maryhal
Rekisteröityi: 06/05/2009 21:08:13
Ei kirjautunut
|
Tervehdys kaikki huipputyypit!
Ensimmäinen viesti foorumille, vaikka koko viikon olenkin täällä roikkunut ja hakenut tsemppiä mahtavista kirjoituksista, kiitos niistä siis
Neljätoista vuotta olen askin päivässä tuprutellut, nyt menossa kolmas vakavampi yritys lopettaa, ja tällä kertaa on aikomus onnistua. Kuusi savutonta päivää takana, loppuelämä edessä, jes jes!!
Aiemmat lopetusyritykset (kumpikin kuluneen vuoden sisällä) kaatuivat toisella viikolla aikamoisen tahkoamisen jälkeen. Vaikka fiilikset tällä kertaa onkin paljon tyynemmät ja olo itsevarmempi, niin ensi viikon vaaran paikkoja en uskalla vähätellä -- miten se ylitsepääsemätön tupakanhimo voikin niin perhanan salakavalasti iskeä päälle??
Halu lopettaa tupakointi on kuitenkin tällä kertaa kovempi kuin ikinä, mä olen viimeisen vuoden aikana *niin* inhonnut itsessäni tuota koko tupakkahommaa.
Päivittelen tänne projektin edetessä, laitoin aloituksen tarkoituksella tälle osastolle, koska mä niin toivon ja haluan tällä kertaa sitä onnistumisen iloa . Pidetäänhän peukkuja toisillemme ja nautitaan tänäänkin hyvillä fiiliksillä savuttomasta päivästä!!
|