« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Ala-arvoinen Kaksi askia - elokuva XML

Kirjoittaja Viesti

*vieras*_3

Rekisteröityi:
28/08/2008 20:02:47

Ei kirjautunut

Kaksi askia - elokuvan surullinen anti on siinä, että syöpäyhdistys antaa hyväksynnän ahdistelulle ja kiusaamiselle. (Elokuva esitetään syuomen syöpäyhdistyksen copyrightaamalla sivustolla)

Elokuvan täysin amatöörimaisesta otteesta näkee, että elokuvan tehnyt mainostoimisto on tehnyt sen veronmaksajien rahojen poltto asenteella.

Eikö elokuvaa olisi voinnut toteuttaa ahdistelematta Ari Koivusta?

linkki elokuvaan: http: //fressis.fi/kampanjat/2askia/index.html (suora linkki poistettu)

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 01/12/2008 12:26:21

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

T

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys12/02/2009 14:51:39

[Email]

tintt1

Rekisteröityi:
12/07/2008 11:37:26

Ei kirjautunut

Olen samaa mieltä! Luulisi, että nykyaikana, nykytekniikalla ja tiedolla saisi parempaa tulosta!

Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)

dumle

Rekisteröityi:
03/12/2008 12:21:43

Ei kirjautunut

Samaa mieltä. Ajatus hyvä, toteutus heikko.

Smilla

Rekisteröityi:
26/12/2007 12:30:52

Ei kirjautunut

Kävin äsken katsomassa videon ja kappas - teemana olikin "parjataan Ari Koivusta". AIka surkea veto etten sanoisi, ajatuksena hyvä.

Itse uskon että parasta kauraa on nämä "Horror" kuvat ja kertomukset, itselläni ne on ainakin laittanut miettimään. Eihän kukaan arvonsatunteva teini myönnä polttavansa koska hänen idolinsa polttaa tai "lauma" polttaa, teininä aloitettu tupakointi on vaan niin "cool". (tässä esimerkki, nämä wörkkii minulle ja hyvin: http: //www.youtube.com/watch?v=D0mUHzmnN_4&feature=related )

Luojan kiitos ettei tartte enään olla nikotiinikoukussa... (-> painelee mussuttamaan fasun sinista pikkupatukkaa )

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys19/12/2008 17:59:47

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Kahden teini-ikäisen tuomio oli aika raaka..... kuulema paljon enemmän pisti miettimään se juu tuupin video, jossa poika kuvasi äitinsä kuolemaan saakka......... taas voi vaan sanoa että on yhteiskunnan rahoja haaskattu..................................... Ehkä kaikki seiskaluokkalaiset pitäs viedä syöpäklinikalle vierailulle tms...... ois ainakin järkevämpi opintokäynti kun esim.silakkamarkkinoilla jossa meidän nuoret kävi....

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

enitenheikko_2

Rekisteröityi:
26/08/2008 15:51:09

Ei kirjautunut

Katja wrote:Kahden teini-ikäisen tuomio oli aika raaka..... kuulema paljon enemmän pisti miettimään se juu tuupin video, jossa poika kuvasi äitinsä kuolemaan saakka......... taas voi vaan sanoa että on yhteiskunnan rahoja haaskattu..................................... Ehkä kaikki seiskaluokkalaiset pitäs viedä syöpäklinikalle vierailulle tms...... ois ainakin järkevämpi opintokäynti kun esim.silakkamarkkinoilla jossa meidän nuoret kävi....

Tuo syöpäklinikka olisi raju, mutta veikkaanpa myös, että toimiva tapa vaikuttaa nuoriin. Teini-ikäisenä luulee elävänsä ikuisesti terveenä. Muistan, kuin teininä ajattelin, että "en aio loppuelämääni polttaa, mut...". Ja niin vierähti päälle 10 vuotta elämästä tupakan parissa .

5.10.2008 ->
[Email]

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:
22/07/2008 14:34:40

Ei kirjautunut

minäkin luulin, ettei tupakkataudit minua koske. Lähes 30 vuotta elin sellaisessa harhassa, että tupakkapelottelu on vain terveyshuuhaatyyppien keksimää, ja ettei se oikeasti voi aiheuttaa kaikkea sitä, mitä väittävät. Ainakaan minulle.

Samalla tavalla oma tyttäreni nyt 15-vuotiaana on aloittanut tupakanpolton (tai siis on jo polttanut pidempään salaa), eikä minun paasaamiseni tule asiaa juurikaan muuttamaan. Kyllä aina välillä kerron hänelle, mitä se aiheuttaa ihan fyysisesti ja miten siitä sitten on aina vaan vaikeampi päästä eroon. Samalla tiedän, että lapset ovat äärimmäisen tyytyväisiä, kun äiti on lopettanut tupakanpolton: se voi toimia esimerkkinä ja kannustuksena tytöllekin. Olen näyttänyt lapsilleni sen juutuubin videon, jossa poika kuvaa äitinsä viimeiset kuukaudet. Siinä on paljon ajattelemista.. Eikä se kuitenkaan ole liian raaka tai mässäilevä (on siis asiallinen). Viesti on siis, että tupakka tappaa.

Vapaus alkoi 20.7.2008.

tintt1

Rekisteröityi:
12/07/2008 11:37:26

Ei kirjautunut

Niinpä...

Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)

äiti 69

Rekisteröityi:
25/01/2008 15:54:39

Ei kirjautunut

.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys30/12/2008 13:02:04

Yrittänyttä ei lannisteta ! Sauhuttelu loppui 24.1.08

Siirry: