| Kirjoittaja |
Viesti |
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Thanks maltti! Yritettään rasvoja polttaan.Perhana eihän se voiollaniin vaikeaa,mutse ei mitään helpompia asiotitaole
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
maltti
Rekisteröityi: 11/05/2007 21:34:02
Ei kirjautunut
|
Mirja wrote:Oijoi Melisa mitä kerroitkaan  Tästä nyt ei puutu kuin Mirkun ilmoitus,että vatsa toimi kymmenen kertaa peräkkäin ja paino olikin pudonnut kaksi kiloa  Ja Maltti hikoillut kolme kiloa pois rulliksiensa kanssa.Heh ja haastaja senkun kitkuttaa siinä samassa  ..ärräpää.. 
Joo, rulliksilla saan sykemittarin mukaan kulumaan 1 h 10 min lenkillä n. 800 kilokaloria ja painoa (hikeä) jää lenkille kilon verran vaikka mukana on puoli litraa juomista. Joten ne viimeiset puolikkaat kilot kyllä voi juhannuksen alle jättää sitten lenkille, näin uskon. Ja onhan se helpompi ottaa 90 kg:sta 4 pois kuin vaikka 65 kg:sta.
Tärkeintä tässäkin tuntuu olevan se että tiedostaa asian!
|
|
|
sirkos
Rekisteröityi: 14/02/2010 20:53:11
Ei kirjautunut
|
Mä en kestänyt tätä epätietoisuutta Oli pakko astua vaa'alle.
Mietin seinää pitkään tuijottaen, josko sittenkin siirtäisi viheliäisen toimenpiteen viralliseen punnituspäivään.
En siirtänyt.
Huomenna ilmiteeraan luvut. Tänään raotan salaisuuden verhoa kertomalla, että kuinka sitä voikaan olla tyytyväinen, kun ei ole tapahtunut oikeastaan yhtikäs mitään. Sen verran pontta sain, että lupaan itselleni elää kokonaisen päivän säällisesti ja välttää ainakin syöppöhulluuskohtauksia.
Melisa ja Maltti näyttävät painivan aivan omassa sarjassaan.
Varokaa, ettei ilmaannu uutta riippuvuutta. Pian ette saa sen siunaaman rauhaa. Jalat steppaavat ja käsi hätistelee epätoivoisesti hikinauhasta pikku piruja. Pitäisi päästä salaa nurkan taakse lenkille.
On mulla kyllä vaivojakin muille jakaa, mutta mitä liikehdintään tulee, olen aina välttänyt, kuten Sibelius, turhia askeleita. Sen sijaan olen ylikuntoon saakka harjoituttanut liikettä, joka suuntautuu kohti ammollaan olevaa suuta.
Huomiseen!
|
|
|
rebekka roi
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1274794866169_RebekkaKaivolla-(Kaakonkulma-19991201).jpg)
Rekisteröityi: 02/02/2010 16:43:12
Ei kirjautunut
|
Hohhoijaa, eipä palijon kannata vaakalle meikäläisen astua, tässä menen puihin komiasti.
Luovutan..... ja eikö jääkaapille menoksi...
|
30.04.2005 loppui orjuus.Tupakka.org verkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä
|
|
|
maltti
Ei kirjautunut
|
Moi kaikille sateisesta Keski- Suomen yöstä!
Yövuoro alkanut, huomenna alkaa vapaat.
Sirkos: Voihan tuosta liikunnasta tulla riippuvaiseksi, mutta se on taas pienempi haitta kuin tupakointi tai sitten tuo vajaan 10 kg:n keskikohdan kessi. Meneehän se yli kun normaalisti olen liikkunut 2- 4 kertaa viikossa ja nyt jää vain yövuorot liikkumatta. Tupakoinnin lopettamisen aikaan sain rasitusvammat jalkateriini hölkkäämisestä ja sen jälkeen ostin rullikset eikä jalat enää vaivanneet kun osa lenkeistä kesällä rullilla ja talvella suksilla.
Hyvää viikon alkua kaikille, huomenna punnitaan sitten viikon saldo!
Niin on muuten jäänyt kertomatta että minä, sauna oluiden ystävä olen juonut tänä vunna vain 2 pulloa keppanaa, että senkin puolesta pitäis tulla tulosta.
|
|
|
massi
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 15/04/2009 11:35:53
Ei kirjautunut
|
Katoppas malttia on nimensä veroinen
|
21.12.11 klo 15.15
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT
|
|
|
maltti
Ei kirjautunut
|
Niin, välillä sitä puuttuu, siis malttia!
|
|
|
Mirkku
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1286133241944_kuva5.jpg)
Rekisteröityi: 03/01/2009 14:49:44
Ei kirjautunut
|
Mulla taitaa olla menossa keskikehonrakennus ohjelma. Housunkaulus kiristää, voi näitä nykyajan kankaita, kun pesussa kitistyvät! Paino edelleen miinus yksi vaivainen kilo.
Viikonloppuna oli koko konkkaronkka käymässä ja juhlittiin isomummon synttäreitä, oli lakkiaisia jamuitakin sukujuhlia koko viikonloppu.
Alistus!!
|
Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.
|
|
|
Mirja
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1269545151738_1373.jpg)
Rekisteröityi: 20/03/2010 20:47:26
Ei kirjautunut
|
Sama juttu kuin kaimalla.Ei mitään uutta,se reilu kilo ja sillä siisti,huoh .Ja silti on ihan sellanen tunne,että olis laihtunut,höh!
Se on tuon vanhan vaa'an syytä,näyttää mitä sattuu No,armon aikaa vajaa kolme viikkoa,katsotaan sanoi lääkäri ja otti 500 markkaa...paljos se on euroissa
Olis nyt edes vatsa toiminut ennen punnitusta!
Seuraava...olkaa hyvä!
|
Elämä voi muuttua!
.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!
|
|
|
sirkos
Rekisteröityi: 14/02/2010 20:53:11
Ei kirjautunut
|
Kyllä meillä syitä riittää! Mennääs asiaan.
Lähtöpaino 72.2, viikon kuluttua 71.1, kahden viikon kuluttua 69.9, kolmen viikon kultuutua 70.1
Yhteenveto: lihoin kolmannella viikolla 200 g, kaikkiaan laihtunut siis 2.1 kg.
Epätaloudellinen kone, sanoisin. Työnsin tuuttiin viikon aika parikymmentä kiloa tosi tuhtia apetta. Tulos vaivaiset 200 g puhdasta läskiä. Ei voi tuuletella.
Olisiko syy siinä, että unohdin keitoksesta katalyytit, vihannekset ja vitamiinit.
Veteleekö kone viimeisiä, vai auttaisiko jos fiksaisi säädöt kohdalleen?
Olisi jollakulla ns. läpipaskolla vinkki, miten saisi nopsalla konffauksella masiinan pyöriin toiseen suuntaan. Sen pitäisi toimisi viilailun jälkeen suurin piirteen näin: syötä parikymmentä kiloa erinomaisen kaloripitoista raaka-ainetta, et liho kuin 200 g.
Mirkku, Suomen tarjoustavarataloista saa Aino-merkkisiä, supervenyviä puuvillahousuja, legginsin tapaisia, hintaan 6.90. Osti heti kolmet parit, että on mitä päälle pistää, kun munkin pesukoneessa on extrana sukkanhukkaamis- ja kutistustoiminnot.
Seuraavat kootut selitykset...olkaapa hyvä!
|
|
|
Mirja
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1269545151738_1373.jpg)
Rekisteröityi: 20/03/2010 20:47:26
Ei kirjautunut
|
Nythän on edelleen punnituspäivä eiks'vaan?Jes!Uskokaa tai älkää,kävin uudelleen nyt illalla vaa'assa ja painoin totta vieköön kilon vähemmän kuin aamulla Jo mä ihmettelinkin asiaa kun oli muka laihtunut olo,mutta silti puntari tikkuili mulle.Hah!No,huussissakin on tullu käytyä ihan kahdesti ja liruteltukin tämän tästä joten lienen ollut täynnä jätteitä Kyllä virkisti mieltä.Saldo on sitten karvan verran yli 2kg,jiihuuu!
|
Elämä voi muuttua!
.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Minultakin oli tippunut kilon. Kun juuri kävin vaaalla. Jatkettaisiko tätä -4kg:tä kesän yli. Tuntuu niin toivottomalta ,kunkohta on juhannus ja tulee grillattua kaikenlaista kesän aikana. Ja ei tiedä, pysyykö tää painon väheneminen.
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
Mirkku
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1286133241944_kuva5.jpg)
Rekisteröityi: 03/01/2009 14:49:44
Ei kirjautunut
|
Nyt en selitä mitään, kun tuo Speden selitystoimistokin on kiinni ja omat on loppu !! Harmikseni ei ole tapahtunut Mirjan kaltaista ihmelaihtumista, vaikka kuinka olen istunut huussissa, rukoillut jne. Sirkokselle kiitti vinkistä, tuleekohan Aino pöksyistä tämän kesän muoti-ilmiö??
Tulisiko Kevyt olo tulisi jos olisin kevytkenkäinen, ottaisin elämän kevyesti ja puhuisin kevyttä soopaa?
Tavoitteita elämässä on monenlaisia, tässä yksi lista;
3-vuotiaana, ettei tulisi pissat housuun.
5-vuotiaana, että olisi ystäviä.
18-vuotiaana, että olisi ajokortti.
20-vuotiaana, että saisi seksiä.
35-vuotiaana, että tekisi rahaa.
50-vuotiaana, että tekisi lisää rahaa.
60-vuotiaana, että saisi seksiä.
70-vuotiaana, että olisi ajokortti.
75-vuotiaana, että olisi ystäviä.
80-vuotiaana, ettei tulisi pissat housuun
Iloista kesäpäivää kamuille ja voimia kamppailussa kaikenlaisia elämää tuhoavien tuotteiden vastustamisessa.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys08/06/2010 07:27:10
|
Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.
|
|
|
Purr
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1273739559610_177011_1233214830844_50.jpg)
Rekisteröityi: 12/04/2010 20:25:06
Ei kirjautunut
|
Taas myöhästyin vähän virallisesta punnituspäivästä. Mutta tänä aamuna vaaka näytti 58.1 kg, eli nyt yhteensä 1,9kg lähtenyt. Kun nyt pysyis vaan ruodussa...
|
Lopetin 13.4.2010.
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Olenpa jälleen päivän myöhässä, mutta taidankin pitää tämän tiistain tässä punnituspäivänä. Maanantain aamut menevät jotenkin pieleen aina, ei muista koko vaakaa.
No, tänä aamuna siis tulos alusta - 1,7 kg.Ja ensimmäistä kertaa vuosiin olen taas karvan päässä (= 100 g) että putoaisin uudelle kymmenluvulle. Sitä pitäisin todella saavutuksena. Eli kyllä tämä pelittää, vaikka ei homma sujukaan kuin "valssi kesällä kello 5 yli hautojen."
Ja kyllä - olin tänä aamuna firman kuntosalilla lähes tunnin. Mun täytyy pitää huolta paitsi uudesta polvestani (vanha polvi ei vaan meinaa pysyä vauhdissa mukana) myös selästäni eli lannerangasta, joka on todella kiero ja vääntynyt ja rappeutunut. Hartiat ovat lujilla päätteen kanssa päivät istuessa, joten liikunta on oikeastaan vähän must-juttu minulle. Olen onnellinen uuden polveni kanssa siitä, että liikunta jälleen sujuu. Viimeinen vuosi ennen leikkausta oli niin tuskallista menoa. Nyt liikunta tukee mukavasti tätä laihduttamista, ettei ainakaan lihakset katoa.
Fysioterapeuttini mittasi ennen polvileikkausta mun kehoni koostumuksen ja lupasi tehdä nyt sen 21.6. uudestaan. Mielenkiinnolla odotan,onko tapahtunut muutoksia lihasten/läskin suhteissa.
Vieläkin mietin tuota Sirkosta. Et sinä kyllä noissa painoissa ja siinä pituudessa mikään läskikasa ole, huijaat vaan meitä. Vaan hurjasti kirjoittelet syömisestäsi, ollaksesi kuitenkin noin pieni. Hurjaa lukea ahmimisesta, kun sitä ei oikein itse ole koskaan harrastanut. Olen vaan aina ihmetellyt, miksi muka en voi syödä tukkimiehen annosta, kun istun vain kirjoituspöydän ääressä
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys08/06/2010 19:34:42
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|