| Kirjoittaja |
Viesti |
nyt tai ei koskaan
Rekisteröityi: 17/09/2007 09:05:09
Ei kirjautunut
|
Ei oo rullaa eikä lautaa... Se mäyrä käy hyvi. Laita vaa vahvat hantaakit, ko pitää kulettaa pyäräsarvis.
|
Varhainen lintu madon löytää, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston.....
Lopetin 15.9.2007
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2797
|
|
|
justine
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:07:23
Ei kirjautunut
|
ai sie oot ehtiny rakentaa tälläisen,minkäs alan konttuuri tää ny sit on?noo ei sen välii tuos on ny sulle etelleen sitä samaa kermalikööri vähän tuollaises vaatimattomassa 10litran pullossa juu onnee vaan konttuuriin
|
"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
|
|
|
meirami
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:20:29
Ei kirjautunut
|
Ihana tämä Katti Kassisen konttuuri, niin on ihanasti sisustettu, mutta sullahan on sitä taiteelllista silmää. Onnea uuteen konttuurin. Toin sulle tota elefantti likööriä, eihän haittaa että vähän jo maistelin etukäteen
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Oih!! *hihkaisee naisellisesti*
Ihanat maisemat Mää sit rakastan katella noit vanhoi hautuumait 
Juups, oisin tarjonnu kanaviillokkia ja riisiä ite tehdyllä puolukkasurvoksel, mut taisit ehtiä syömään . Viis tuntia sit tänään kanaa keittelin ja joskus seittemän aikaan päästiin syömään Mut on se aina sen väärti
Mulla on sellanen vanha kangaskassi kirpparikassina ollut ja se taitais kaivata kamua  Jos hihkasen toiveita tossa kevään tullen niin tehdään pisnestä 
Mut juuspssss..... hiano on sun konttuuri ja näköalat varsinkii johan se nikkispeikko ehti mua tännekki seurata Se on tsau, mä lähen häätää sitä hemmettii......
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
kitikatti
Rekisteröityi: 17/04/2007 12:43:58
Ei kirjautunut
|
herrrtttinen justine mistä sääää tollasen löysit?Kui sie sait sen raahattuu tänne ylös?Kauhiasti kiitoksia
Oiskoos tää ny sitte vaikka sellane maisemakonttori
Täällähä me voiraa tehrä mitä tarvii tehrä
meirami-mitä ihmettä on elefanttilikööri
En oo kuullukkaa semmottisesta!Mahtaako siitä tulla mammuttikänni juu ei haittaa että maistoit matkalla...täytyy vissiin korjata toi hissi, ku viaraat meinaa janoon kualla matkalla....
katjalle kans jotain piristävää...plikka kattelee hautuumaita
ei hyvä....saakurin nikkispiru leikkii hippaa sun kans....vaan turhaa pyörii sun kimpussa!Oot sie semmonen pakkaus ettei siinä yks pirulaine jaksa kauaa vikistä jaloissa
Jaa kirpparikassi? Sulle? emmie mittään matkalaukkuu ala tekemää sie oot niin kätevä tekee löytöjä.. ....nooo..mie suunnittelen semmosen hiukka A4 isomman version...
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 01/05/2007 01:41:59
Ei kirjautunut
|
Moro nääs Ku lukee näit juttui............niin huomaa et, ei nicotiinii veressä.
|
|
|
nyt tai ei koskaan
Rekisteröityi: 17/09/2007 09:05:09
Ei kirjautunut
|
Veressä??? Ooksää joku vampyyriiiii vai???
|
Varhainen lintu madon löytää, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston.....
Lopetin 15.9.2007
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2797
|
|
|
Kötäle
Rekisteröityi: 30/11/2007 23:40:11
Ei kirjautunut
|
hahaa, avasit sitten "pöydän" mun tampereen kantapaikkaan. Konttuuriin mäkin kirmasin sieltä New Yorkista. Siellä ne todelliset kanta-asiakkaat odottikin mua. Niillä on ihan konttuurin diplomikin saatuna hyvästä parhaimmuudesta kanta-asiakkaana. Se on se perimmäinen ikkuna pöytä siellä missä ne yleensä istuu. Jos siellä istuu herra joka työntää sormet silmiin kun meet jututtaan sitä niin se on se. ei se pahalla, se on vaan taktinen katutervehdys. sulla voi nääs olla puukko hihassa tai jotain. ja sen muija, se on maailman epäjuntein ihminen, sillä on jussipaitakin todisteena siitä.
|
Tupakoinnilla päätät synkän ja ikävän, sekä korjaat elämän virheet nopeammin
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
Migis! morooo! Kumman veressä?
Kötäle-konttuuri...siis se oikee...taitaa kuulua niihin paikallisiin erikoisuuksiin, joihin lasketaan myös eräs intialainen ravinteli...koskaan ei siellä tiedä, millä tuulella on ...ei asiakkaat, vaan HENKILÖKUNTA
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 18/07/2007 18:15:55
Ei kirjautunut
|
kappas, kitiski o hengisä. mites naapurilla pyyhkii?
---hande---
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
Moro naapuri henkissäpä hyvinki-vaik oonki ajellu pualyätä pitkijapoiki mansee.....kaikkee sitä joutuu.
mutta ompa hyviäki uutisia! lainalasten koira löyty!!!!!JEEEEEEEEEEEE!
sitä en vaan ymmärrä kui joku voi pitää VIIKON löytökoiraa himassa eikä ilmota siitä mihinkä? vaikka koiralla on tatuointi ja koko kylä on väärällää katoomisilmotuksia?
|
eka askel 020207
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
kitikatti wrote:kaikmenee mikä o uitettu voissa ja kermassa.nam.
Tähän Melisa-tädillä on kans anekdootti:
Kaikki mikä on voissa paistettu, kermassa haudutettu ja juustolla kuorrutettu on herkullista.. vaikka pohjana olisi pahvilaatikko.
Mun kassilehmän nimi on yksinkertaisesti Lemmu. Sillee ne jossain päin Suomea niitä lehmiään ylipäätään kutsuu.
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
kitikatti
Ei kirjautunut
|
Sluuuuurpssss...mie unohdin ett juustooki voi laittaa melki mihi vaa (myös pahvilaatikon päälle... )
Hi! vai Lemmu kassi... ...jos tekisin kassi pohojanmaalle nin oiskoos se sitte Itikka
|
eka askel 020207
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Niihän tuo varmaan olis - itikka.
Onnea vaan uuteen konttuuriin.. Mut korjaa hissi - piruvie - ei näillä polvilla meinaa millään jaksaa näin korkialle, et pääsis maisemia ihailemaan. Mä meen muuten näitten toisten ikkunain puollelle, kun en viitti hautuumaita katella, niinkuin Katja. Onkohan sillä joten pää...
No, nikotiinia ei oo veressä eikä savua ilmassa, mikä onkin tietenkin itsestään selvä asia. Onkohan tuo nikotiin poistuminen jotenkin verrannollinen tähän läpän heiton nopeuteen...ja runsauteen. Mitäs tykkäät?
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Mää kuulin! Juups .... pää on ollu jo pidemmän aikaa, mut itseasiassa mä muistan pienenä kun olin oikein villillä ja vilkkaalla päällä niin mummo vei mut hautuumaalle kävelee hetkeks ja rauhoittumaan  hissukseen käveltiin ja juteltiin niistä tuntemattomista,,, arvuuteltiin miksi joku on joutunut täältä pois jo nuorena ja ihailtiin niitä, jotka saivat olla täällä pitkään  Se on loistavaa mielenterapiaa rauhattomalle 
Siinä siis syy, miksi hautuumaa on kaunista katseltavaa Jokainenhan meistä sinne todennäköisesti (jos ei pyydä tuhkia viskaamaan muualle) joutuu niin eihän siinä mitään pahaa ole kun katsastelen tässä tulevat tonttini
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|