« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

STUMPPAA TÄHÄN XML

Kirjoittaja Viesti

petee

Rekisteröityi:
03/12/2009 14:32:45

Ei kirjautunut

olen ollut noin kuukauden polttamatta ja fyysiset vieroitusoikeet lakkasivat jo parissa viikossa mutta eelen sain luettua loppuun stumppaa tähän kirjan!!

en voi kuin suositella..ei todellakaan tee mieli pistää tupakiksi enää..en voi!!

kirjan avulla kuka tahansa pääsee tupakasta eroon ja tämä on paras "menetelmä" mitä on tarjolla..

Melkein parku pääsi kun tajusin kirjan loppupuolella että en ole tupakoitsija enää..

mahtava fiilis..

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

En ole lukenut Carrin kirjaa. Olenlukenut muitajuttuja myrkkypötkylästä. Ensimmäiset päivät oli todella vaikeaa.Kahden viikon taistelun jälkeen helpotti,kuten peeteelläkin. Olotilat kyllä vaihtelevat vieläkin.Joskus on hyvä draivipäällä,joskus tuntuu ettei tee mieli tehdä mitään. Nyt vain tavoittelemaan todellakin niitä uusia savuttomia päiviä.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

petee

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

sinuna lukisin kirjan..
on varmasti erilainen kuin muut lukemasi kirjat.

oli samanlaisia tuntemuksia itselläkin ennen kun luin kirjan mutta nyt on ollu vuorokauden kirjan lukemisen sellainen olo että ois tullu uskoon!!

en kyllläkään tiedä miltä se tuntuu

olen tehnyt tänään töitä koko päivän armoton virne ja hymy naamalla ihan automaattisestiD
niin hyvä fiilis

uneton

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/12/2009 14:10:51

Ei kirjautunut

Juu, oli mullakin kohtalainen "Ahaa! Nythän tämä loppu!" -fiilis kun tuon kirjan aikanaan luin. Kirjoitustyyli oli vähintäänkin ärsyttävä, mutta kaipa se aivopesu jossain määrin toimi...

... kunnes ratkesin uudelleen tupakoimaan sen 8 kk myöhemmin

Kyllä siitä kirjasta varmaan hyötyä on, kunhan vaan muistaa pitää opit mukana. Mistä tulikin mieleen, että vois ottaa tämän kirjan taas serkulta mukaan kun jouluna menee käymään. On ollut siellä kestolainassa sitten edellisen lopettamisen... vois lukea uudelleen.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys14/12/2009 14:05:23

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Minä lipsahdin kesällä kahden tupakoimattomuuden kuukauden jälkeen. Kääk että potutti. Alkaa taas alusta ne hirmuiset vierotusoireet. Mutta uusilaavi käänty mulla 24.10. se taisolla myös liputuspäivä. Ja olikin liputuspäivä YK:n päivä. Vieläkin on viekkareita. Nukkuminen on huonoa.Mutta hyvä kun etes muutaman tunnin yössä. tv.krisu

petee

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

kylä se uni sieltä varmasti tulee aikanaan..

itse kärsin unettomuudesta toista viikkoa mutta nyt nukun jo paremmin kun tupakoidessani

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä se nukkuminen tosiaankin paranee ajanmyötä. Ja se asia että olen kans iloinen kun ei tarvitupakoida. Voittaja fiilis. Kuten peeteelläkin töissä. Virne jailoinen olo kasvoilla.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

[i]Minullaon stumppauksesta kulunut 1kk ja 23päivää. Hieman alakuloatänään. Muttaeihalutatupakoida.Vaikkakilojakin karttuu. Mut nyt en anna periksi.

kisu

Rekisteröityi:
29/10/2009 15:06:05

Ei kirjautunut

krisu wrote:[i]Minullaon stumppauksesta kulunut 1kk ja 23päivää. Hieman alakuloatänään. Muttaeihalutatupakoida.Vaikkakilojakin karttuu. Mut nyt en anna periksi.

Tsemppejä Krisu,periksi ei anneta
Tupakkaa ei polteta ja vaakaa ei katota,eihän.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Olet oikeassa tupakkaan eikävaakaan katota Kisu.Kiitti tsempeistä.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Niin ja vaikka alakuloinenoloon ollut tupakki eioo ollut mielessä.Kiitosnikotiini imeskely tabujen ja micro tabujen.Olin iloinen kun en ollut edellistenpäivien kans tarvinnut niitäkään. Vaan niitämeni vähempi .Kiitosstumppilaisille.

kisu

Rekisteröityi:
29/10/2009 15:06:05

Ei kirjautunut

Hienosti pärjäät Krisu.Voi kun minunkaan päässä ei tuo tupakki pyörisi..huoh.

Tsemppejä,ole ylpeä itsestäsi

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä sinä sieltä tsemppaudut Kisu. Tupakkalopettaa pyörimästä sinun päälläsi.Voisitko tehdä sinäkin listan miksi lopettaminen on sinulle tärkeää. Voimahalit.

mariam

Rekisteröityi:
28/12/2009 23:37:01

Ei kirjautunut

Muistelin niitä Carrin juttuja, en tosin ole varma, ovatko nämä ajatukset Carrilta vai whyquit.comista, mutta omiksi ne ovat tulleet- ja se jos mikä on onnistumisen iloa; näen tupakan sinä, mitä se todellisuudessa on. Tupakka on nikotiininkuljetusväline, jonka tarjoama "nautinto" on hetkellistä vieroitusoireiden poistumista- tämä tila on normaali tupakoimattomille ihmisille. Tupakka ei esimerkiksi auta keskittymään- vieroitusoireet häiritsevät keskittymistä ja täytyy polttaa, jotta pystyy keskittymään. Tupakoiva vetää keuhkoihinsa myrkyllistä savua- mitä muuta "nautintoa" siitä voisi saada, kuin nopean nikotiiniannoksen tuoman vieroitusoireiden poistumisen- hetkellisesti. Uusi annos on saatava tasaisin väliajoin, muuten ärsyttää, hermostuttaa, on vaikea keskittyä, saada nukutuksi...

*lyö päätään seinään* miksi hitossa olen polttanut, pilannut terveyttäni, tuhlannut rahojani moiseen huumeeseen..

wishbone -> backbone
Stumpattu 31.12.2009

Sorruttu baaripoltteluun muutaman kerran.

miaukur

[Avatar]

Rekisteröityi:
28/11/2008 09:43:33

Ei kirjautunut

kirja oli hyvä, omituinen, herättävä. pari päivää vielä söin niksatabuja kirjan jälkeen, töissä lähinnä,kotona enää en. sitten lopetin ne. eli nyt 6s niksatabuton päivä, niitä meni 2 viikkoa. eli huomenna 3 savutonta viikkoa. kyllä se carr auttoi! vielä kun sais ukonkin lukaseen sen.

Savuton 4.1.10 alkaen

Siirry: