« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Onnistumisen salaisuus, mikä se on? XML

Kirjoittaja Viesti

Veera ValiVali

Rekisteröityi:
08/05/2008 16:13:41

Ei kirjautunut

Yli vuosi jo tupakoimatta, YES!

Välillä tulee vieläkin ajatus tupakoimisesta, se ei ole mieliteko vain ajatus joka on naamioitunut mieliteoksi. Sillä enhän mä enään edes muista kunnolla mille rööki maistuu. Autuaita ovat dementikot.

Mun onnistumiseni takana on stumpin keskustelijat ja uusi harrastus, tai kait siinä vähän sitkeyttäkin vaadittiin. Tupakoinnin sanotaan olevan kallista, mutta nyt on harrastus vienyt jo niin mennessään että tupakointi tulisi halvemmaksi.

Näin jälkikäteen asiaa on helpompi miettiä laajemmin, mikä on sinun onnistumisesi salaisuus?

Lopettanut ke 7.5.2008, ilman nikotiinia 21.5.2008 lähtien.

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 08:36:19

Ei kirjautunut

Näin alkutaipaleella kun on Niin tuoreessa muistissa!
Lopetin kun en jaksanut tupakkayskää enää Keuhkot pihisi kuin höyrykattila.
Aina kun laittoi pään tyynyyn alkoi se 30 min.
köhiminen.Tuli vaan mieleen että lopetanko tupakanpolton vai lopettaako tupakka minut Nyt on 1 kk takana ja hyvä olo.
Edelliset lakot kesti1-3kk mutta nyt se on totinen tosi ei lakko vaan lopetus
T.hemuli

stumpannut 6.10.2009

vahvana

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/02/2009 12:28:06

Ei kirjautunut

Reilu 9 kk savuton, onnistuin koska halusin sitä todella.
Ja alkuun auttoi "stumppaa tähän" kirja.
Tuntuu tosi hienolta! Ja tajusin just, että valitin vain kerran. Wau !
Ja mitäpä siinä valittamaan? Mistään en luovu, se on se taikalause.

31.1.2009 loppui. HEP!

16 vuotiaana opettelin polttamaan, nyt 14 vuotta myöhemmin opettelen olemaan polttamatta

Veera ValiVali

Rekisteröityi:
08/05/2008 16:13:41

Ei kirjautunut

vahvana wrote:Ja mitäpä siinä valittamaan? Mistään en luovu, se on se taikalause.

Minä en alkuun muuta tehnytkään kuin valitin ja ruikutin, nimimerkistäkin sen varmaan huomaa.

Lopettanut ke 7.5.2008, ilman nikotiinia 21.5.2008 lähtien.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Veeralle iso HEIPPA ! Pitkästä aikaa.
Olisit voinut poistaakin tuon Valivalin nimesi persät, vaan voihan se olla muistutuskin siitä, miten asiat alussa olivat.

Kun lukee lehdistä, mitä kamalaa taas on keksitty tupakan polton seurauksista, musta tuntuu oma lopettamiseni aina yhtä hienolta asialta. Välillä se unohtuu, mutta joku pikkujuttu nostaa lopettamisen uudelleen mieleeni ja röyhistän taas rintaani ja olen ylen tyytyväinen ja onnellinen. Vaikka lopetin suhteellisen myöhäänkin, siitä on ollut selkeää terveydellistä etua. Ja vast'ikään eräs lääkärikin totesi, että se on älyttömän hieno juttu, vaikka sitten paino nousikin.

Tsemppiä kaikille uusille lopettajille ja sisua sieluun.
Onnistutte kyllä kun oikein, oikein haluatte!

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Kyllä se onnistumisen salaisuus minulla on ollut Champix, Stumppi ja oma päätös pitäytyä päätöksessä.
Ei voi sanoa et alkuun olisi millään lailla ollut helppoa, mut hengissä ja savutonna ollaan. Hienoa Tsemppiä kaikille taistoon!

tintt1

Rekisteröityi:
12/07/2008 11:37:26

Ei kirjautunut

Onnistumisen salaisuus on olla sytyttämättä. Yksinkertaista, mutta totta!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys23/03/2010 12:45:38

Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Stumppi ja Champix. Mutta ennen kaikkea se, että hyvän aloituksen myötä aloin uskoa omaan onnistumiseeni, tiesin että nyt tai ei koskaan, ja sen takia jaksoin joka hetki toteuttaa mantraani: en sytytä enää ikinä. Kun sitä tiukan paikan tullen hoin itselleni ääneen 20 kertaakin, mieliteot tuli voitettua kerta kerralta.

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

mummimamma

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 16:23:28

Ei kirjautunut

Yhdyn edellisiin..Champix ja Stumppi.Huomasi,että ei tähän nyt taidakkaan kuolla Champix auttoi siihen pirulliseen "tuskatilaan",Stumpista vertaistukea.Tiesin myös että tämä on viimenen mahdollisuus,nyt täytyy itsekin ihmetellä,että minä onnistuin ei saa antaa itselleen vaihtoehtoja.Niinkuin olen ennenkin sanonuteli on raakaa,mutta se on oltava rehellistä.Nautitaan ihanista raikkaista kevätpäivistä

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

Zypan, stumppi ja päätös lopettaa lopullisesti. En jättänyt mitään muita vaihtoehtoja, kevennyksiä tai vähennyksiä. Tämä suhde ja kaveruus loppui kerralla. kohtuutta ei ole, vaan se on kerrasta poikki. Alkuun tupakkaa kaipasi vanhasta tottumuksesta, mutta ajan kanssa sekin helpottui. Ei mitään kauhean tuskallista, vaikka aikaisemmin olin antanut hyvän syyn polttaa vielä yksi, jos ottaa kamalan tiukalle.
No se oli varmaa, että tiukallehan se otti ja vähän liian usein. Kohta sitä sauhutteli entiseen malliin ja hyvät päätökset haihtui savuna ilmaan. ja Nikkis oli riemuissaan kun oli taas voittanut taistelun.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys24/03/2010 21:54:01

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

pmn

[Avatar]

Rekisteröityi:
14/01/2010 12:14:29

Ei kirjautunut

Champix-kuurin aloitin ilman odotuksia, kunhan kokeilin. Kaksi viikkoa poltin kunnes oli pakko lopettaa lääkkeiden ohjeiden mukaan. Pari ekaa viikkoa champixin rinnalla korvaavaa hoitoa mutta sekin jäi. Noin reilun kuukauden jälkeen lopetin champixin ja tässä ollaan, savutomana ja myönnettäköön että ajoittain erittäin v...tumaisena
Olen ajoittain myös lukenut stumppaa tähän kirjaa, selkeyttää ajatuksia ja tuntuu auttavan mulle.
Suurin apu on ollut kyllä stumppilaisten keskustelut, täältä saa apua kun hermo on heikoilla.

17.1.2010 ensimmäinen savuton päivä

Pepper

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/03/2010 17:09:01

Ei kirjautunut

Päätös on tärkein.Ei mitään muttia.
Luin stumppaa tähän kirjan myös,auttaa kyllä ajatusmaailman kääntämiseen ajatukseen etten menetä mitään jos lopetan.
Lopettaneiden kavereiden kanssa keskustelu.He ymmärtävät täysin mikä savotta on selättää tupakanhimo.

Pepper, savuton 14.3.2010 alkaen

Pepper

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/03/2010 17:09:01

Ei kirjautunut

Ja tietysti Stumpin keskustelut

Pepper, savuton 14.3.2010 alkaen

petefinn

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/06/2010 18:16:49

Ei kirjautunut

nyt polttamatta 9päivää ilman korvaus tuotteita eikä ole mitään ongelmaa..1päivä oli täyttä tuskaa sen jälkeen ei mitään ja poltin kuitenkin 12vuotta..kauan olen miettinyt lopetanko kun luin että se on tuskallista mut yhtäkkiä yhtenä päivänä vaan päätin että tuo oli viimenen tupakki ja siihen loppu..että on hyvä mieli itseensä..

Mirja

[Avatar]

Rekisteröityi:
20/03/2010 20:47:26

Ei kirjautunut

Hienoa kun olet lopettanut ja noin mukavasti on sujunut!Tsemppiä edelleen

Elämä voi muuttua!

.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!

Siirry: