistan painon vielä silloin 2.9. koskahan se ehtii tässä vielä noustakkii pari kiloo *pistää lisää pullaa suuhun*
Itsellä myös kiva jos on ns. punnituspäivä, voidaan sitten vaikka verrata sitä montako % on saanut siitä pudotettavasta määrästä pois 
|
9.5.2007
|
|
|
hoitsu vm-68
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:54:37
Ei kirjautunut
|
onneksa ei oo makea ongelma, tai siis oli 15v sitten ja sen jälkeen en oo maistanukkaan karkkia enkä pullaa,kesällä joskus jäätelöä
|
|
|
Läppä
Ei kirjautunut
|
Tein tänä aamuna uuden painoennätyksen, jos raskausaikoja ei lasketa mukaan . Lauantaina kaverilla oli ne tuparit ja mässytin siellä oikein olan takaa, kun oli ihanat tarjoilut. Nyt söin kolmen suklaan jäätelöä aimoannoksen. Huomaan, että jos jään kotiin tekemään töitä, niin syön tavallistakin enemmän, kun täällä on kaikenlaista syötävää ja sitä on niin helppo ottaa.
Minä käyn joka aamu vaa´assa. Painonvartijoissa kävin mieluiten perjantaina, koska siellä oli se punnitus ja sen jälkeen sai sitten syödä enemmän viikonloppuna ja ehti pudottaa ne ja vähän muutakin pois sitten viikon aikana. Painonvartijoissa pudotin aikanaan 8-10 kg ja tahti oli noin 700 g viikossa. Suoraan sanottuna aluksi oli kyllä nälkä, vaikka rehuja söinkin paljon, mutta pienempiin annoksiin tottui tosi äkkiä. Nyt on varmaan vatsalaukkukin venynyt tajuttomaksi eikä se täyty mistään, kun olen valtavilla annoksilla paisuttanut sitä monta vuotta .
|
|
|
justine
Ei kirjautunut
|
samma häär läppä itketään yhessä,byääh no mut tässä piristystä päivään ja diettiohje niille jotka sitä kaipaavat en osaa tehdä kappalejakoja joten tulee putkeen mut koittakaa kestää TENAVADIEETTIi:jo pitkään tunnettu tosiasia on että 2-vuotiaat ovat yleensä hoikkia.lastenlääkäreiden,röntgenlääkäreiden,ravitsemusterapeuttien ja turhautuneiden äitien yhteistyönä laadittiin tämä uusi dieettisuunnitelma,se on edullinen,vaihteleva ja ravitseva(?).ideana on syödä keskiverto 2-vuotiaan tavoin neljän päivän ajan.kuurin loputtua voit taas aloittaa alusta ekan päivän ohjeilla! EKA päivä: aamiainen-yksi keitetty muna,viipale paahtoleipää aprikoosihillon kera.syö kaksi hyppysellistä munaa ja murenna loput lattialle.haukkaa pala paahtoleivästä ja hiero sitten hilloa kasvoillesi ja vaatteillesi. lounas-4väriliitua(värillä ei väliä)kourallinen murskattuja perunalastuja ja lasi maitoa(kolme siemausta,kaada loput lattialle) päivällinen-keksi,kaksi kymmen senttistä,neljä siemausta tiskialtaasta iltapala-paahda paahtoleivän viipale ja heitä se keittiön lattialle. TOKA PÄIVÄ:aamiainen-ota eilinen paahtoleipä lattialta ja syö se.syö lusikallinen vaniliinisokeria ja juo puolipullollista vihanneksista tehtyä elintarvikeväriä lounas-puolikas pötkylä vaalean punaista huulipunaa.puraise leikkikentältä tuodusta tupakintumpista pala ja niele se yhdessä jääkuution kera.välipala-nuole tikkukaramelli tahmeaksi,vie se ulos ja pudota hiekkaan,nuole jälleen kunnes se on puhdas.tuo sitten sisälle ja pudota matolle.päivällinen-kivi tai kuivattu herne työnnetään vasempaan sieraimeen.sekoita limonadia perunamuusiin ja syö lusikalla.KOLMAS päivä:aamiainen-kaksi lettua ja runsaasti hilloa,jonka hierot hiuksiisi.lasillinen maitoa,juo puoli lasillista jonka jälkeen tunge lettuja lasiin.poimi eilinen tikkari matolta ja nuole karvat pois ja piilota se sohvatyynyjen väliin.lounas-kolme tulitikkua,kaakaojuomajauhetta ja hillovoileipä.tunge suusi täyteen leipää ja sylje se lopulta lattialle.kaada lasillinen maitoa pöydälle ja nuole se siitä.päivällinen-jaatelöä,kourallinen perunalastuja,kahvia(jos toiset ei huomaa)4-PÄIVÄ-aamiainen:neljännestuubi hammastahnaa,palanen saippuaa ja oliivi.kaada lasillinen maitoa kulholliseen maissihiutaleita,kaada päälle puolikupillista sokeria.kun maissihiutaleet on pehmenneet juo maito ja syötä murot koiralle.lounas-syö muruja keittiön lattialta ja olohuoneen matolta,etsi tikkukaramelli sohvasta ja syö se loppuun.päivällinen-spagettia sekoitettuna lasilliseen kaakaojuomaa.jätä lihapullat lautaselle.toinen puolikas vaaleanpunaista huulipunaa jälkiruuaksi-ja eiköhän paino putoa! tän jälkeen oma 2-vuotias tuntuu lähinnä enkeliltä otin tään eräästä toisesta foorumista,iltapaloja yms.puuttuu mut eiköhän nuo osaa pikkulasten vanhemmat soveltaa itse
|
"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
|
|
|
Esa
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:23:46
Ei kirjautunut
|
Helppo haaste mulle, kun jätin sokeriherkut pois jo 7 vuotta sitten Mutta ehkäpä jäänkin ladun varteen huutamaan "jaksaa, jaksaa"
|
En polta tupakkaa samasta syystä kuin en syö multaa - mitäpä iloa minulle siitä olisi?
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
JEEEE!!! Kannustusjoukkoja tarvitaan aina ja sulla on hurja kokemus jo tuosta tupakan lopetuskannustuksesta niin pidähän meidät sitten tässäkin oikealla tiellä 
|
9.5.2007
|
|
|
K.J.
Rekisteröityi: 22/05/2007 11:56:27
Ei kirjautunut
|
Joo, hyvä ku on kannustusjoukot!
Tää on kyllä tosi raskasta yrittää vetää mahaa sisään koko ajan, ettei vaan tuo seuraavakin asiakas kysyisi oonko pieniin päin.. aaaarrrggghhhh....
Ku aina pittää sanua että ei ku mää oon lihonu...seliseli lopetintupakonnin....
Aattelin, että jos aamupalan söis oikeen tolokun, sitte töisä ei söis muutako etelän hetelmiä. Iltapäivällä söis tavallista kotiruokaa, mutta vaan yhen annoksen Illalla teetä ja näkkäriä. Ja herkuille totaalinen ei. Jos yrittäis aina hörpätä vettä ku tekkee mieli karkkia.
Miltä kuulostaa?
Onko teillä minkälaisia stretegioita kilojen karistamiseen?
t. Lihava ja Mahtava Kati, joka on jouluun mennessä ohut kuin lanka ...no,vitsi...sanotaan että ohuempi kuin tällä hetkellä
|
|
|
Läppä
Ei kirjautunut
|
K.J. wrote:
Ku aina pittää sanua että ei ku mää oon lihonu...seliseli lopetintupakonnin....
Minäkin huomaan selittäväni kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille sekä esim. vaatekaupan myyjille, että "olen nyt lihonut, kun lopetin tupakoinnin". Ei tässä enää selitykset auta, kun ei herranjestas sentään mahdu vaatteet päälle Nyt tarttis tehrä jotain .
Urheillutkin olen aika paljon, mutta kun syö kuin mielipuoli, niin tokihan sitä lihoo. Tänään jäin kotiin tekemään töitä, kun ei huvittanut yrittää tunkea mitään töihin sopivaa vaatetta päälle - kotona voi olla shortseissa ja T-paidassa. Jos huomenna yrittäis raahautua työpaikalle, niin ei ehkä tulisi syötyä niin paljon, kun vaatteet kiristävät. Toisaalta on kai sitä helpompia ja parempia tapoja laihtua kuin liian pienten vaatteiden käyttäminen. Ja täytyyhän sitä vähän ajatella työkavereidenkin näköhermoja .
|
|
|
justine
Ei kirjautunut
|
mun vaatekoko on suurentunut varmaan kolmella numerolla no eilen sit ostin oikein mittanauhan ja mittailin vyötärön,reidet yms.ja voi kauhiata miten ihminen voi pullahtaa niin ettei ite oikein edes ymmärrä huh,huh tulee olee hirveä jopi edessä et noihin entisiin vaatteisiin mahtuis no ompa sit koettu tämäkin miltä tuntuu olla pyöreä,tai oikeastaan kyllä lihava ymmärtää sit kanssa ihmisiä paremmin kun on itellä kokemusta,jos tästä nyt yrittäis jotain positiivistä etsiä
|
|
|
|