« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Champix-kysymys! XML

Kirjoittaja Viesti

bil-bao

Rekisteröityi:
11/11/2009 09:07:33

Ei kirjautunut

Elikkä, tajuan idean että Champix-kuurin jatkuttua korkeintaan kaksi viikkoa, pitäisi tupakointi lopettaa.

Kysymys kuuluukin, että mitä jos kuitenkin retkahtaa tuon kahden viikon jälkeen, sanotaan vaikka viikolla kuusi kerran. Pitääkö kuuri lopettaa, vai sallitaanko satunnaiset retkahdukset kuurin aikana? Onko se vaarallista tai jotain?

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 08:36:19

Ei kirjautunut

Satunnaiset retkahdukset on useimmilla yleisiä. Jatkat vaan kuuria ihan normaalisti
Jossain vaiheessa pitäisi helpottaa.Mä lopetin kokonaan sen ekan liuskan jälkeen
oliko se nyt 7 vai 8 päivä
Nyt olen ollu 1 kk 1 viikko kokonaan ilman. Välillä on ollut kovat tuskat, mutta täällä on niin mahtava kannustus joukko Että mulle se on ollut kultaakin kalliimpi
Tsemppiä ja usko itseesi kovasti sinulle
toivottaapi hemuli

stumpannut 6.10.2009

Oscar_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/10/2009 19:51:37

Ei kirjautunut

Ei ole vaarallista...muuta kuin itsetunnolle.
Kuten Hemuli sanoi, jatkat vaan kuuria ja motivoit itseesi jottei uudempaa lipsahdusta tapahtuisi. Tsemppiä!!

Toivottavasti et nyt kuitenkaan suunnittele noita "satunnaisia" repsahduksia.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys11/11/2009 19:51:15

Taistelutoverina Champix alkaen 26.9.2009...
Se viimeinen stumppaus 09.10.2009 20:00
[WWW]

ViuVau

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 10:13:19

Ei kirjautunut

Minäkin olin vuosi sitten lopettanut kokonaista 3:ksi kuukaudeksi champparilla. No, lipsuin, ja repsahtelin sitten oikein koko rahan edestä ja kaikkihan tietää miten siinä käy. Minulle champpari kuurin aikana tupakka ei maistunu miltään, en viitsinyt edes polttaa tupakka loppuun, kun ei siitä mitään enään irronnut. En tiedä siirrynkö champpareihin taas jossakin vaiheessa, on tuota reseptiäkin vielä jäljellä. Nyt menen nikkispurkilla.

liismari

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/11/2009 19:34:38

Ei kirjautunut

Nyt Champixia syönyt 6päivää ja tänään alkoi ottaa päähän niin pirskatisti että menin "nurkan" taakse vetämään sauhut, eikä ne maistuneet kylläkään paljon miltään, mutta helpotti oloa.
Jäi mieleen itämään ajatua, et vaikka aina joskus, ja vaikka vaan yksi, olisko se niin pahasta ? Kai se olisi ja siihen koukkuun jäis nopeasti. Pitää miettiä asioita lisää, tää vaan on niin monimutkaista ja vaikeaa.

Oscar_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/10/2009 19:51:37

Ei kirjautunut

Jos vain "aina vaan joskus ja vaan yksi" niin sitten roikotat itseäsi siinä nikotiiniriippuvuuskoukussa koko kuurin ja kun Champix-kuuri loppuu niin nikotiini ottaa jälleen valtaansa todenteolla.

Ei hyvä, ei.

Jaksamista, Liismari!!!

Taistelutoverina Champix alkaen 26.9.2009...
Se viimeinen stumppaus 09.10.2009 20:00
[WWW]

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

liismari wrote:Nyt Champixia syönyt 6päivää ja tänään alkoi ottaa päähän niin pirskatisti että menin "nurkan" taakse vetämään sauhut, eikä ne maistuneet kylläkään paljon miltään, mutta helpotti oloa.

Muistelen, että piti polttaa ainakin eka viikko ja sitten toiselle viikolle määrätä se päivä, jolloin ei enää polta.
Minulla ainakin viikon Champix-kuurin jälkeen tupakka jäi pois, koska se ei antanut enää mitään vaikka eka viikolla tupakointi lisääntyi joka päivä.

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Suzy

Rekisteröityi:
08/02/2010 11:47:12

Ei kirjautunut

Heips! Suzy ilmoittautuu joukkoon tummaan. Aloitan lääkityksen ens viikolla,kumpihan on parempi,Champix vai Zyban? Hieman hirvittää lopetus,sauhutellessa vierähtänyt 24 vuotta...

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 08:36:19

Ei kirjautunut

Olen kokeillut molempia Champix kuuri on vieläkin päällä,joten sitä suosittelen. 'Olen tupakoinut 35 vuotta joten kyllä se onnistuu
jos vain olet tehnyt itsellesi selväkisi että se loppuu nyt.
Ei savun savua ei tupakan tupakkaa.
Tervetuloa joukkoon!!!!

stumpannut 6.10.2009

Suzy

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Kyllä tosissani oon lopettamassa. Miulla on astma,alkava keuhkoahtauma,korkea verenpaine ja kaks lasta. Viikatemies kolkuttelee jo ovella.. Ei täs oo vaihtoehtoja.

Katariina73

Rekisteröityi:
15/02/2010 17:30:14

Ei kirjautunut

Kahteen kertaan koitin lopettaa zypanilla,ei sopinut ei, psyyke romahti täysin!
Tänään otin ensimmäisen champixin,ei ainakaan vielä mitään ongelmia, mutta tämähän vasta alkua.

Itelläni paha keuhkojen rasitusastma, alkava keuhkoahtaumatauti ja ikää 36. Kaiken lisäksi jaloissa pyörii neljä lapsukaista
Mun on siis PAKKO lopettaa, lääkäri jo minut sai vakuuttuneeksi asiasta. Toivon todella, että tämä chanpix sopii...

Suzy

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

OI Katariina,kohtalotoveri! Miekin 36. Lekuri soittaa huomenna,toivottavasti faksaa respan suoraan apteekkiin ni pääsen alottaa Champixin jo huomenna

Katariina73

Rekisteröityi:
15/02/2010 17:30:14

Ei kirjautunut

Sillähän tänne "stoorini" laitoin kun oli suoraan sama kuin sinulla! Että vielä samanikäisiäkin ollaan
Ihanaa, löytyi heti sielunsisko! Toivottavasti saat champixin, voidaan yhessä tsempata toisiamme ja kirota kurjaa oloa

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Vastasinkin Katariinalle sun omaan poteroon. Hienoa, että täältä löytyi sulle nyt sielunsisko Suzysta. Yhdessä sen teette!

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Suzy

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Voi s...tana!Lekuri kyl kirjotti Champin mut millä maksan? Sossun maksusitoumus apteekissa,mut eivät maksa tätä lääkettä! Eihän yh:lla ole millä maksaa tollasia summia!!!! Hermo menee,kele! Ja kun olin niin innoisaan et pääsen alottaa...

Siirry: