jantsku
Rekisteröityi: 04/04/2007 08:06:01
Ei kirjautunut
|
No nii, sano varis kun nokka katkes.
Tässä hetkessä on hyvä aika sanoa good bye...
Tämä oli kivaa sitä myöden kun sitä kesti. Mä luin tänään koko tän ketjun läpi.. ja elin muistoissani kaiken uudestaan... Hitto, on mulle ja yhdelle jos toisellekin tapahtunut kaikkea jännää tänä aikana kun stumppi on ollut olemassa
Mä en kyllä oikein käsitä mitä tapahtui, ja miksi kaikki tapahtui kuten tapahtui.
Mistä tulee se muutosvoima joka muokkaa tämän kivan sivuston niin paskaksi ja surkeaksi, kuin mitä näyttää tapahtuvan.
Ei tupakoinnin lopettaminen ole surkeaa ja kamalaa, se on mukavaa. Ja jos todellakin menee sellaiseksi ettei täällä voi enää puhua muusta kuin siitä että mitä tapahtuu juuri siinä hetkessä kun on lopettamassa, ollaan täysin hakoteillä.
Minä olen aina ymmärtänyt asian niin että KONKARIT ovat tuoneet näköalaa ja toivoa siitä että on elämää vielä vieroitus oireiden jälkeenkin. Olen varmaan erehtynyt?
siis helpotan elämää niiden osalta jotka haluavat maailmasta mieleisemmän paikan itselleen, minulle tämä ei ole tappio, ei arvovallan tai miehisyyden tai minkään muunkaan osalta..
Minä poistun.
Jatkan myös virtuaalista elämääni, mutten tee sitä täällä.
kiitos teille, joita en enää tapaa, mutta monet teistä tulevat lukemaan höpinöitäni vielä muualta.. sellaisesta paremmasta paikasta, sellaisesta jossa saa nauraa, ja pitää ihmisestä. Pitää vaikkei ole koskaan tavannut, fyysisesti.
Nähdään ... Toivoo Jantsku
|