« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Sunny!! Onnea!! XML

Kirjoittaja Viesti

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 08:36:19

Ei kirjautunut

2 viikkoa täynnä!!!!
Onnea! Sitten eikun 3 viikkoa tavoittelemaan!!

stumpannut 6.10.2009

Sunny

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/09/2009 08:16:16

Ei kirjautunut

Voi vitsit, kiitos kovasti! Tulin vielä nopeeesti tsekkaa hyvät neuvot, nyt on pärjättävä muutama päivä ainakin lähes ilman stumppilaisia (ilman tupakkaahan aion pärjätä joka tapauksessa)...kohta kentälle,tavataan taas ja olkaa kiltisti.

Kerran vuodessa auringon ympäri, 30.12.2009 klo 20 lähtien savuttomana.

Sunny

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/09/2009 08:16:16

Ei kirjautunut

18.pv.
Jotenkin tää on herkkä paikka vieläkin eli varmaan vielä pitkään.

En muuten voi lukea juttuja repsahduksista enkä näköjään kestä myöskään korvaustuotteiden käytön arvostelua.

Välillä olen jotenkin hämmentynyt ja masentunutkin kun ei voi polttaa ja sit taas samaan syssyyn muistan että ai joo se polttaminenkin oli masentavaa suurimmaks osaks.

Jos vois polttaa joskus niin polttaisin ilman muuta.

Tuota hämmennystä en voi viedä esim. töihin mukanani, ei puhettakaan että pyörisin jotenkin omissa fiiliksissäni, kyllä siel pitää olla tarkkana ja 100% mukana asiassa tai menee pieleen. Joten mieluummin niksapurkkaa kuin ajatukset röökissä.

Näillä mennään.

Kerran vuodessa auringon ympäri, 30.12.2009 klo 20 lähtien savuttomana.

zerbax

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/01/2010 13:21:54

Ei kirjautunut

Sunny wrote:18.pv.
Jotenkin tää on herkkä paikka vieläkin eli varmaan vielä pitkään.

En muuten voi lukea juttuja repsahduksista enkä näköjään kestä myöskään korvaustuotteiden käytön arvostelua.

Mulla oli sama juttu ekat puoltoista viikkoa ku oli polttamatta. En oikeestaan edes voinu ajatella tai edes lukea mitään tupakkaan liittyvää kun pelkäsin, että tapahtuu ratkeaminen. Edes tupakan polton lopettamisesta en uskaltanut lukea kun pelkäsin, että jos lueskelen esim. vieroitusoireita niin mullekin tulee sellaset. Joo oli tosi aikuiset ajatukset Nyt jo osaa suhtautua asiaan paremmin. Olen eilisen illan ja aamun lueskellut kirjoituksia ja miettinyt et miten hitsin hienoa on tällainen foorumi minne voi tulla purkaan tuntojaan.

Mun ei sinällään tee yhtään mieli tupakkaa mutta muuten on ollut maansa myynyt olo viime aikoina :/ Energiaa ei tahtos riittää mihinkään mutta ens viikolla ajattelin kääntää uuden sivun elämässä ja jatkaa taas muutaman kuukauden tauon jälkeen joogaa. Jospa siinä sitten taas piristys ja osais ajatella kaikkia hyviä puolia mitä elämässä nyt on.

Tsemppiä kauheesti ja onnea 18 päivän tupakoimattomuudesta!

Savuttomuus alkoi 28.12.2009.

Siirry: