« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Champix kuuri alkoi tänään!!! XML

Kirjoittaja Viesti

Anuski

Rekisteröityi:
01/10/2007 13:54:01

Ei kirjautunut

ONNEA INKALLE,kyllä sä siihen pystyt!Minä olen ollut Zybanin voimalla polttamatta nyt kaksi viikkoa ja yllättävän helposti mennyt.23 vuotta polttaneena luulin olevani liian heikkohermoinen lopettaakseni,mutta tässä sitä mennään ilman savuja Tsemppiä toooosi paljon sulle

tepa

Rekisteröityi:
18/10/2007 18:07:20

Ei kirjautunut

Liferewards-ohjelmasta on ihme kyllä ollut yös hyötyä, vaikka aluksi suhtauduinkin siihen vähän huvittuneesti, onhan se vähän jenkkihenkinen. Mutta kun saa jokaisen aamun alkajaisiksi positiivisuutta tihkuvan tekstarin "ystäviltäni Liferewards-ohjelmassa" niin kyllä se kummasti lämmittää Kaikki apu otetaan vastaan kun tätä taistelua käydään, eikö niin?

Mä olen myös liferewards ohjelmassa ja olen samaa mieltä tekstareista
Savutonta torstai päivää meille kaikille!

Uusi Elämä alkoi 15.10.2007

"Vapautumalla turhista rutiineista teen tilaa
täydemmälle elämälle"

Kirsten

Rekisteröityi:
31/10/2007 14:31:23

Ei kirjautunut

Mä kirjauduin myös Liferewardsiin, mutta en osaa sanoa siitä vielä mitään, eka tekstari tuli tänään.
Musta tuntu tänään aamukahvilla, että tupakka ei maistunut yhtä hyvältä kun normaalisti, mutta se oli varmaan mun kuvittelua, ei kai ton vaikutukset voi yhden päivän jälkeen vielä alkaa.
Mulla särki eilen illalla päätä, en tiedä johtuiko tästä.

Pepita

Rekisteröityi:
24/10/2007 13:15:09

Ei kirjautunut

Mistä tuonne Liferewardsiin kirjaudutaan...
Kaikki apu on tarpeen...

Rakastakaa toinen toistanne, mutta älkää tehkö rakkaudesta kahletta.
-Kahlil Gibran-
[WWW]

Kirsten

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

https:// www.liferewards.fi (suora linkki poistettu)
Siellä on ohjeet, mitä tehdä. Kuuri pitää olla ostettu ensin, sinne tarvitaan pakkauksesta koodi. Sinne pitää kirjautua ennen lopettamispäivää.
Mä kirjauduin eilen heti kun olin käynyt apteekissa.

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 01/11/2007 14:03:50

inka03

Rekisteröityi:
30/10/2007 07:59:14

Ei kirjautunut

Mä oon polttanut ehkä ihan vähän ähemmän nyt muutaman päivän,mut max 18 tupakkaa päivä,kun sitä aiemmin meni yli 2 askia. Tähtään siihen lopetus päivään,että sillon se on lopullista!

Uusi savuton elämäni alkoi 12.11.2007

ja loppui syksyllä 2007.

Toinen savuton elämäni alkoi nyt 1.11.2009

[Email]

inka03

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Oletko kirsten saanut jo tekstareita???? MÄ kirjauduin sinne maanantaina,enkä ole mitän viestejä saanut. Se ohjelma kertoo että mun päiväkirjat ym alkaa 4 päivän kuluttua....
Eli mä sain käsityksen että viestit tulee heti kun on eka tupakaton päivä?

ja loppui syksyllä 2007.

[Email]

Kirsten

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Inka, mä sain eilen tekstarin kun toissapäivänä kirjauduin sinne, lopetuspäivä on 7.11.

Mulla on siis kaksi päivää nyt Champixia takana, tänään otan kolmannen. Mä nukun yleensäkin katkonaisesti, mutta nyt mä heräilin vähän väliä ja näin ihan päättömiä unia. Tänään kun join kahvia ja poltin sen maailman tärkeimmän aamutupakan, niin oli vähän sellainen olo, että se ei maistunut samalta kuin ennen. Voihan olla, että se on vaan toiveajattelua.

inka03

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Moi Kirsten!
Meilä on todella lähekkäin lopetus päivöt. Voidaan tsemapata toisiamme hyvin

Mä en oo saanu mitään viestiä sieltä. heti kun kirjaudun,niin siihen tulee,et ohjelmasi alkaa 3 päivän kuluttua. oon syöny nyt 4:ttä päivää.tänään eka päivä et otan illalla myös. Mun suussa maistuu yhtä hyvältä. välillä ehkä hieman tympee sivumaku.

ja loppui syksyllä 2007.

[Email]

Kirsten

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mä sain tänäänkin tekstarin. Musta kyllä tuntuu oikeasti, että tupakka ei maistu yhtä hyvältä. Mä oon ravannut tupakalla normaaliin tahtiin, mut mun tekee mieli mennä tupakalle varmaan enemmän kun sitä tupakkaa.
Inka, hyvä tuuri, kun satuttiin samoihin aikoihin tänne.

PS. Mä kyllä silmäilin noita sääntöjä ennen kuin kirjoitin ekan viestin, mutta tänne ei ilmeisesti saa laittaa suoria linkkejä? Ei sattunut silmiin ohjeista sellainen, mutta päättelin siitä, että mun laittamaa liferewards-linkkiä oli muokattu.

inka03

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ok. Ite en tiedä tosta mitään,et saako laittaa linkkiä,mut musta tuntuu et saan sen ekan tekstiiesti sit 3 päivän päästä,kun toi ilmottaa et mun ohjelma alkaa sillon.
Oli outoa,että kun rekisteröidyin sinne niin siihen tuli se kysymys,et mihin aikaan mä haluun arkena ja viikonloppuna viestit. Mut odotan jospa ne sieltä tulisi...

Tänään on mun suussa maistunu tupakka pahalta. Olen jopa taas polttanut saman määrän,kuin yleensäkin.
Se on enemmän tapa. Kun samat tilanteet joissa ennenkin on polttanut, niin hankala päästä eroon.

ja loppui syksyllä 2007.

[Email]

Tupu49

Rekisteröityi:
31/10/2007 11:20:16

Ei kirjautunut

inka03 wrote:Uskon todella että me yhdessä selätetään tämä tupakan kirous.Tsempataan toisiamme ja pidetään päät kylmänä=)
Nyt on mukava seurata, miten me edistytään. Laitetaan tänne aina tietoa. Onnea myös teille muille jotka olette kuurin aloittaneet!!!!!!!!!

Kirjauduin myös siihen liferewards ohjelmaan.

Heippa inka03. Onnea tähäsastiselle saavutuksellesi ! Minulla menee neljäs päivä ilman tupakkaa. Poltin yli 40 v noin 25 savuketta päivässä. Säikähdin kun ystäväni tuttava kuoli keksällä keuhkosyöpään 35 vuotiaana. Lopettaminen ei häntä enää auttanut. Toisen ystäväni äiti sairastui juuri muutama viikko sitten keuhkosyöpään - tosin ikää on jo 80v mutta nuorekas daami kuin mikä. Olen yrittänyt lopettamista vuosien varrella, mutta stressitilanteessa sortunut kiukuspäissäni menemään ärrälle. Nyt minulla on tukena Zybanit ja ihmeen hyvin menee. Tupakka käy mielessä muutaman keran päivittäin, mutta tunne menee ohi noin kymmenessä minuutissa. Mitään muita oireita ei ihmeekseni ole, paitsi muutamia Zybanin sivuvaikutuksia, joiden kanssa kyllä pärjää. Kiva kun täältä saa kannustusta. Sitä tarvitsen ,koska olen päivät pitkät yksin kotona ja olisi helppo pettää itseään polttamalla salaa. Tiukan paikan tullen tulen tänne nettiin lukemaan tämän positiivisuuskerhon juttuja.

outi1

Rekisteröityi:
02/11/2007 19:00:33

Ei kirjautunut

HYVÄ INKA!!!!!!!!!!! Itse aloitin kuurin eilen ja minullakin on lopetuspvä 12.11.Tsemppiä ja jaksamista!!!!Kannustetaan toisiamme!!!

inka03

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

ONNEA Tupu ja Outi!
Kyl on mahtavaa et meillä on sama päivä lopetukseen. istun varmaan kokopäivän sillon 12.11 tässä koneella ja valitan tupakan tuskaa=)

Kannustetaan porukalla joo toisiamme. Hyvin on tähän mennessä menny tää aamu. 1 tupakan oon vetässy. normisti ois menny jo ainakin 5
Eli yritän nyt jo valmistella itseeni että käyn vaan kun on pakko.
Sen oon huomannu et väsyny olen,mut se on pieni murhe.

ja loppui syksyllä 2007.

[Email]

inka03

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Iloinen olen siitä, että tänään meni vain 8 tupakkaa entisen 30 sijaan.Sekin kaunisteltua,kun sitä meni usein yli 2 ASKIA
Mutta tästä on hyvä jatkaa..

ja loppui syksyllä 2007.

[Email]

Siirry: