« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

38-vuotinen intohimoinen ja tiivis suhde - mittani on täysi XML

Kirjoittaja Viesti

Savolaiska

Rekisteröityi:
14/07/2009 00:09:54

Ei kirjautunut

Sippimalppi makso 1,25 markkaa (n. 75 senttiä) kun polttelin ensimmäiset kessut n. 15 vuotiaana. Ja kioskilta sai irtotupakkia muutamalla kymmenellä pennillä.

Jokohan tämä olis tässä. Otin nykymaailman avukseni ja kuittasin Facebookiin projektini. Aiemmin olen yrittänyt lopettaa salaa kaikilta haaveena kuittailla tyyliin: BTW en oo polttanu 4 vkoon, tai ei kiitos, en polta nyt.... Ei oo onnistunu viimesen parinkymmenen vuoden aikana. Itsensä pettämistä.

En osaa syödä purkkaa, joten Nicotinellit tms. ei käy avuksi. Vierastan kaikkia lääkkeitä (työterveyslääkärin Zyban-resepti ollu pari vuotta lootassa), joten iliman kemiallisia apuja tästä olis selvittävä.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Tervetuloas Stumppiin!

Uskon että onnistut. Itse onnistuin juuri tämän vertaistukiverkon avulla yli 40 vuoden savuttelun jälkeen. Minä en onnistunut naturellina lopettamaan, nikotiinipurkkaa jauhoin yli puoli vuotta. Nikotiini on kova kyykyttäjä. Annahan kuulua itsestäni, miten homma lähtee sujumaan.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

onpa tutun omaista,en itsekään käyttänyt tällä kertaa mitään korvaavia.joskus aiemmilla yrityksillä nikkis purkkaa käytin,höh mitään hyötyä ei ollut,poltin jopa sen käytön aikana tässä sitten ollaan puolen vuoden päästä tosin vähän shokissa,ei nikkis hyökkäykset ikinä mitään kivoja,mutta onneksi jättivät aika pian rauhaan,kun näytin kuka määrää kaapin paikan Tsemppii Savolaiska ja kaik.muutkin!

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

prontto

Rekisteröityi:
23/10/2007 23:36:24

Ei kirjautunut

Minunkin intohimoinen suhteeni loppui tänään olen savuttellut on/off n 20v.
Yritin lopettaa tuossa n 1,5 sitten ja olinkin polttamatta n 1,5kk kun retkahdin otettuani muutaman oluen!!!!
Nyt sitten ystävättäreni suositteli minulle" Stumppaa tähän"- kirjaa ja vihdoin tajusin ,siis oivalsin kuinka nyt saan päätökseni pitämään. JIPPIII olen vapaa, enkä tee mitään uhrausta vaan voitan, siis voin vain VOITTAA......
En siis käytä mitään korvaushoitoja kun en usko niihin, uskon vain itseeni.
Tsemppiä sinne

prontto
[WWW]

Savolaiska

Rekisteröityi:
14/07/2009 00:09:54

Ei kirjautunut

Pari feidauspäivää ja tänään ei enää yhtään kessua. FBssä sain joukon oivia viikon vinkkejä persoonilta, jotka ovat itse menestyksekkäästi käyneet läpi saman prosessin.

Parhaasta päästä on ollut ex-ukkoni vinkki kessunhimon iskiessä: Istu alas ja polta se kessu mentaalisti. Rauhassa. Pari mentaalikessua on tänään poltellu ja se muuten kummasti vie tilanteen ohi. Mentaaliharjoittelut on tuttuja jousikisa-ajoilta.

Jatketaanpa tätä vapauttavaa kokemusta! Innolla jo odotan huomista, jotta miltä olo tuntuu

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

moikka savolaiska, silloin uutena vuotena kun minä tumppasin lopullisesti,tein juuri niin,että istuin saunan eteisen soffalla ja vedin sen viho viimeisen savuni pikkuhiljaa nautiskellen.ja sen verran hyvin nautiskelinkin että ei ole tupakkaa näkynyt koht 7 kuukauteen. tsemppii sulle

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Varmaan tuo mentaalitupakointi on vähän samaa kuin kuulin kans lopettaessani neuvoksi. Hengitä hitaasti sisään, pidättele hetki henkeä ja sit ulos. Kuului muuten joogan hengitysharjoituksiin. Mekanismi ihan sama kuin tupakoidessa. Noinhan se meni. Se rentoutti jotenkin, vaikka en varsinaisesti sitä mentaalitupakointia siinä ajatellut. Konstit on monet, sanoi kissa, kun.... ja kaikki on sallittua, paitsi oikea tupakoiminen.

Tsemppia edelleen...

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

MEQ

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/01/2009 16:48:09

Ei kirjautunut

Tsemppiä savolaiska!

Mä kanssa lopetin ilman mitään korvaavia...
ja kohta 7 kk täynnä... ja oikeesti voin sanoo
että on ollut melko helppoo....

Täältä stumpista saa tosiaan paljon vertaistukea... joten poikkeeppa ahkeraan... mä en enään niin ahkeraan poikee kun tuntuu että tää on hallinnassa alkuun roikuin täällä monta kertaa päivässä...

Meille kaikille lopettajille mielettömästi tsemppiä!!!!

Nautitaan kesästä savutta!!!

01.01.2009 KLO 04.00 Loppui röökääminen!

Siirry: