« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

2 kk savuttomana XML

Kirjoittaja Viesti

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Mä nukuin kun karhu talviunta ekat viikot/kuukauden lopettamisen jälkeen ja jos mies uskalsi häiritä "se" mielessä niin sai kyllä aikamoista henkistä selkäsaunaa

Kyllä ukkoparka varmaan mietti, että kauankohan tätä kestää ja aloinko mä selibaatinkin lopettamisen yhteydessä

Tilanteet onneks tasaantuu myös tuolla elämänsaralla kunhan se mr. nikotiini helpottaa otettaan Tsemppiä Pixie

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Pixie

Rekisteröityi:
10/10/2007 14:24:06

Ei kirjautunut

Katja: Ukkoparalle terveisiä, alan olla - jo nyt - valmis perustamaan vertaisryhmän tuolle aiheelle.

Tanya_2

Rekisteröityi:
26/08/2007 17:21:06

Ei kirjautunut

Minulla katosi halut ensimmäiseksi kolmeksi viikoksi. Aivot hokivat vaan sanaa "tupakka" taukoamatta, ei siellä aivoissa ollut tilaa muille ajatuksille... mies parka
No... nyt on jo silläkin saralla tasoittunut...

Uusi elämä ilman tupakkaa alkoi 27.8.07 ja nikotiinimyrkystä luovuin 7.9.07.
Retkahdin uudelleen nikkispurkkaan joulukuun 07 alussa. Lopetin uudestaan nikkispurkan käytön 2.2.2008.

Pixie

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Pixie wrote:Päätös on tehty. Motivointina omat lapset, terveys ja raha. Yllättävän helposti on mennyt (Kiitos Nicorette 4mg...).

Oireiden vieroituskeinoiksi liikuntaa, seksiä (siis jos kotona oltaisiin 'suopeampia' ) ja lasi punkkua iltaisin.

Hassua, että vaikeimmalta on tuntunut se, että motivointi meinaa herpaantua. Joudun siis toistelemaan itselleni jatkuvasti sitä miksi tein päätöksen. Voisi kuvitella, että olisi helpompaa jos saisi tukea - siksi tämä viesti.

Pxxkele, syön vaikka kiviä, mutta tästä ei lipsuta!

Tsemppiä muille lopettaville!

Pixie

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ups! Äskeinen viesti lähti ennen aikojaan...

Anyway: Tänään 10 d synttärit! Jonkinlainen etappi. Iso voitto itselle!

Itse asiassa tähän saakka on mennyt yllättävän helposti. Röökiä ei ole tehnyt ihan kauheasti mieli. Olen toki turvautunut purkkaan. No sallittakoon se. Suurin "haitta" on varmaan ärtyneisyys. Olen päivittäin huonolla tuulella - en onneksi jatkuvasti. Olen antanut itselleni luvan v**tuilla kaikille, etenkin tuntemattomille tupakoitsijoille tyyliin:"Anteeksi rouva, teiltä putosi jotain" ja nostan rouvan stumppaaman natsan ja kohteliaasti annan sen takaisin, puhtaana käteen...

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

sie oot kyl miu makkuu Tuli sitä iteki alkuaikoina päästeltyä suusta mitä sattuu enkä edes katunu, kun potutti että toiset poltti ja minä en.

Nykyään lähinnä tyydyn ottamaan sellasen nyrpeen vanhan ämmän ilmeen naamalle ja tuijottamaan sitä röökiä jos joku tulee lähelle käryttää

HURJAN PALJON ONNEA EKA KYMPISTÄ

Niitä tulkoot tosi tosi monta lisää Tsemppiä!

9.5.2007
[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Onnea täältäkin!!

Minä taas nautin kun saan katsoa tupakoitsijoita sellainen salamyhkäisen viisas hymy naamallani, ikäänkuin viestittäen, että voi raukkaa, eiks se tiiä?????? ..heikko... hih hih... huvinsa kullakin....
toi oli kyllä hyvä ett nostaa tumpin takas pudottajalleen.....

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Meke wrote:Onnea täältäkin!!

Minä taas nautin kun saan katsoa tupakoitsijoita sellainen salamyhkäisen viisas hymy naamallani, ikäänkuin viestittäen, että voi raukkaa, eiks se tiiä?????? ..heikko... hih hih... huvinsa kullakin....
toi oli kyllä hyvä ett nostaa tumpin takas pudottajalleen.....

Sama täällä .Sit oon huomannut sellaisen,että tarkkailen autoilevia ihmisiä,joista muuten hirveen moni polttaa sisällä autoissa .Mahtaa tuoksua hyvälle .AI NIIN,ONNEA PALJON!!!!!!

Pixie

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Päätös pitää. Kaksi viikkoa tuli täyteen. En väitä, että olisi ollut helppoa, mutta kuitenkin on mennyt kivuttomammin kuin luulin. Jostain syystä viikonloput on pahimpia, olen kotona jatkuvasti pahalla tuulella.

Perjantaina oli "läheltä piti". Hirveä nikkiskohtaus ja purkat loppu. Keksin loistavasti tintata päähäni 4 isoa lasillista punkkua -> ei ajokunnossa -> ei asiaa kitskalle (matkaa 2km...) Aivan loistava keksintö, aivan loistava ratkaisu!

Lauantaina toinen koetus: eka kertaa baariin! Eka kerta itse asiassa puoleen vuoteen. Savuttomat kapakat on hyvä juttu, minulla ei mitään ongelmia.

Purkan voimalla mennään. Pään aukominen antaa uskomattomasti voimaa (bussipysäkillä, kun pari teiniä vetää henkosia) "Menkää v**un räkänokat muualle niitten h***tin röökienne kanssa..."

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys22/10/2007 12:09:45

Taru

Rekisteröityi:
24/09/2007 09:14:18

Ei kirjautunut

Purkan voimalla mennään. Pään aukominen antaa uskomattomasti voimaa (bussipysäkillä, kun pari teiniä vetää henkosia) "Menkää v**un räkänokat muualle niitten h***tin röökienne kanssa..."

Minulla on täällä oikeasti hauskaa .
Tunnistan niin itseni noista jutuista...viikko sitten oli vielä samat fiilikset,nyt hiukan helpompaa.
Välillä oli todella lähellä etten tintannu jotain asiakasta nenään kun koko ajan vaan vinkuvat joka asiasta......ole siinä sitten hymy huulilla.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys22/10/2007 12:10:07

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

ONNEA PIXIE!!!!!

Kunhan et vaihda nyt sitten iltoja punkkupulloon, että pysyt pois kiskalta

Tsemppiä kolmannellekin viikolla

9.5.2007
[Email]

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

ONNEA KAHDESTA VIIKOSTA

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

Onnea kahdesta viikosta,ootsä aika kauhee.

[Email]

Pixie

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Taitaa olla 18. päivä menossa. Olen edelleen hyvin ärtynyt jatkuvasti, muuten menee ok. Aamulla tosin yksi täti rööki suussa sai kuulla bussipysäkillä epistolan muiden huomioimisesta.

Nyt on ilmaantunut sellainen (psyykkinen?) vieroitusoire, että mikään ei huvita.

Ymmärrän täysin heitä, jotka "hetken mielijohteesta" lopettavat lakkonsa: Kun päätöksestä alkaa olla aikaa, motivaation meinaa vaan unohtua ja silloin ollaan heikkoina.

Taistelu jatkuu, haasteista huolimatta...

Tanya_2

Rekisteröityi:
26/08/2007 17:21:06

Ei kirjautunut

Tuon motivaation takia minä täällä roikun. Viikonloppuna tulee kaksi kuukautta lopetuksesta, ei mieli tee tupakkaa enään (suklaata tekee mieli ihan sikana....), ja että en vaan herpaannu hetkeksikään pysyttelen täällä stumppilaisissa kiltisti

Uusi elämä ilman tupakkaa alkoi 27.8.07 ja nikotiinimyrkystä luovuin 7.9.07.
Retkahdin uudelleen nikkispurkkaan joulukuun 07 alussa. Lopetin uudestaan nikkispurkan käytön 2.2.2008.

Siirry: