« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Massin pesä XML

Kirjoittaja Viesti

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

Läskiks meni Ja jumankekka, että olen pahalla päällä.. onneks tääl ei ole ketään siinä tukka taipuis Katotaan koska täältä noustaan mut ei ainakaan tällä viikol..

1.3.2012
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

No voi sentäs! Mikäs se nyt tuli eteen, voittamaton tilanne?

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Ori_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
13/11/2008 18:00:16

Ei kirjautunut

massi wrote:Läskiks meni Ja jumankekka, että olen pahalla päällä.. onneks tääl ei ole ketään siinä tukka taipuis Katotaan koska täältä noustaan mut ei ainakaan tällä viikol..

Tässä on läskiks mennyt mullakin aina välillä mutta nyt ei periksi anneta, muutama aski palanut tässä vajaan kuukauden aikana.
Peukkuja massille, rauhoitu ja tule takaisin!

[Email]

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

aina pitää palata takaisin, muuten voi hukka periä...Kyllä ainoa oikea paikka hakea tukea ja kannustusta on täällä. Joku kerta se lopullinen savuttomuus on vielä totta. Tahtoa ja sisua se vaan vaatii. Se on paljon välillä sekin, se myönnettäköön. Toisille ottaa tiukemmalle kuin toisille. Itselläni ei mielestäni ollut enää aikaa moneen kokeiluun, siksi piti tämän kerran olla se viimeinen. Kesti aina niin kauan kerätä voimansa uuteen yritykseen. Stumppia ei ollut tällaisena silloin vielä olemassakaan.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

sirkos

Rekisteröityi:
14/02/2010 20:53:11

Ei kirjautunut

Olen pahoillani, Massi.
Paha paikka, mutta ei varmaankaan niin paha, ettei paluuta olisi. Lopeta mahdollisimman pian, niin menee lipsahduksen nimiin, eikä tarvitse edes laskuria nollata. Onhan sulla kokemusta nopeista ylösnousemuksista. Uskon, että fiksuna naisena joka tapauksessa lopetat. Mikset tekisi sitä nyt, kun se vielä käy helposti.
Odotamme takaisin iloista savutonta hassuttelijaa. Jos et kotitehtäviltäsi ehdi kirjoitella, käy ainakin OK, hyvin menee -terveiset heittämässä.

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Massi älä anna periksi stumppiin takasi vaan.Olen sen kohdan tuntenut minäkin. Kauhen paljon Seppilöisii sinulle massi.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/03/2010 10:25:41

Ei kirjautunut

Saakutti,se peen örkki sut nappas Voi moton moto
Tuu takas,hyyryläinenki jo alottanut hivuttaan itteään ylöspäin täält kalanraatojen hajusesta kuopasta

Steppii ny Massi!!!!

20.12.2011.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kato hyyryläinenki Alotetaan taas yhtäaikaa? Täh? Kyl mun paluu tehtävä ku elviski left the building eikä tääl o ketään ku mä va ja nikkinen.. mä en tykkää nikkisestä se löyhkää on nii haljun keltane ja joko se tai mä kerää kärpäsiä 3 krt myrkyttäny kukkiksia.. nyt näännytän niitä nälkään Kessuvettä kukkiin ja kaik purnukat ja purkit pestä ennen roskista... ei muruakaan evästä.. ni ilkeyttäni jätin valkosipulii tyrkyl ei näy kukkiksia nyt.

Kiitos kaikille Oriille melissalle sirkosille ja krisulle tsempeistä.. yritän pikaista nousua jos kenttä riittää, ja saan tuon hyyryläisen äkkii mukaan.. sit ollaan taas niin cool

1.3.2012

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kato emäntäki Ja kiusanteossa...kukille kessuvettä Mummi laitto aina kaffetta
Joo ja aletaan vaan Mun aikataulu on kuun vaihteeseen,syystä sun toisesta.Tai oikeestaan vaan toisesta Millos sun,kerro jo etten pahasti jälkeen jää Vaik voisin mä kyllä pesän luuttumisen sulle luovuttaa,heh

Mut kuiteen soon,soon ollaan cool Aiku stemmas toi hyvin

Ja heti joutus gummittaan

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys24/09/2010 12:32:25

20.12.2011.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kuun vaihde käy hyvin, ehdin täs palata normaaliin päiväjärjestykseen kun kaik sekas kuusen ja omaski latvas tuli no monta mutkaa matkaan et täs saa keriä monta päivää että on lanka taas suora.. ja mä en oo mikkään kästyöimmeinen Mut kaik syyt on hyviä tekosyitä tästä on otettava nousukiito nopeesti ettei käy ohrasesti

Ja ei ne emännät luuttuu non hyyryläiset ku luuttuu siks no hyyryläisii

1.3.2012

Tillukas

[Avatar]

Rekisteröityi:
06/05/2010 18:44:57

Ei kirjautunut

Moikka coolit kamut

Mä unohdan kohta salasanani tai ainaskaan en ala mitään!

Massi ja Butterfly ilman kessua on oikeesti stabiilisglobaalisintervallifiilinki.
Kerron sit mitä tarkoittaa kun alatte ihmisiks taas. Jos keksin siihen mennessä.

Ja missä on Mirja! Viikon oottanut tän päivän kellonaikaa eikä vieläkään kuulu.
Pitääköhän tänne alkaa taas kirjoitteleen tai mitä teidän kanssa pitäis tehdä häh.
No katsotaan kunhan saan pelihousuni parsittua kokoon.

Kauheesti tsemppiä uuteen alkuun, nähdään! Siis nähdään!

Harkitsijoihin 6.5.2010
Päättäjiin ja tumppaus 8.5.2010
Lopettajiin 13.5.2010
Ja loppu onkin historiaa.

cicely

Rekisteröityi:
06/08/2010 09:48:37

Ei kirjautunut

tiedä .. oli viran myyjä ei tänä aamuna .. tässä linkki tuotteen hän advertising.XPower900, Tämä paikka sijaitsee Kiinassa .. ei ole mikään ongelma yrityksen kanssa sikäli kuin tiedän, muut kuin myymällä halpoja samaan hintaan kuin oikea versio.

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 25/09/2010 08:18:52

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ok Massi,meil on sitten miitinki lopusta viikkoa
Toi luuttuminen ei nyt oikeen kyllä nappassut,hitsit.Tarttee kehittää siihen jotain.Joku porsaanreikä

Moikkas vaan Tillukas!Jään mielenkiinnolla odottamaan selvennystä tuohon sanarimpsuun Ja paljosti kiitosta tsempeistä

Siis nähdään,steppei kaikille

20.12.2011.

Butterfly

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hiljasta on H-hetki lähestyy...huhuu emäntä.Alkaako langat oleen suoras ja moottorit käynnissä

Mukavaa päivää kaikille... ...ja steppei!!!

20.12.2011.

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Juu aika suoras o Kauhee romisko oli ja viis päivää kanttuvei.. nyt pittää sit siivota somaks koto alkavaa koitosta varten.. pef lukemat puolet entisestä et tekkee hyvää saada raittius takas kuvioihin ja yskii kivaa metallinmakua.. päiväni tuhkakuppina saa jatkua viel hetken No koitetaan ryhtistäyttyy.. sa tseppii kaikil

1.3.2012

Siirry: