« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

No nii.. sano varis kun nokka katkes XML

Kirjoittaja Viesti

Tuulevi

Rekisteröityi:
01/05/2007 20:07:07

Ei kirjautunut

Vaikka sinä Jantsku et mun arviointejani arvostakaan, niin siitä huolimatta sanon, että toi sun pitkä juttu yhdestä kahden ihmisen hetkellisestä tapaamisesta pääkaupungissa oli melkoisen hyvä kaunokirjallinen tuotos.

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Voe tokkiinsa Oon oikeesti otettu ja ilonen että tuolta tuntui ja ihan syrämmestä halaan ja rutistan näin virtuaalisesti

Tuo teksti oli just ja niin sunlainen että älä vaan sitä muokkaa

ONNEA ONNEA ONNEA!!! Teille molemmille Olen 150% onnellinen sun puolesta ja sun vuoksi.

Se mitä höpistiin ei ollu ihan diiba dabaa vaan opin taas tuntemaan yhden osan sinusta ja toivottavasti sinä minusta ja sillä perusteella sanon: Ihanaa kun asiat on noin hienosti ja ihanaa kun osaat siitä nauttia!!

Nyt taas lähtöö pakkaa et aamusta pääsöö möksälle

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Tuulevi

Rekisteröityi:
01/05/2007 20:07:07

Ei kirjautunut

Tuo nyt oli taas semmonen töksäys, tuo mun eilisiltainen kommentti, että tahdon selittää, vaikkei kukaan selitystä ole pyytänytkään. Mulla on joku hemmetin opettajamainen tapa suhtautua joihinkin asioihin, varsinkin kun huomaan jollakin olevan erityisiä lahjoja. Pitää muka olla kannustamassa ja lykkimässä toista johonkin, mihin tämä ei suinkaan halua olla menossa. No, onneksi toiset ymmärtävät sinun runosi niinkuin olet tarkoittanut ne näillä palstoilla ymmärrettäviksi eli tuottamaan iloa ja kenties antamaan ajatuksia. Maltan siis tästä lähtien mieleni enkä vihjaile, että sinun pitäisi ja kannattaisi edelleenkin kehittää lahjojasi. Ajattelen minä kuitenkin hiljaa mielessäni niin. Toivotan sinulle paljon onnea ja iloa elämääsi, jantsku!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys25/10/2008 10:37:45

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Munkin pitää pyytää anteeksi, kun vaan ryntäsin puolustamaan kaupunkilaisia ja unohdin onnitelle Janstkua ihanasta rakkaudesta.
Sydämelliset Onnitteluni !

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Isot Onnittelut täältäkin!! Mielettömän hyvä kirjoitus, oikein tunnistin Katjan kirjoituksestasi, kun olen Katjan monesti jo tavannut!! Tosi kiva, että treffasitte!!!

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tännekkii terkkuloit möksält....... hiljaista, rauhallista, ei kiirettä, talitintti morjesti Eli kaikki hienosti

p.s. oliks kanuuna kyläs eilen aamul

9.5.2007
[Email]

jantsku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:06:01

Ei kirjautunut

No nii, sano varis kun nokka katkes.

Tässä hetkessä on hyvä aika sanoa good bye...
Tämä oli kivaa sitä myöden kun sitä kesti. Mä luin tänään koko tän ketjun läpi.. ja elin muistoissani kaiken uudestaan... Hitto, on mulle ja yhdelle jos toisellekin tapahtunut kaikkea jännää tänä aikana kun stumppi on ollut olemassa

Mä en kyllä oikein käsitä mitä tapahtui, ja miksi kaikki tapahtui kuten tapahtui.
Mistä tulee se muutosvoima joka muokkaa tämän kivan sivuston niin paskaksi ja surkeaksi, kuin mitä näyttää tapahtuvan.
Ei tupakoinnin lopettaminen ole surkeaa ja kamalaa, se on mukavaa. Ja jos todellakin menee sellaiseksi ettei täällä voi enää puhua muusta kuin siitä että mitä tapahtuu juuri siinä hetkessä kun on lopettamassa, ollaan täysin hakoteillä.
Minä olen aina ymmärtänyt asian niin että KONKARIT ovat tuoneet näköalaa ja toivoa siitä että on elämää vielä vieroitus oireiden jälkeenkin. Olen varmaan erehtynyt?

siis helpotan elämää niiden osalta jotka haluavat maailmasta mieleisemmän paikan itselleen, minulle tämä ei ole tappio, ei arvovallan tai miehisyyden tai minkään muunkaan osalta..
Minä poistun.
Jatkan myös virtuaalista elämääni, mutten tee sitä täällä.
kiitos teille, joita en enää tapaa, mutta monet teistä tulevat lukemaan höpinöitäni vielä muualta.. sellaisesta paremmasta paikasta, sellaisesta jossa saa nauraa, ja pitää ihmisestä. Pitää vaikkei ole koskaan tavannut, fyysisesti.

Nähdään ... Toivoo Jantsku

Minä runoilen elääkseni, mutta töitä teen saadakseni rahaa..
[Email]

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

100% samaa mieltä setä-Jantskun kanssa. Mahtava foorumi ja yhteishenki on kärsineet ja siihen vaikuttanut monta asiaa.

Itse en aio sanoa hyvästejä, mutta ymmärrän kyllä meidän runopoikaamme. Uskon kuuluvani niihin onnellisiin, jotka saavat nauttia runoista ja savuttomuuden tukemisesta muualla. Paikassa, jossa ei nälvitä porukkaa ja jossa ylläpito puuttuu oikeasti asioihin, eikä vain virka-ajan puitteissa ja silloin kun sille sopii.

9.5.2007
[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Jantsku puhuu asiaa!! Hyvää jatkoa runopoika, näemme toisaalla!!! Hali!!

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Niinpä näemme, mukava tietää se sentään.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Siirry: