« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Hankaluuksiako XML

Kirjoittaja Viesti

liismari

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/11/2009 19:34:38

Ei kirjautunut

Nyt näin pikkujoulu aikaan, miten jaksaa päästä yli kaikesta, mieli tekee mennä ja tavata tuttuja ja "päästä" ihmisten ilmoille, mutta savutta tällä kertaa. Vaikka vasta ensi tiistaina on lipullinen päivä, niin nyt jo on vähentynyt hurjasto (omasta mielestäni) osin pidättäytymisestä, osin jotenkin pahasta mausta ? ! ? ennen 30kpl aski vähintäin päivässä n. 35v ja nyt eilen meni 7 kpl, yllättävää.
Aamu tupakka maistuu aina vaan hyvälle, olen tottunut ottamaan voileivän ja kahvin ensin ja sitten toisen kupin kanssa on päästävä ulos nauttimaan parista sätkästä ( ja mahakin toimii sen jälkeen upeasti, Mitenkähän lopetuksen jälkeen)mutta päivemmällä tulee jotenkin tunkkainen olo ja maku. Tänään eka sininen tabu aamusta ja toinen illalla.
Miten on muilla ollut tuntemukset ?
Unia sekavia, ei onneksi painajaisia, kaiken yötä.

pirpa

[Avatar]

Rekisteröityi:
18/11/2009 11:29:35

Ei kirjautunut

Moi liismari. Mulla ei onneksi ole mitään paineita noista piikujouluista tms kun olen lomautettuna kotona. Ei tarvii lähteä bilettelemään mihinkään. Luultavasti se kyllä olisi aikamoinen koetinkivi olla sitten ilman sauhuja..
Mä olen taistellut tätä omaa lopetustani (nyt ollut ilman puolitoista kuukautta) ilman isompia apuja, vain niitä mikrotabuja pari ekaa viikkoa imeskelin.
On hienoa että olet jo saanut tupakan määrää vähennettyä, jatkat vain samaa sisulla ja kovalla tahdolla!
Tuo vatsan toimiminen aamu tupakan jälkeen oli sama, takuu homma mullakin. Nyt ei toimi välttämättä aamulla mutta kun syön tupakan tuskaani porkkanoita illat niin se kyllä varmistaa että vatsa toimii jossain vaiheessa varpisti . Ja liikuntahan tuohon kans auttais, kun vaan viittis lähtee lenkille..mä en useinkaan viitti .

Mutta, päättäväisyyttä ja tsemppiä sulle, kyllä se siitä lähtee!

Savuttomana lokakuun-09 alusta.

liismari

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/11/2009 19:34:38

Ei kirjautunut

Kiitoksia kannustuksesta,olo vain on jotenkin vähän levoton ja hukassa, Pitkäaikainen tapa ja nyt se vaan olis jätettävä, huh ! Ja pakko jättää. Mä en ole koskaan viis veisannut keuhkosyövän pelosta tai muusta sellaisesta se on ollut yks ja hailee, mut jotenkin pysäytti kun hammaslääkäri kysyi oleko aikaisemmin saanut tietää pienoisista muutoksista limakalvoilla ? No en koskaan ollut tullut ajatelleeksikaan et jotain vois pelkästään suussa tapahtua, pirskatti sentään.
En sentään halua et suussa aletaan jotain poistaa tai mitätahansa (en pidä hammaslääkärillä käynnistäkään). Syödähän on pakko, eikä se huvita pillillä tehtynä, joten nyt oli vaan tehtävä päätös, jonka on pakko pitää.

Free bird

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/11/2009 08:45:33

Ei kirjautunut

.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys31/12/2009 09:47:21

Siirry: