« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Miltä just nyt tuntuu? XML

Kirjoittaja Viesti

Sunny

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/09/2009 08:16:16

Ei kirjautunut

No niin, tsemppiä teillekin. Sitä tarvitaan. Tänä iltapäivänä olen ollut ihan käärmeissäni koko hommasta. Just tuossa töistä tullessa tulee tupakka mieleen tosi paljon. No, tää on vaan uusi tilanne loman jälkeen ja pakko luottaa että menee ohi kohta. Pitäs keksiä siihen hetkeen muita rutiineja. Ketutti niin kun oli pitkä kotimatka tänään kokouksesta ja se kesti siis pari tuntia...huomenna lähden työmatkalle ja sekin tosiaan on kestettävä.

Mutta huomenna olen ollut 2 vk tupakoimaton.

Kerran vuodessa auringon ympäri, 30.12.2009 klo 20 lähtien savuttomana.

Sunshine

[Avatar]

Rekisteröityi:
24/01/2010 17:46:10

Ei kirjautunut

Ihan hyvältä. Päätä tuppaa särkemään, mutta lääkkeethän siihen auttaa. Toinen päivä sujunut hyvin, vain yhden 2 mg imeskelytabletin olen ottanut. Ja pinnaakaan ei kiristä. Vähän alkaa jo pelottamaan, että miten nää ekat päivät on näin helppoja olleet..

Lopetin 24.1.2010!

[WWW]

Sunny

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/09/2009 08:16:16

Ei kirjautunut

IHAN HIRVEELTÄ. 3 vk, 6 vrk takana.

Kerran vuodessa auringon ympäri, 30.12.2009 klo 20 lähtien savuttomana.

Timppa_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
05/01/2009 08:43:03

Ei kirjautunut

Siis hemmetin hyvältä tuntuu just nyt, ei sitten niin yhtään tee tupakkaa mieli, olen taas kerran osannut motivoitua oikein ja saanut psyykattua itseni oikein kunnolla tupakanvastaiseksi ihmiseksi. Ulkona olin kävelyllä, iltapäivällä soittelin trumpettia ja ilma kulki taas niinkuin tyhjää vaan.
Tsemppiä kaikille, minä olen

Lopetin taas 03.06.2011

Prätkis

[Avatar]

Rekisteröityi:
21/01/2010 09:19:02

Ei kirjautunut

Aamulla ärrr..murr..grrrr, ihan hirvee olo Nyt helpottanut ja ajatukset hiukan positiivis-sävytteisemmät nyt

Ei selittelyjä 16.10.2011
LIPSU P**KELE 7.1.2012
LOPPU 10.2.2012

rahikaine

Rekisteröityi:
09/01/2010 22:15:38

Ei kirjautunut

Oikein hyvältä ja raikkaalta tuntuu Huomenna lauantaina tulee 4 viikkoo savuttomuutta täyteen Ei muuta voi sanoo kuin että f...g great fiilis

Saarni

Rekisteröityi:
28/10/2009 19:01:49

Ei kirjautunut

heippa hyvältä tuntuu 9kk kohta alkamassa. Hienoa Timppa on palannut ehdin jo kaipaileen eli ei mitään hätää. Päivä kerrallaan mennään ja etsitään välillä motivaatiota jatkaa periksi en aio antaa vaikka välillä on ollut jo ihan hilkulla ns. kokeilu. Hitsi että istuu lujassa tuo tapa mutta 30v kun on polteltu niin saa kyllä riittää. Mulla on tähtäimessä vuosi savuttomana ja nyt ollaan jo paremmalla puoella. Oon välillä kyllä todella ylpeä itsestäni ja meistä muista hitsi ollaan tupakoimattomia ja päämääränä savuton loppuelämä

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Intohimoisena hiihtäjänä katselen ikkunan läpi mahtavia lumihankia Helsingissä - eipä tällaista juuri näe. Nautitaan siitä mistä voidaan, siten on mukavampaa tämä elämä. Vaikkapa lumikiteiden uskomattoman kauniista kuvista http: //www.its.caltech.edu/~atomic/snowcrystals/photos/photos.htm

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys29/01/2010 23:03:06

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

kisu

Rekisteröityi:
29/10/2009 15:06:05

Ei kirjautunut

tutetu wrote:Nautitaan siitä mistä voidaan, siten on mukavampaa tämä elämä. Vaikkapa lumikiteiden uskomattoman kauniista kuvista

Meidän monien olisi syytä opetella kääntämään negatiiviset asiat positiiviseen.
Nauttimaan elämän pienistä,kauniista ja hyväätekevistä hetkistä.

Voimia sinulle Tutetu.

Timppa_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
05/01/2009 08:43:03

Ei kirjautunut

Todella hyvältä tuntuu just nyt, kun eitarvitse polttaa tupakkaa ja kaikki asiat ovat aivan ok.

Lopetin taas 03.06.2011

Vaakku

Rekisteröityi:
15/01/2010 13:52:16

Ei kirjautunut

Todella hyvältä tuntuu. Aurinko paistaa, helppo hengittää, haju- ja makuaistit parantuneet, ei rohise keuhkoissa. Liika pakkanen ja viima pakottavat kuitenkin tällaisen astmaatikon pysyttelemään enempi sisätiloissa. Keppijumppaa kehiin, niin limat irtoo paremmin keuhkoista. Puolen vuoden päästä alkavat limakalvot värekarvoineen olla tervettä ihmistä vastaavassa kunnossa. Tupakoijathan ovat omalla tavallaan sairaita eli nikotiiniriippuvaisia.

Suuhygienisti kehui eilen hammashoitolassa, että ikenien verenkierto alkaa näemmä parantua. Nyt on helpompi pitää hampaatkin puhtaampina. Ja siksi helppo hymyillä!

Lopetus 19.12.2009

Heiju

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/01/2010 13:17:19

Ei kirjautunut

Ensi viikolla tulee 4 kk täyteen täysin ilman tupakkaa ja nikotiinituotteita. Tässä tuntemukset tällä hetkellä;

Äsken tuli tupakka mieleen. Oikein kuvittelin sieluni silmillä, miltä se tupakka näyttää kun sen sytyttää, miltä se tuntuu kädessä, miltä tuoksuu ja miltä maistuu. Ja tuli ikävä ja suru siitä, että en enää koskaan saa kokea sitä. Tuli myös epävarmuus, miten muka pystyn pysymään tupakasta erossa. Tuli mieleen kaikki tupakkaan liittyvät muistot ja tunteet. Siihen liittyy aivan omanlaatuisia tunteita ja tilanteita.

Nämä asiat vaan tulivat mieleeni enkä voinut sille mitään. Mitä nyt? Pakko vaan väkisin kääntää katse toisaalle ja ajatella mitä hyvää tupakaton elämä tarjoaa. Se on uutta, ja varmaan myös vähän pelottavaa. Mutta kohta 4 kk täynnä, ja olen tässä pisteessä. Miten kauan pitää vielä taistella?

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys25/02/2010 10:50:38

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 08:36:19

Ei kirjautunut

Onnea Heiju!!
tulevasta 4 kk:sta ,sinä varmaankin vain
hyvästelit tupakan nyt!
Positiivisia asioitahan on ainakin 1000
-et haise kuin fimppikuppi.
-hengitys kulkee upeasti.
-et sairastu vakavasti tupakan aiheuttamiin sairauksiin.
-säästät rahaa
-ihosi väri muuttuu kauniiksi
jne....
Onnea ja tsemppiä!!!
Tässä voima puhallus!!

stumpannut 6.10.2009

Heiju

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/01/2010 13:17:19

Ei kirjautunut

Kiitos voimapuhalluksesta Hemuli! Kyllä tämä tästä, helppoa on kuitenkin jo suurin osa ajasta.

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

Istuin ulkona 15 minsaa pummittu tupakka kourassa ja sytytin sen.
Miltäkö tuntuu...ei miltään.Ihan sama.Se siitä.

20.12.2011.

Siirry: