« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Onnea Heluna1970 XML

Kirjoittaja Viesti

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Yks yö taas sätkänpolttopainajainen. Unessa poltin sillointällöin jämiä ja savuja jne. Ja ajattelin ei tää mitään haittaa, etten ole kiinni jne. Kunnes hoksasin et sä petät itsees, haloo Heräsin, .....ti , kylmi ja olin helpottunut saman aikaa

Kaikki kai näitä näkee, mut yrittääkö mun alitajunta mulle jotain sanoa No, jos yrittää, niin olla varuillaan.

- Pohdiskelua _-

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

14.2.2010 lopetin, H***etin nopeasti mennyt aika.
Korvaavia en ole käyttänyt tän Vuoden aikana, lopetin ne muistaakseni Viime Syksynä.

Tunnelmat on VIELÄKIN niin jA NÄIN. Toki on kirjaimellisesti ONNISTUMISEN ILOA mutta , mutta...
sätkäksi tekisi mieli laittaa.
Nimenomaan sitä tupakointitapahtumaa kaipaan.
Ärsyttää kun tupakansavu haisee hyvälle Tarkoitan savua, mutta iholla ja vaatteissa kamalalle.
Lohtumässyä menee vieläkin ja kotona on "pakko" olla Mynthonia. Tuo on joku ihme psyykkinen juttu.

Jatkan joku päivä,on vaikee pukea sanoiksi, ois niin paljon mielen päällä....

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys20/06/2011 08:16:18

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hajuaisti on vielä parempi kuin viime kesänä. Huomasin matonpesun jälkeen miten mäntysuopa tuoksui.
Iho on parantunut, joskus jopa hehkeä: tosi iso muutos. Painoa humpsahti 10 kg.
Ja piti ostaa uudet kesä"hepenet", lähinnä kirppareilta.

Sitä vain toivon et tupakka olis yhdentekevä

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tulimpa käväseen omilla sivuilla pitkästäpitkästä aikaa. Se ois sit toka vuosipäivä huomenna YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ. eLI 2010 the end. Käsittämätöntä
Paulari teki mulle tän poteron ja silloin ajattelin et :"onnistumisen iloa, what a f...k" mut nyt se on sitä. KIRJAIMELLISESTI.
vÄHÄNKS MÄ OON KOVA LUU Mä sen 2010 yst.päivän kyl muistan: olin lievässä krapulassa, makasin sohvalla ja olin et huhhuh, mihinkä täs oikein aloin.

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE

painoa tullut 18 kg

Onerva

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/05/2011 18:05:49

Ei kirjautunut

Hyvää Ystävänpäivää ja vuosipäiväonnittelut!

-Mens sana in corpore sano-

Uuden elämäni ensimmäinen päivä 1.6.2011!

Siirry: