| Kirjoittaja |
Viesti |
nomore
Rekisteröityi: 25/05/2007 22:03:10
Ei kirjautunut
|
Vitsi mää oon mahtava,
aattelin avata tälläsen itsensä kehumisen ketjun. Elikkä kehu ittees oikeen roimasti. Jokainen tupakaton päivä on voitto tässä taistossa. Tarkoitus olis olla loppuelämä tupakoimatta joten tää kaks viikkoo on vasta hyvä alku. Mut oikeesti mää oon ollu ihan ääri mahtava kun pystyin tekeen tän päätöksen ja pysymään siinä. Viime kerralla retkahdin kahen päivän jälkeen. Tällä kertaa en käyttäny mitään nicorettee tai semmosta, yhen purkan olen jäyhänyt.
vitsi mää oon mahtava ! JEE JEE!!!
|
|
|
maltti
Rekisteröityi: 11/05/2007 21:34:02
Ei kirjautunut
|
Minon samaa mieltä! Itte medän on itteämme kehuttava ja onhan meillä aihetta jos emme ole polttaneet n aikaan. Itsetuntomme siinä kohoaa ja saamme polttoainetta viemään asiaamme eteenpäin!
|
|
|
kitikatti
Rekisteröityi: 17/04/2007 12:43:58
Ei kirjautunut
|
toivottavasti tästä tulee piiiiiitkä ketju....vaikka suomalaiset taitaa olla kovin kainoja kehumaan itseään
no, perustetan sitten KEHU MUA-ketju, jos ite ei kehtaa..
Lähettää nimensä vaan ja muut kehuu niin maan perusteellisesti
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
hoitsu vm-68
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:54:37
Ei kirjautunut
|
mää ainakin kehun itteeni,tunti enää tätä työtä ja sitte loma ja 5 kk takana savuttomuutta jee mä oon hyvä( ja väsynyt)
|
|
|
Sanna75
Rekisteröityi: 02/05/2007 08:43:27
Ei kirjautunut
|
Kyllä mäkin vaan oon mahtavan sitkeä tyyppi, ku oon selättäny kohta 500 nikkispirua. Osa tosin on tullu selätettyä huomaamatta, osan kans on pitäny taistella oikeen perusteellisesti ja lopputuloksesta välittämättä... (lue; siinä on muutki huomannu, että ton naisen tekee mieli tupakkaa )
Mut tulos on se, että kohta 500 tupakkaa jääny polttamatta. Hurjaa.
* 500 kertaa olen jättänyt väliin tuon turhan tradition mennä saastuttamaan keuhkojani. Kuinka paljon myrkkyä lienee 500:ssa tupakassa?
* Liki 500:n tupakan edestä on jäänyt rahaakin polttamatta savuna ilmaan, eli liki 100 € on jääny käyttämättä tollaseen typeryyteen.
* Ja aikaa - jos sitä voi "säästää" niin on jäänyt muuhun elämään kohta 2 PÄIVÄÄ!!!
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
Sama täällä, kehua saan itteäni! 20 viikkoa ilman tupakkaa luomuna elikkä kohta 5 kuukautta. . HIENOA!!
|
|
|
jantsku
Rekisteröityi: 04/04/2007 08:06:01
Ei kirjautunut
|
Mä olen
- ihan hyvännäkönen
-kiva
-ystävällinen
-älykäs ( mä tiedän sen ja se riittää)
-ja ennenkaikkea, mä olen helevetin vaatimaton , kun en kaikkee hyvää mitä mussa on edes viitti kirjottaa tähän ...
|
Minä runoilen elääkseni, mutta töitä teen saadakseni rahaa..
|
|
|
Olavi V
Rekisteröityi: 08/04/2007 12:07:36
Ei kirjautunut
|
Olen hyvä, niin helkutin hyvä! Oikein ihmetyttää kuinka voi näin hyvä ollakaan.
Huomenna tulee oltua jo neljä kuukautta hyvä.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys27/05/2007 12:44:20
|
Järjetöntä touhua! Tupakointi ja värikuvien ottaminen mustavalkoisesta kissasta.
|
|
|
meirami
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:20:29
Ei kirjautunut
|
.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys01/01/2009 19:03:34
|
|
|
tyttodj_2
Rekisteröityi: 24/05/2007 18:28:54
Ei kirjautunut
|
mää en kyllä osaa kehua itteeni(enkä vielä niin pitkällä ole kuin te ketjun muut omakehujat ...). on vaan sellainen olo että jonnekin pitää purkautua, enkä keksinyt muuta paikkaa.
tänään tulee viikko täyteen, eikä tee enää yhtään mieli tupakkaa! Aivan uskomaton olo. Köhää ja nuhaa lukuunottamatta on ihana olo, energinen, raikas, iloinen, pirteä jne.
pliis, älkää sanoko että on menossa joku 7.pv:n hetken helpotus, että nikkis tulee vielä kymmenkertaisena joku päivä. ihmettelen vaan miten voi olla näin helppoa?? kesäkuukin nurkan takana, toivottavasti pääsee biitsille pian käristämään itseään
|
|
|
blue
Rekisteröityi: 15/05/2007 07:08:29
Ei kirjautunut
|
2kk savuttomuutta takana,
lopettamisesta seurannut masennus alkaa hälvetä,
sen vuoksi töissä taas ahkerampi ja tulosta syntyy!
Olen rakastettava siippa ja nykyään päivä päivältä kiltimpi (kiitos savuttomuuden).
Tuoksun hyvältä
Näytän hyvältä
Tuntuu hyvältä!
Kyllä minä sitten olen hurjan hyvä
|
Although you had it all measured up,
don't expect the function to sum up.
See, theres one marvellous thing about life:
It is something you just can't calculate!
tumpattu 25.3.2007
|
|
|
saana
Rekisteröityi: 06/04/2007 14:56:15
Ei kirjautunut
|
blue wrote:2kk savuttomuutta takana, mieli edelleen maassa.Olen kyllä taipuvainen melankoliaan mutta ahdistus on edellee.-eräs korvauslääke,,,,nimeltä mainitsematta pisti mun psyykkeen kyl ihan sekaisin....tai sitten tää lopetus.Joka tapauksessa jos olisin tän tienny niiin en olisi lopettanu!
Jos jollain lääkärillä on munaa sanoa että aloita polttaa,sekin on pienempi paha ku mielenterv.lääkkeiden syöminen niin toki alan polttaa.
Voi kun tää ahdistus menis ohi.Ke taas lekuri,sit psykiatri....
NIIN OLEN KYL SITKEÄ SISSI!!!!
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys04/06/2007 08:49:54
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Minä myös itseäni haluan kovasti taputella selkään
Lopetin (luulin lopettavani) vappuna polttamisen (olisi tullut perjantaina kk täyteen), mutta menin ja sorruin pariinkin otteeseen
Olen hirmu ylpeä siitä, että nousin sieltä itsesäälin syävereistä, enkä jäänyt tupakoivien sakkiin vaan olen edelleen savuton. Yli 600 tupakkia jäänyt polttamatta sitten vapun jälkeen ja se on kyllä ÄLYTTÖMÄN PALJON!!! JEEE; vitsi mulla on puhtaat keuhkot kohta Tsemppiä kaikille muillekin.
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
WellMux1
Rekisteröityi: 03/06/2007 20:56:18
Ei kirjautunut
|
morjens
no niimmääki , vaikka arvelluttaakin tämä helppous,
eikös sitä sanota että myrskynsilmässä on tyyntä
3 viikkoa takana tupakatta, viikonloppuna baarissa, ei röökii eikä tehnyt edes mieli vaikka koko poytä polttikin, sisätiloissa raikaampaa kuin terassilla
laskennallisia saldoja tähän mennessä: (maxiBoxi/päivä)
660 polttamatonta röökiä, 116,60 Eur säästö.
3300 minuuttia säästynyt parempaan tarkoitukseen --> sehän on yli 2vrk.
|
21.5.2007-->
|
|
|
hoitsu vm-68
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:54:37
Ei kirjautunut
|
en halua mitenkään latistaa mutta mulla meni kans tosi helposti ja oireitta lopetus 5 kk asti ja nyt nää viimeset kaks viikkoo ollu jatkuvaa kärvistelyä,pahantuulisuutta ja kauheeta tupakan tuskaa,sinnillä on menty ja en kyllä halua heittää puolta vuotta hukkaan mutta en ois uskonu että tämmöinn fiilis tässä vaiheessa kovasti oon saanu miettiä eri ajatuksia ja keksiä tekemistä ja silti rööki mielessä lähes koko ajan, viime perjaintai oli pahin ja lohduttaudun sillä etten polttanu silloinkaan niin miksi nyt
|
|
|