« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Kymppi täynnä XML

Kirjoittaja Viesti

Tuija

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:57:12

Ei kirjautunut

Tänään puoliltapäivin tulee sitten kuluneeksi 10 kuukautta viimeisimmästä tupakoinnin lopettamisesta. Jotenkin nyt kevään tultua on kyllä rööki pyörinyt enemmän mielessä, talvella oli selvästi helpompaa. Ainakin lähes savuttomia talvia on takana jo useampia, mutta savutonta heinäkuuta ei yhtäkään, jokohan tänä vuonna onnistuisi? Muistaakseni Karskikauko kirjoitti sellaisesta kaivelusta, sama juttu on täälläkin tosiaan vaivannut jo pari viikkoa, toivottavasti ei kauhean kauaa kestä.

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Onnea Tuija hirmuisesti! Mahtava suoritus

Tsemppiä myös sen "kaivelun" kestämiseen, toivottavasti saat sen kuopan täytettyä jollain muulla, etkä tupakalla

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

jantsku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:06:01

Ei kirjautunut

Sinähän olet lienee Nainen ? jostapa voimme päätellä että olet utelias, kuten naiset tuppaavat olemaan Otappas tuo uteliaisuus aseeksesi ja kokeileppas piruuttaan vaikka lähestyä asiaa kannalta . -Miltä tuoksuu heinäkuu? miltä tuoksuu lämmin ihminen auringossa , miltä niitetty nurmi , järven kosteanlämmin syli ?
-Miltä maistuu heinäkuu, miltä ahomansikka, vadelma , miltä maistuu muurinpohja lettu , suudelma suviyöss' ...

Ystävällisin terveisin yksi joka pitää tuoksuista ja mauista ja sen kyllä näkee...

Minä runoilen elääkseni, mutta töitä teen saadakseni rahaa..
[Email]

jenni

Rekisteröityi:
05/04/2007 23:40:13

Ei kirjautunut

ONNENPÄIVÄÄ; Tuija . Kallista vaan se vaakakuppis kesälläkin sinne puolelle joka arvostaa tupakoimattomuutta. Ethän sie turhaan ole tähänkään asti ollut tupakoimaton.. Harmittais kumminkin...

Tuija

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Toivottavasti ei ainakaan ruoalla, kun juuri olen työllä ja tuskalla päässyt lähelle tavoitepainoani, niin kyllä ottaisi helkkaristi päähän, jos ne kilot tulisi kesäaikana takaisin. Niin tässä saattaa kyllä käydä, mulla on vuoden kierto sellainen, että kevään aikana pudotan marras-joulukuussa kertyneet kilot, kesällä hommaan ne kilot takaisin, kunnes sitten elo-syyskuussa hankkiudun kesäkiloista eroon, sitten on vähän aikaa tasaista menoa, kunnes alkaa alkutalven mässykausi...

jantsku

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kuule tuikku ... parempi tupakoimaton pumpsikka, kuin laiha keuhkosyöpänen raato !!!!

[Email]

Tuija

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kaipa mä nainen oon, mutta viime vuodet olen kyllä tuntenut itseni enempi perheenäidiksi ja työnorjaksi. Kiitos vinkistä jantsku, järvestä en tiedä, mutta meren tuoksua käyn hengittelemässä joka päivä - samalla reissulla tuleekin sitten usein ostettua jätskitötterö.

jantsku

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Miksi äitiys nykypäivänä vähentää naiseutta, mutta isyys nostaa miehisyyttä ??
Oliskos käynyt niin että jonkun intresseissä on kehua meneviä sinkkutyttöjä ---> eteenpäin kirmaavia uraputkijuppeja ??
Äidit ovat kuluerä työnantajalle ?? kun taas uraputkisinkku antaa kaikkensa työnantajalleen, eli tuottaa omistajan taskuun taaloja ???
Äidithän ne vasta naisia onkin ... nillä on siitä todisteetkin !!!

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 23/05/2007 11:30:58

[Email]

justine

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:07:23

Ei kirjautunut

lämpöiset onnittelut kympistä kympin naiselle! kaikkea hyvää jatkoonkin!

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

anne

Rekisteröityi:
03/04/2007 18:47:33

Ei kirjautunut

:Onnittelut Tuijalle kympistä
No ei kyllä äitys vähennä naiseutta, päinvastoin On vain itse röyhisteltävä omia höyheniään, ja olla ylpeä äitiydestään.
Niin se menee
Tsemppiä vielä Tuijalle: Aikansa kutakin sano pässi, ku päätä leikattiin, se pätee myös tupakintuskiin

Tuija

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Emmä tarkoittanutkaan, että äitiys vähentäisi naiseutta, vaan että tuntuu siltä, että (myös vapaa-)ajankäytöstä on määränneet enemmän muut tahot kuin itse. Mua muuten ihmetyttää, kun koko savuttomana aikana en ole huomannut, että olisi jotenkin enemmän aikaa kuin aikaisemmin. Sujuu vissiin kaikki hommat niin paljon aiempaa hitaammin, että se tupakkataukoihin mennyt aika häviää siihen.

anne

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Eipä näytä mullakaan olevan yhtään lisäaikaa päivisin näin savuttomana. Johtuisko se ahkeruuden lisääntymisenä , kasannut itelleen lisähommia...
Kyllä sen huomaa, kuinka tahti on hidastunut. Sekin varmaan on tarkoitus olla niin. Rehkiköön ja hosukoot nuoremmat, näin aattelen.
Kyllä tunsin itseni tosi naiselliseksi taas pellolla raataen. Kivetyksiä väsäillen kasvimaan kulkureiteille .
Muutamalla sivistyneesti karjaistulla kirosanalla homma hoitui sukkelaan

*vieras*

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:33:27

Ei kirjautunut

Onnea täyden kympin johdosta!

anne

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ai niin vielä piti lisäämäni,
ikä tasottaa vanhemmiten. Miehet alkavat näytäämään enemmän ja enemmän naisilta ja naiset miehiltä. Loppujen lopuksi voi olla vaikeaa erottaa toisistaan

Tuija

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tuli tuosta Annen naisellisesta hommasta mieleen, että mä muuten meillä kotona kiinnitän valaisimet, vaihdan lamput ja sulakkeet, avaan viemärit ja osaan käyttää kodin teknisiä vempaimia - ehkä olo olisikin naisellisempi, jos istuskelisin sohvalla lakkaamassa kynsiä ja maistelisin vähän suklaakonvehteja samalla... pitäisiköhän kokeilla jo tänään vai vasta viikonloppuna .

Siirry: