| Kirjoittaja |
Viesti |
Marianne_2
Rekisteröityi: 23/04/2007 22:58:14
Ei kirjautunut
|
Näyttää siltä ,että väri on parantunut kasvoissani.
Mulla on ollut 8,5 tupakatonta päivää ja jatkan edelleen,
sortumisistä huolimatta.
|
|
|
reeta_2
Rekisteröityi: 11/05/2007 12:29:26
Ei kirjautunut
|
Hei,
minustakin tuntuu, että joku kalvakkuus ja harmaus on häviämässä naamastani. Jalat ei enää palele ja sormetkin on lämpimämmät. hajuaisti on parantunut ja makuaisti samoin. Hengitys kulkee paremmin. Jihuu. Ja vaatteissa ei enää ole tupakan hajua. Oikein mukavaa.
|
|
|
Lyyli
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar07.png)
Rekisteröityi: 04/04/2007 10:59:54
Ei kirjautunut
|
Nämä ovat juuri niitä ihania, positiivisia muutoksia.
En ennen tajunnutkaan kuinka pahalta haisen, kun olen polttanut. Nyt kun joku juuri pysäkillä tupakoinnut istuu viereen bussissa, tekee ihan pahaa.
|
Kaatua saa muttei jäädä makaamaan.
|
|
|
Virpi
Rekisteröityi: 03/04/2007 18:54:06
Ei kirjautunut
|
Juu-u, väri on tosiaan muuttunut, helakan punaiseksi En nyt ois välttämättä ihan tätä halunnut, naama helottaa ja hiki lentää, voitan jo punakan äitinikin
Pääasia että veri kiertää ja henki kulkee paremmin kuin sitten nuoruuden
|
|
|
reeta_2
Rekisteröityi: 11/05/2007 12:29:26
Ei kirjautunut
|
Se muuten tosiaan haisee pahalle, en minäkään sitä ole tajunnut. Kummallinen, pinttynyt haju, joka tulee ihosta läpi vaikka olsi käynyt suihkussa. Toivottavasti ei enää.
|
|
|
blue
Rekisteröityi: 15/05/2007 07:08:29
Ei kirjautunut
|
Väri on meikälläkin parantunut kasvoissa huomattavasti!
Ja aina minua vainonnut akne on myös tipotiessään!
Mieheni tupakoi vielä, ja haju on sanoinkuvaamaton.. Aivan kuin vanha juoppo istuisi viereen. Huh.
Ihanaa että hänkin aikoo lopettaa..
|
Although you had it all measured up,
don't expect the function to sum up.
See, theres one marvellous thing about life:
It is something you just can't calculate!
tumpattu 25.3.2007
|
|
|
tyttodj_2
Rekisteröityi: 24/05/2007 18:28:54
Ei kirjautunut
|
kylläpä alkoi nolottaa, oikein kunnolla kun miettii nyt jälkeenpäin... Ajatelkaahan, kun nykyään tuntuu pahalle haistella bussissa ja ihan missä vaan ihmisiä jotka haisee tupakalle, niin olemme kaikki olleet joskus itse se jota on haisteltu ja yökitty. Hui ihme! Yäk, lievät jälkihäpeän tunteet pinnassa. Eikä sitä haisemista silloin edes tajunnut, koska ei haistanut oikein mitään
oletko blue ikinä miehellesi kommentoinut tämän "tuoksua"? Meillä sama tilanne ja joutuu välil hammasta puree ettei miehelle sano siitä lemusta, harmittaa kun se polttaa.
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Minä sanoin: " Sori ny hirveesti, mut sä haiset ihan tuhkikselle!. Viittitkö millään vetästä vaik kurkkupastillin ja pesasta kädet" Sain vastaukseksi: " nii, joo kaikkihan onkin meidän tupakoitsijoiden syytä, nyt kun sä oon niin puoljumalaa savuttomuutes kanssa" Eipä siinä paljon enää kommentoitu
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
nixu
Rekisteröityi: 17/04/2007 10:40:53
Ei kirjautunut
|
heippa
ei ehkä kannata ihan fudamentalistiks' heittäytyy
mä oon yrittäny takoo tonne kalloon että tupakka ja tupakoitsijat ei loppunu siihen kun mä lopetin
|
veni vidi vici ,vai oliko se sic transit gloria mundi
|
|
|
Marianne_2
Ei kirjautunut
|
Naama saanut väriä taas, ihmisetkin huomanneet.
Tiedän, että väri kasvoissani olisi vielä parempi, jos en käyttäisi nikotiinipurkkaa.
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
Marianne wrote:Naama saanut väriä taas, ihmisetkin huomanneet.
Tiedän, että väri kasvoissani olisi vielä parempi, jos en käyttäisi nikotiinipurkkaa.
KIVA KUULLA MARIANNE .Mullekin on tullut poskiin "punaa" sen jälkeen,kun lopetin tupakoinnin .
|
|
|
Neidonvarjo
Rekisteröityi: 03/09/2007 15:29:44
Ei kirjautunut
|
Mulla on jotenkin muuttunut varmaan aistit, mutta ainakin kun kaverit polttavat vieressä niin tupakka tuoksuu tosi, tosi hyvältä. Ja jos joku kaveri on käynyt tupakalla ja tulee sitten sisälle ja suoraan mun viereen istumaan niin tupakka tuoksuu tosi, tosi hyvältä. Olen aina pitänyt myös siitä miltä tupakka tuoksuu hiuksissa ja sormissa. o.O Ekat pari viikkoa kun oli savuton tupakka haisikin pahalta, mutta sen jälkeen on ruvennut koko ajan tekemään enemmän mieli tupakkaa.
|
/me lopetti tupakoimisen 3.9!
|
|
|
jan-erik
Rekisteröityi: 04/04/2007 12:24:14
Ei kirjautunut
|
Todellakin, väri on palannut naamaan. Muistan, että alle parikymppisenä (kun en vielä polttanut) sain pakkasessa kävellessäni kauniit punaiset posket. Tupakoivana sain punaisen nenän ja silmät. Mutta nyt tänä syksynä ovat punaiset posket palanneet takaisin. Uskomatonta, miten "nuorelta ja hyvältä" sitä vielä voi yli 4-kymppisenäkin näyttää...
|
|
|
Pepita
Rekisteröityi: 24/10/2007 13:15:09
Ei kirjautunut
|
jan-erik wrote: Uskomatonta, miten "nuorelta ja hyvältä" sitä vielä voi yli 4-kymppisenäkin näyttää...
*Nyökyttelee*
|
Rakastakaa toinen toistanne, mutta älkää tehkö rakkaudesta kahletta.
-Kahlil Gibran-
|
|
|
Marianne_2
Ei kirjautunut
|
Eräs ystäväni tuli kylään jouluiltana.
Ovella hän huudahti spontaanisti "Sinä näytät aina niin ihanalta!"
Kyllä kohotti itsetuntoani, joka on ollut aivan alhaalla.
Tiedän, että tupakointi rumentaa minua.
Voi ollakin että ehkä näytyän paremmalta.
|
|
|