« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

paha tapa yhä pahenee... XML

Kirjoittaja Viesti

nyt tai ei koskaan

Rekisteröityi:
17/09/2007 09:05:09

Ei kirjautunut

Mä peloissani valitsin viimeisen mahdollisen päivän lopetukseen. Poltin melkein 35 vuotta.... Nyt oon ollut yli 4 kk ilman. Tahtoa se kysyy monta kertaa, mutta muista: se heikko hetki kestää vain muutaman minuutin. Älä anna periksi, pure hammasta! Onnistut kyllä, meitä on monta onnistunutta täällä sivuilla.
Lääkkeelläkin on sivuvaikutuksia, mutta lievittyvät ajan mittaan. Tsemppiä sulle!

Varhainen lintu madon löytää, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston.....
Lopetin 15.9.2007
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2797

Virpi

Rekisteröityi:
03/04/2007 18:54:06

Ei kirjautunut

eerob wrote:
Nyt ihmettelen ja vähän pelkäänkin tuleeko vielä karseita polttamishaluja,
tuntuu että tällaista kyllä kestän vielä.
Yllätykseksi vieroitusoireet olivat kovat, kuin krapulassa oloa; päätä särki ja oli vaikea nukkua.Nyt tuntuu että oireet ovat vähenemässä.

Hienoa eerob! Älä suotta ala miettiä liikaa, ei se tuosta enää pahene vaan paranee! Sulla menee juuri samoin homma kuin minulla ja se voi olla paras tapa juuri sinullekkin, ei tee asiasta liian isoa numeroa tai mieti liian kauas, on vaan yksinkertaisesti polttamatta. Jos ja kun tupakka míeleen pamahtaa niin anna pamahtaa, järki vaan mukaan ja päätös että näin se vaan nyt on, en polta enää.
Ei kande koskea enää purkkaan jos et ole jo käyttänyt, alat olla nikotiinista vapaa Jos kuitenkin ihan hillitön hinku iskee joka ei mene ohi kuten normaalit ailahdukset niin muista että mikä vaan on parempi vaihtoehto kuin tupakka!

eerob

Rekisteröityi:
17/01/2008 20:34:18

Ei kirjautunut

Kiitos neuvoista ja ohjeista, kyllä vielä pärjään ilman purkkaa.

Kirjoitin tuonne "Päätöksen Tehneet" -puolelle vaikkakin tunne päätöksestä onkin epävarma ja tämä harrastajapuoli tuntuu tutummalta.
(Jos totta puhutaan niin mun luonne on sillai heikko että olisin mieluummin seurassa, jossa tunnen olevani "vahvoilla" ).

No, ehkä poukkoilen puolelle ja toiselle...

Kuitenkin, päätös oli tänään etten polta -enkä polttanut !

inka03

Rekisteröityi:
30/10/2007 07:59:14

Ei kirjautunut

donitsi71. Pyydä champix!!!! Sitä suosittelen ennemmin kuin zypania.

Uusi savuton elämäni alkoi 12.11.2007

ja loppui syksyllä 2007.

Toinen savuton elämäni alkoi nyt 1.11.2009

[Email]

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Minulle Champix on auttanut, vuosi sitten kokeilin Zybania, sitä ennen luomuna, purkkaa jne. Suurin ero mielestäni on kuitenkin siinä, että nyt olen vuorenvarma päätöksessäni: minä todella haluan savuttoman elämän.
Varsinkin kun se on lähtenyt käyntiin näin helposti.
Jaksa jatkaa!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

tervakeuhko_2

Rekisteröityi:
26/01/2008 20:11:24

Ei kirjautunut

mun on vaikee lopettaa vaikka oon vasta 4 vuotta polttanu. suunnilleen ½ toppaa päivässä ja oon käyttäny nuuskaakin.

maxine

Rekisteröityi:
26/12/2007 19:27:57

Ei kirjautunut

Voi rakas laps,pistä nyt koko nuoruutes voima peliin äläkä sytytä sitä seuraavaa savuketta tai laita nuuskaa poskeen.Jos olet lueskellut näitä sivuja niin olet huomannut että täällä taistelee vuosikymmeniä tupakkaa poltelleita ihmisiä ja se taistelu ei aina ole helppoa.Tosi hienoa että heräsit tässä vaiheessa ja olet päättänyt lopettaa savuttelun,tsemppiä sulle.Sulla on vielä nuori terve kroppa joten vaali sitä ja älä anna tupakan tuhota elimistöäsi.Toivon että jokainen tupakoiva nuori ottaa sinusta mallia ja lopettaa sauhuttelun.TSEMPPIÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Tervakeuhko
Tupakoinnin alottaminen oli vaikeaa, ainakin minulle. Vuosikymmenien mittaan on usein tullut poltettua siitä huolimatta, ettei tupakka ole maistunut hyvälle.
Joskus on vaan tehtävä itsensä hyväksi jotain, mikä ei ole helppoa tai mukavaa. Tupakan mieliteko on yksi mieliteko monen muun joukossa, jota ei ole pakko täyttää. Kerta kerralta sen voi sivuuttaa helpommin.

Ensin pitää uskaltaa aloittaa - mieluummin aiemmin kuin myöhemmin!
Olet oikealla asialla, tsemppiä!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Siirry: