« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Huomenta XML

Kirjoittaja Viesti

jatta

Rekisteröityi:
02/06/2007 07:59:04

Ei kirjautunut

Helmi-maaliskuussa olin 6 viikkoa polttamatta ja yksi kaunis aamu menin töihin ja vaan ostin askin.Siitähän ei paluuta ollut ja tupakkaa on mennyt aina vaan enemmän.Nyt kesäloma ja uusi yritys.Jostain luin,että tupakointi kannattaa lopettaa,silloin,kun pahin stressi päällä,eli ei lomalla,mutta musta tää on hyvä just nyt.Kivaa kesää kaikille

Elämä ei ole pelkkää juhlaa,se on myös ruusuilla tanssimista

nasu

Rekisteröityi:
05/04/2007 00:15:40

Ei kirjautunut

Huomentapa huomenta!

Ma luulen, että tuo riippuu vähän polttajasta. Jotku polttaa enempi kiireen keskellä, jotku taas relaamisen yhteydessä. Polttajakohtainen juttu siis varmaan, tuo paras lopettamisaika. Mutta loma on varmaan hyvää aikaa lopettaa jos sinusta tuntuu siltä, että se on Mikä tahansa on jos se tuntuu siltä

Whether you think you can or think you can't, you're right.

jatta

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

3s päivä ja ihan ok ilman tupakkaakin,tosin muutaman purkan oon syönyt.Kertokaa konkarit,miten olette onnistuneet monien yritysten jälkeen? Eli mikä on se ahaa-elämys,ettei tarvi enää kokeilla sitä yhtä

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys04/06/2007 09:33:18

Esa

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:23:46

Ei kirjautunut

Tupakoinnin lopettamiseen ehdottomasti paras aika on aina "nyt". Epäonnistuneet yritykset tuovat arvokasta kokemusta. Tällä kertaa tiedät, että jos menet ostamaan askin tai otat tarjotun savukkeen, siitä seuraa kaiken tehdyn työn heittäminen hukkaan ja paluu nikotiiniorjuuteen.

Ahaa-elämys on se, että tupakalla ei ole mitään annettavaa. Tärkein osa siitä on nikotiinikierteen ymmärtäminen. Poltit tupakan yleensä kun nikotiinivieroitusoireet alkoivat vaivata, tunnin kuluttua edellisestä tupakasta. Jos et heti päässyt tupakalle, vieroitusoireet pahenivat ja tunsit olosi hermostuneeksi ja levottomaksi. Kun sait tupakan, olosi normalisoitui ja tuntui, että tupakka teki hyvää, rauhoitti, maistui hyvältä, rentoutti. Mutta tämä on harhaa. Tupakka aiheutti ne vieroitusoireet. Polttaminen ei auttanut niihin, ainoastaan lievitti niitä tunniksi, minkä jälkeen ne palasivat taas yhtä voimakkaana. Et siis itse asiassa saanut mitään helpotusta, vaan elit riippuvuuskierteessä, joka ei johtanut mihinkään. Nyt olet tiellä, joka johtaa todelliseen helpotukseen. Kun pääset irti nikotiinista, vieroitusoireet loppuvat oikeasti. Saat oikeasti sen, mitä tupakalta toivoit saavasi sillä, että ET polta yhtään.

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 04/06/2007 21:28:41

En polta tupakkaa samasta syystä kuin en syö multaa - mitäpä iloa minulle siitä olisi?

*vieras*_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:40:04

Ei kirjautunut

Aamen

jatta

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tämä selvä 4s päivä lähtee.

hoitsu vm-68

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:54:37

Ei kirjautunut

onnee jatalle kohta sulla 4 viikko,kuukausi jne kyllä se siitä

jatta

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Viikko

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Täältä aplodeja hurraa huutojen kera!!! Onnittelut Jatta

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

HIENOA JATTA! Viikko erittäin hyvä saavutus . siitä on hyvä jatkaa! tsemppiä!

hoitsu vm-68

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:54:37

Ei kirjautunut

onnee jatalle,torvet tötterölle kaikki

jatta

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Vkl takana onnistuneesti,vaikka meillä oli tupakoivia vieraita.Helppoa EI ollut,mutta ku ekan kerran saa suustaa ulos, ettei polta,ni ei ainakaan mun tutut sit pyydäkää tupakalle.

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Onnea, pidit pintasi Tuollaiset tutut ovatkin niitä "parhaita", että voit sanoa lopettaneesi ja he tyytyvät sitten siihen. Ei turhia kyseenalaistamisia tms. Viikonloput ne ovatkin aina vaikeimpia, ainakin mulla, mutta mennään "tuska" kerrallaan ja jokainen erävoitto nikkispirusta on voitto omalle terveydelle. Tsemppiä Jatta

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

jatta

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Juu sen kun taas oivalsin,et siinä ei o mitään tylsää,vaikka istuu pihalla ilman tupakkaa.Se ei tosiaan auta mihinkään,mut paljon haittaa.Mun mies ei onneks polta ja mul ei ole mitään askin pohjia jäljellä.Nicorettea on ja aina ku alkaa pääs pyöriä tupakki,ni syön purkan.Juhlia en kauhiast enää jaksa,ku ikää jo 45 eli baarit on niinku nähty.Tytär ja vävy polttaa aika paljon mut kannustavat mammaa onneks

Lillium

Rekisteröityi:
06/06/2007 14:03:57

Ei kirjautunut

Toinen aamu alkoi savuttomasti Tulikin nukuttua harvinaisen pitkään. Mitään ongelmia ei vielä ole ollut,johtunee laastarista. Tänä aamuna ei edes käynyt aamusavut mielessä vaan rötköttelin sängyssä katsoen telkkaa. Nyt nappaan laastarin pois ja katson mitä tapahtuu...laitan uuden kun siltä tuntuu. Tällä hetkellä fiilis on

- Vaan kuka lohduttaisi nyytiä ja sanois vaikka näin:On yöllä kamalaakin kamalampi,päivällä toisin päin" -

Siirry: