« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Eroon KARVAKIELESTÄ? XML

Kirjoittaja Viesti

Himmeli

Rekisteröityi:
07/01/2009 15:59:18

Ei kirjautunut

Heips!

En ollut ihan varma mihin osioon tämä pitäisi laittaa, mutta..
Kuten otsikostakin kuuluu; Onko kellään kokemuksia ns. "karvakielestä", (joka lienee yksi yleisistä tupakoitsijoiden vaivoista)?
Itse ainakin kärsin moisesta

Häviääkö "karvakieli" itsestään, kun aikaa kuluu ja muistaa harjailla ja muutenkin hoitaa suun hygieniaa huolellisesti - ja pysyy savuttomana?

Itse olen ollut siis vasta hetken savuttomana, mutta kiinnostaisi kokemukset ja/tai tieto moisesta. Että onko sitä omalla tyhmyydellä aiheuttanut itselleen pysyvän, ulkonäöllisesti ei niin kauniin lisän vai korjaantuuko tilanne ajan kanssa kun elintavat muuttuvat?

*Savuton elämä alkoi 8.1.2009*

Telkkä

Rekisteröityi:
10/11/2008 13:01:02

Ei kirjautunut

Mulla kans oli aina kielessä semmoinen kummallinen kate aiemmin. Tänä iltana tulee 2 kuukautta siitä kun vedin viimeiset savut, ja kun äsken peilistä katsoin, niin kieli on kyllä kauniin punainen! Eli hävinnyt on!!

Savuton 10.11.2008 lähtien

sonya

Rekisteröityi:
18/01/2009 17:48:38

Ei kirjautunut

Tuo karvakieli on kyllä ikävä vaiva, mutta tupakoimattomuus ja aika auttavat siihen. Kannattaa vaikka putsailla kieltä päivittäin. Vaivan pitäisi mennä ohi muutamassa kuukaudessa tupakoinnin lopettamisesta. Parannuskeinoa siihen ei taida olla, joten aika ja hyvät elämäntavat auttavat.

Savuton ja uusi elämä alkoi 17.1.09 klo 20:45!

Peter Pan

Rekisteröityi:
08/07/2008 13:19:06

Ei kirjautunut

Kieli on vähän problemaattisempi paikka alkaa giletoida, etenkin koska lopettaneilla ovat nuo kyljet yllättävänkin hellänkipeät, mutta ehkä lääkkeeksi lienee parasta se lapsuudesta tuttu saippua, jos liikaa palturia on paablannut.

Imeskelytabletit ja suuhygeniatuotteet kuivattaa tietysti limakalvoja, joten nestetasapainon säilyttämiseksi jatkuva tankkaus on suotavaa ainakin viikonloppuisin. Eihän sekään auta, mutta hetken aikaa on hauskempi vaihe. Nivea on tarkoitettu lähinnä vain ulkoisesti käytettäväksi.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys19/01/2009 15:09:46

Katkenneita ja arkielämän kannalta tarpeettomia ajatuksia sitten ajanlaskun uusalun 15.1.2009
[Email] [WWW]

sonya

Rekisteröityi:
18/01/2009 17:48:38

Ei kirjautunut

Tuohon vaivaan voi muuten kokeilla esim. Corsodylia, jota saa apteekista. Jos vaikka sattuu, että kielessä kasvaisi jotakin pöpöä, se tappaisi sen. Sitä voi kokeilla n. viikon ja jos tuloksia ei synny, niin sitten täytyy vain odotella. Tuo Corsodyl ehkäisee myös plakin syntyä (ja tietty bakteerien), joten tehokuuri koko suulle on ihan hyvä asia, vaikka karvakieli ei lähtisikään sillä.

Savuton ja uusi elämä alkoi 17.1.09 klo 20:45!

Siirry: