« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

No nii.. sano varis kun nokka katkes XML

Kirjoittaja Viesti

Kazarianna

Rekisteröityi:
12/09/2008 17:27:01

Ei kirjautunut

*polkee jalkaa*
Tää oli ehkä ihan paras!!!!

Vähättelen karvamadon matkantekoa muistamatta että sen päämäärä on perhoseksi eikä kauas. -Maija Paavilainen

jantsku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:06:01

Ei kirjautunut

Kiitos Anna ystäväni.. tuo pöökeistä kertova runo muutes pohjautuu ihan tosi tapahtumaan tuossa päivänä muutamana... näin juurikin tommosen ja kyllä mä olisin kieltämättä halunnut ne hinkit nähä luonnossa Vaikka olenkin enempi niitä peppumiehiä, niin Ja kyseessä oli ihan nuor pimu varmaan alle 30...

Hmm.. mä olen kyllä juurikin ollut nyt liian kauan täällä metsässä... huomaan omista jutuistani Onneks se hieroja huomenna on kuiteskii mies...

No joo.. mää lähen äitin luokse.. se pistää mut kuriin ja järjestykseen..

Minä runoilen elääkseni, mutta töitä teen saadakseni rahaa..
[Email]

*vieras**

Rekisteröityi:
24/09/2008 20:35:45

Ei kirjautunut

jantsku wrote:

Hmm.. mä olen kyllä juurikin ollut nyt liian kauan täällä metsässä... huomaan omista jutuistani Onneks se hieroja huomenna on kuiteskii mies...

No joo.. mää lähen äitin luokse.. se pistää mut kuriin ja järjestykseen..

Klup!

Kazarianna

Rekisteröityi:
12/09/2008 17:27:01

Ei kirjautunut

jantsku wrote:Kiitos Anna ystäväni.. tuo pöökeistä kertova runo muutes pohjautuu ihan tosi tapahtumaan tuossa päivänä muutamana... näin juurikin tommosen ja kyllä mä olisin kieltämättä halunnut ne hinkit nähä luonnossa Vaikka olenkin enempi niitä peppumiehiä, niin Ja kyseessä oli ihan nuor pimu varmaan alle 30...
quote]

*hekottelua* Niinhän se naisilla menee (ikään katsomatta), että niitä kuppeja on A:ta, B:ta, C:tä, D:tä, E:tä ja F:ää ja lisäksi HT:tä eli HyvääTavatonta.

Voin vaan kuvitella tonkin tilanteen, minkä runo esitteli, etkä taatusti ollut edes ainoa äijä jonka reaktio oli sama Se oli niin visuaalinen ja konkreettinen pätkä, ei sitä fiktiiviseksi voinut kuvitella hetkeäkään! Ihan yliveto*

Tätä viestiä on muokattu 3 kertaa. Viimeisin päivitys 25/09/2008 22:34:11

Vähättelen karvamadon matkantekoa muistamatta että sen päämäärä on perhoseksi eikä kauas. -Maija Paavilainen

jantsku

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Joo.. mä olinki kerranki viisas ja otin tänne Mummolle mukaan sekä oman koneen että modeemin...

En minä tiijä,
mitä kanssasi tekisin,
ottaisinko kädestä,
hirviäisinkö pussata,
taidan vaan,
kaivella varpailla maata,
viheltäsin,
jos ei suu olis kuiva,
sanosinki jotain,
jos keksisin,
ilmoja pidelly,
taitaa tulla heinäpouta,
ja sulla on se sama mekko,
kun sillon kesäjuhlissa,
ja jos sä nyt naurat,
mä meen kyllä kotiin.

tämmöstä, sitä sit tulee.. kun on äitin luona yötä.. pikku jätkänä taas

[Email]

*vieras**

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No niimpä näkyy , on noilla äipillä ihme vaikutus ..daisarit muuttu...ihan muuksi

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Taitaa näyttää ton värssyn ukolleen..... Kuulin näet nyt 20 vuoden jälkeen seuraavan lausahduksen::::" Emmää muuten susta, ku niin paha olit suustas, mut ne TISSIT!" En oikein tienny että oisinko huitassu vai nauranu ja totesin: " Väliiks sillä miks ku 20 vuotta oot siinä kuitenki ollu"

Halaus tännekin potskuun ja iloa ja aurinkoa runopoitsunkin viikonloppuun

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

*vieras**

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Niiiii, mut mietippäs sitä, kun niissä tisseissä on sama nahka kuin nenässäkin...............

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Pi*kis wrote:Niiiii, mut mietippäs sitä, kun niissä tisseissä on sama nahka kuin nenässäkin...............

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

jantsku

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Joo tuo nahka juttu on kyllä mun mielestä juurkin just noin.. Mä olen vähän liiankin naturisti (ympäristön arvio)...
Mutta.. joskus vaan on juttuja jotka kiehtoo...
Ja mä kyllä koen itse huomattavammasti kiehtovampana sellaisen nilkan vilahduksen, kuin täysin alastoman naisen.. Muhun ei alaston ihmisvartalo kyllää tee mitään vaikutusta.. ja tää on tosi...

Mä tulin just sieltä hierojalta.. ai v##u kun käi kipiää... mut nyt on sellanen olo et .. ainakin nukuttaa.. Tosin siihen kyllä vaikuttaa tuo viime yö, kun se karvarintainen Martta, läähätti ja kuorsas...
Olettekos koskaan kuunnellut raadiosta sitä -Anonyymit kotikiusatut kuunnelma sarjaa. Kun siinä ne sanoo aina niiden vaimoja Martoiks... se olis muuten ihan hauska, mut se on liian todellinen... ihan ko mun elämästä

[Email]

*vieras**

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Empä oo kuunnellut....
Niihän tässä meinaa vieläkin tuo revähdys vaivata, koskahan mä reväytän jonkun paikan ittestä ihan totaalisesti? kun se meinaa aina olla vähän niin noitten painojen kanssa, että nostelempahan vähän...ihan vaa pari minuuttia tai yks 20 sarja...kylmiltään.....

*vieras**

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Onkohan se äitee antanut pojalleen porttikiellon nettiin?

jantsku

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

äh... mä olen täällä mussukan luona viettämässä perhe-elämää.. ja täällä tää mun netti yhteys pätkii.. hehe... nyt löysin paikan jossa kenttä on riittävän vahva... pihasaunan eteinen... ja siis, mä olen melkein kylän keskustassa!
aikas hassua kun vertaa sihen et mulla kotona siellä mettässä nopeus on paaljon suurempi...

Nähdään taas, täytyy mennä... hei hei

[Email]

*vieras**

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nytkös susta tuli se suurperheen äiti?

jantsku

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mäne tiijä... pikku hiljaa tässä... haetaan muotoja... ja onhan näitä jo tunnusteltu aikas kauan... Tää on sellanen juttu ... äh mä jaksa tai ehken edes osaa niin hierveesti selittäää.. enkä oikeastaan kamalasti voikkaan, kun tässä on osallisen amuitakin ihmisii kun mä...

mut joo.. seittemän niit on, ainakin hetkittäin.. lapsia.. se kai on sit suurperhe.. mut väliäkös hällä.. kivaa kun on mukavaa...

[Email]

Siirry: