| Kirjoittaja |
Viesti |
Läppä
Rekisteröityi: 21/05/2007 01:40:53
Ei kirjautunut
|
Tämä taitaa olla opettavainen tarina siitä, että tupakoitsija ei voi polttaa sitä yhtäkään. Ei sikaria eikä mitään muutakaan.
Tulkaahan Vesku ja Jantsku ja muutkin vanhat tutut uudestaan mukaan . Ihan oikeesti täytyy sanoa, että savuttomuus on jees . Carrin aivopesu alkaa todella toimia .
|
|
|
Meke
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:41:23
Ei kirjautunut
|
Mihinkäs meidän savuttomat miehet on täältä taas kadonneet? Saunan takana tupakalla vai? Eihän tää homma nyt tälleen pelaa....
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
Juu,takaisin vaan,ei tää näin voi toimia .Ei saa antaa periksi,tää on ihan kivaa,tää savuttomuus
|
|
|
anakonda
Rekisteröityi: 14/08/2007 21:47:28
Ei kirjautunut
|
Lakupiippu korkeintaan ex-tupakoitsijalle. Sikarit taitaa olla vähän ku vodkassa marinoidut mansikat alkoholistille, yhteen tiettyyn suuntaan lähtee homma siitä. Väärään suuntaan nimittäin...
|
|
|
justus
Rekisteröityi: 25/06/2007 13:00:04
Ei kirjautunut
|
Läppä wrote:Tämä taitaa olla opettavainen tarina siitä, että tupakoitsija ei voi polttaa sitä yhtäkään. Ei sikaria eikä mitään muutakaan.
Sallinette, että minä olen tässä asiassa eri mieltä Itse poltin yli 15 vuotta vakituisesti keskimäärin aski päivässä. tämä aika sisälsi useita lopettamisyrityksiä, joista pisin kesti muistaakseni alle puoli vuotta. Nyt lopetin vakituisen tupakan polton toukokuun alusta, mutta olen poltellut muutamia sikareja ja noin askin verran tupakkaa tämän reilun puolen vuoden aikana. Itse asiassa on todettava, että tämä toimii. Nykyisin arjen keskellä rööki ei enää edes käy mielessä. Viikonloppuisin, jos on jotain erityistä ohjelmaa, joihin minun pikku aivojeni mielestä "kuuluu tupakka" (esim. kalareissu, lomareissu, mökkireissu jne.), saatan polttaa sikarin tai pari. Röökiaskin ostin ulkomaanreisulla ja aski riitti mainiosti koko loman ajan ja siitä jäi kotiakkin tuomisia. Ja voin vakuuttaa, että vaikka poltankin yhden tai kaksi sikaria, niin ei minulla seuraavana päivänä tee yhtään sen enempää mieli kuin ennen näitä paria sikaria. Näin olen toiminut nyt yli puolen vuoden ajan ja näin aioin toimia jatkossakin.
Ja tämän tarinan tarkoitus ei ole houkutella ketään lopettanutta kokeilemaan. Jos olette ollut täysin savuttomalla linjalla, jatkakaa niin, se on varmasti kuitenkin se paras vaihtoehto.
|
Älä tee sitä tänään, minkä voit jättää huomennakin tekemättä
|
|
|
wylde79
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar04.png)
Rekisteröityi: 07/11/2007 10:08:23
Ei kirjautunut
|
mä tein noin kans pari vuotta sitten, olin vuoden polttamatta ja aloin antaa luvan itelleni jossain juhlatilaisuuksissa polttaa yhen tai kaks.
kaverit ihmetteli että miten se pysyy siinä, hyvin pysy ...vuoden
siitä se sitten pikkuhiljaa karkas mopo käsistä piruvie
|
...Seksi on ainut asia jossa tyydyttävä on parempi arvosana kuin kiitettävä...
|
|
|
meirami
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:20:29
Ei kirjautunut
|
wylde79 wrote:mä tein noin kans pari vuotta sitten, olin vuoden polttamatta ja aloin antaa luvan itelleni jossain juhlatilaisuuksissa polttaa yhen tai kaks.
kaverit ihmetteli että miten se pysyy siinä, hyvin pysy ...vuoden
siitä se sitten pikkuhiljaa karkas mopo käsistä piruvie
Minulle kävi ihan samalla lailla, olin kyllä useamman vuoden juhlapolttja, ennenkuin .... Tätä vaihetta ennen poltin myös säännöllisesti, mutta eihän sitä usko, ennenkuin itse kokee.
|
|
|
JukkaI
Rekisteröityi: 04/04/2007 13:40:31
Ei kirjautunut
|
Pitää taas kertoa se oma tarinani yhdestä sikarista. Olin ollut noin 20v. tupakoinnnin jälkeen 4 vuotta polttamata.
Oli viikonloppu tulossa ja hurjat suunnitelmat. Asiasta voisi kirjoittaa kirjankin mutta laitan sen tähän parilla lauseella.
Olin mielettömän rakastunut. Olin suunnitellut kysyä, josko hän suostuisi vaimokseni. Olin tehnyt melkoisesti valmisteluja asian hoitamiseksi tyylikkäästi ja varmistaakseni lopputuloksen.
Valmisteluihin kuului myös yksi sigge (Romeo Y Julietta Nr:3) koska tuleva appiukko oli kotonaan Havannassa eikä osallistuisi tilaisuuteen. Ajattelin, että olisihan ainakin henkenä läsnä
No hyvät valmistelut kantoivat hedelmää ja sain myöntävän vastauksn joten ei muuta kuin juhlat pystyyn.
Nyt 10-vuoden jälkeen olen sitä mieltä, että ainut huono juttu tuossa oli se sigge joka paloikin 9-vuotta.
|
|
|
jatta
Rekisteröityi: 02/06/2007 07:59:04
Ei kirjautunut
|
Poltin vuoteen 95 vakituisesti ja sit meni 9 vuotta juhlatupakoiden,mutta sit se vaan lipes ja nyt 3 vuotta yrittänyt lopettaa.Jos joku pystyy polttelee silloin tällöin, niin siitä vaan,mutta mä en enää pysty.
|
Elämä ei ole pelkkää juhlaa,se on myös ruusuilla tanssimista
|
|
|
Meke
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:41:23
Ei kirjautunut
|
Justus, olet sitten se yksi-miljoonasta poikkeus-tyyppi!!
Mulla on kans kaveri joka voi polttaa sillointällöin ja olla sitten vaikka vuoden polttamatta. Mutta olen sitä mieltä, että meiltä "tavan pulliaisilta" (vain sanonta, ei mitään loukkaavaa..) tämä ei vaan onnistu!! Ja pitää keskittyä siihen että ikinä en tarvitse/halua/ saa tupakkaa enää polttaa.piste. muuten koko työ on mennyt hukkaan. Ja nyt kun on ollut savuttomana aika hyvän aikaa, niin miksi ihmeessä haluaisi laittaa moista kakkaa suuhunsa??
Jukka, ihana tarina (lukuunottamatta tuota siggeä nyt tietty)
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys23/11/2007 19:26:26
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 18/07/2007 18:15:55
Ei kirjautunut
|
Mulle ei kans oikein avaudu tuo, että miksi helvetissä pitäis polttaa yks sikaari tai sätkä kerran viikossa! Tuoko se hyvän olon tai jotain? Ei vanha ymmärrä...
---hande---
|
|
|
Haiku
Rekisteröityi: 20/10/2007 20:17:45
Ei kirjautunut
|
Joskus on vain niin, että kuubalainen maistuu....
|
|
|
JukkaI
Ei kirjautunut
|
Niimpä............
|
|
|
Vesku
Rekisteröityi: 04/04/2007 08:51:00
Ei kirjautunut
|
No toivottavasti ei ainakaan pitkään aikaan maistu, vaikka ne tallessa vielä ovatkin. Lopetus 1.1.2008 Champixin avulla, joten täällä sitä taas heilutaan ainakin jossain määrin.
Tulis nyt piru vie jo talvi, että pääsisi hiihtoladulle ja rinteeseen, jäälle jne. Säkkipimeässä ja tihkusateessa lenkkeily ei kyllä paljon houkuta.
|
Joka vuosi yli 200 suomalaista tupakoitsijaa jää auton alle.
Tupakointi lopetettu 4.5.2009.
|
|
|
JukkaI
Ei kirjautunut
|
Laita nyt Vesku hyvä ne kuubalaiset kierrätykseen!! Ihan turhaan kiusaat itseäsi niillä. Itse lahjoitin hyvän kokoelman Romeo & Juliettaa ja Cohibaa kaverille eikä ole harmittanut yhtään, päin vastoin siitähän jäi vain hyvä mieli.
No nyt se koko jutun aloittanut havannalainen soitti ja pyysy junalle vastaan joten ei muuta kuin menoksi.....
---
10m 3w 4d 7:53 tupakoimatta, 1 642,40 € säästetty
|
|
|