« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Mitä tehdä kun tupakka ei enää suuhun mene XML

Kirjoittaja Viesti

kaksiaskia

Rekisteröityi:
04/08/2009 16:59:04

Ei kirjautunut

Onko kellään tullut mitään korvaavaa tekemistä sen jälkeen kun laastarit, purkat ja champixit eivät enää ole tarpeellisia? Jotkut pureskelevat vielä useita vuosia lopettamisen jälkeen tulitikkua suussaan tai syövät kurkkukarkkeja. Ei kyllä ite viittis hammastikku suussa kävellä kaupungilla.

"Pitkällä aikavälillä pessimisti saattaa olla oikeassa, mutta optimistilla on ollut hauskempaa sillä aikaa." Daniel L. Reardon

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Pari ekaa kuuta söin päivittäin pussillisen tai kaksi karkkia, sitten vaihdoin pähkinöihin, kuivattuihin hedelmiin, lisäsin veden juontia. Nyt riittää pari omenaa tai tomaattia päivässä naposteluksi.

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Liiru_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
25/05/2009 01:13:45

Ei kirjautunut

Mä ostin tänään babyporkkanoita ja ajattelin kokeilla huomenna niitä.

Mulla sellanen tilanne, että minun mies polttaa ja itse olen sairaslomalla, niin huomenna kun hän lähtee töihin olen kyllä sinnikkäästi polttamatta. Tänään se ei vielä täysin onnistunut

Kyllä mä vielä onnistun

10.1.2012 klo 00:14

[WWW]

tintt1

Rekisteröityi:
12/07/2008 11:37:26

Ei kirjautunut

Paikallaan ollessa, esim. televisiota katsellessa on kyllä aina jotain naposteltava! Tällä hetkellä mansikoita ja viinirypäleitä ja juomaksi porkkanamehua. Kun olen liikenteessä, syön omenoita. Riippuu vähän vuodenajasta mitä on saatavilla, mutta ehdottomasti syön aina hedelmiä, marjoja tai vihanneksia.
Syöminen ei ole eikä saa olla se must juttu, vaan liikkuminen. Kuitenkin alussa ja myöhemminkin pakko on jotain suuhun työntää. Tuo hammastikku huulessa ei kuulosta kovin houkuttelevalta, mutta mikäs siinä. Jokaisella on omat metkut!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys08/08/2009 11:09:31

Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)

Siirry: