« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Miltä just nyt tuntuu? XML

Kirjoittaja Viesti

Pamppa

Rekisteröityi:
30/03/2010 23:30:39

Ei kirjautunut

Miltä just nyt tuntuu? -
No itse asiassa fiilis on erittäin hyvä. Kevät tulee kohisten, aurinko lämmittää, lumet sulaa, linnut laulaa ja kukkaset pursuilee varpaiden välistä

Erityisen hyvä fiilis tuli päivällä kun kävin kaupassa ja siinä kaupan oven tuntumassa oli iso kööri röökillä. Ovea kohti kävellessä mietiskelin että minkähänlaiset himot tulee kun tuosta ohi kävelen ja haistan sen savun hajun. Yllätyksekseni ei alanut haluttamaan röökiä ollenkaan, päinvastoin. Haju oli lähinnä kuvottava ja pystyin iloisena ja ylpeänä itsestäni kävelemään tuon porukan ohi

Myös IRL kavereilta tulee loistavaa palautetta ja tukea, sillä juuri tuossa muisteltiin että aikasemmin olen lakossa ollut korkeintaan kaksi päivää.

<29.3.2010>

Jonnis

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/11/2009 09:24:53

Ei kirjautunut

Tuntuu hienolta, 3kk savuttomuutta tuli tänään täyteen!

Nyt tuntuu tosi vastenmieliseltä kun lumet sulaa ja kaikki tupakantumpit kaivautuu esiin koloistaan ja hitto ne haisee, ootteko huomanneet!

Lopetus 1.1.2010.

iso A

Rekisteröityi:
19/03/2010 18:48:52

Ei kirjautunut

Siinä paskojen viekussa ne taitaa olla. Molemmat haisee. Mä sentään kerään koirani paskat... Maine menee sitten meiltäkin...

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

Neljäs päivä savuitta ilman korvaavia ja väsy on aivan hirmunen.Mikään ei huvita eikä kiinnosta.Hyvä kun jaksaa olla
Ja jos joku käskee vetää lippiksen päähän ja mennä ulos ni tinttaan,ihan varmasti.

Vttaa kun toiset oikeen pursuu energiaa...

Rebekka ja Krisu puhui tästä väsymyksestä,mitä tää oikeen on??Tämmöstä jaksa,tupakoidessakin oli pirteempi.

20.12.2011.

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Anna v-tuttaa ihan rauhassa vaan Butterfly!Se voi tehdä hyvää kun antaa tulla olon sellasena kuin se on.Masentavaa ja väsyttävää ehkä juuri nyt,mutta se menee ohi,ihan varmasti.Vaikka nyt juuri ottaakin pannuun ja koettelee.Sä selviydyt kyllä.Huomenna on jo viides päivä ja kaikki voi olla jo paremmin Jaksamista nyt ja

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

iso A

Rekisteröityi:
19/03/2010 18:48:52

Ei kirjautunut

Sekavaa, sanoisin. Noin kuukausi sitten tapasin kivan miehen ja tällä hetkellä seurustelen ja olen onneni kukkuloilla. Mutta eihän se käy! Koko talven ollut nenä tukossa. Syytin röökiä. Lopetus ei hirveästi auttanut. Tai no vähän ja ruoka maistuu sille kuin kuuluukin. Nyt on siitepölyä ilmassa. Nenä on tukossa, välillä vuotaa ja silmissä tuntuu hiekka. Kestineä käytän, mutta auttaa vain vähän. En tiedä, johtuuko tämä siitepölystä vai koirasta vai kenties molemmista. Siitepölytestejä ei tehdä. Vtuttaa jo ajatus koirasta luopumisesta. Mihin se muka menisi?

Siirry: