| Kirjoittaja |
Viesti |
maltti
Rekisteröityi: 11/05/2007 21:34:02
Ei kirjautunut
|
Moi!
-2,5 kg kolmessa viikossa, kylläkin vähän myöhemmin päivällä yövuoron takia, olin syönyt aamupalankin. Joten täytyy olla tyytyväinen-
Pitäkäähän tiukka ote myös jatkossa!
|
|
|
sirkos
Rekisteröityi: 14/02/2010 20:53:11
Ei kirjautunut
|
Lähtöpaino 72.2, viikon kuluttua 71.1, kahden viikon kuluttua 69.9,
kolmen viikon kuluttua 70.1, kuukauden kuluttua 69.6
Yhteenveto: laihduin neljännellä viikolla 600 g, kaikkiaan olen laihtunut vain 2.6 kg.
Pahalta näyttää. Juhannus on naftin parin viikon kuluttua.
Viime viikolla kokeilin karppausta. Tälle karpin votkaleelle ei oikein riitä kuin tosi tiukasti toteutettu alakarppi. Ei muruakaan hiilihydraattia, siis sokereita. Ette usko, miten kovennetun jäljet lemuavat. Ruokkoamaton skunkki tai tupakki-ihmisen takki haisevat paremmalta kuin kehoni ketoosissa. Pahuksen hajuaisti. Kun tupakoin, olin autuaan tietämätön koko hajuhaitasta.
Lyökääpä kortit pöytään, please. Kenellä mahtaa olla värisuora, kuninkaasta lähtevä reeti?
|
|
|
Mirja
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1269545151738_1373.jpg)
Rekisteröityi: 20/03/2010 20:47:26
Ei kirjautunut
|
No niin.Täällä ollaan ihan samassa lukemassa kuin viikko sitten.Tai jos yltiöpositiiviseksi alan ja hetkutan vanhaa vaakaa ruhoni painolla,saattaa se hyttysen otsakiehkuran verran olla laskenut...siis ihan utopiaa,ei mitään
Aika käy vähiin,mutta on tässä vielä toivoa,ei ole toivo kaivossa
Periksi ei kyllä anneta tässäkään asiassa.Vasta juhannuksena korkataan ukkopekkamakkarat ja keltainen jaffa
|
Elämä voi muuttua!
.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!
|
|
|
maltti
Ei kirjautunut
|
Moi kaikille kittuuttajille!
Itse en ole suuremmin ollut nälässä vaan olen lisännyt liikuntaa reilusti ja katson mitä laitan suuhuni.
Tuloksena – 3 kg ja 4 cm vyötäröltä, siis 1 cm viikossa. Hyvä alku pitempiaikaiselle muutokselle. Sitä on antanut liian kauan itselleen anteeksi painonnousun kun kerran ei enää polta!!! Siispä kiitokset ja kumarrus tyttölöille tästä haasteesta!!
Hyvää viikon jatkoa savuttomille kittuuttajille!
|
|
|
Mirkku
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1286133241944_kuva5.jpg)
Rekisteröityi: 03/01/2009 14:49:44
Ei kirjautunut
|
Olisko kellään myytävänä pelihousuja!.... tarttisin nyt sellaiset ja kiireesti, pitäisi päästä ne repimään.
Paino nousee mukavasti, olikos se tavoite +4kg??? , se nimittäin taitaisi olla kohta lähempänä.
Tällä viikolla pakenen pois ihmisten ilmoilta kauas korpeen, jossa ei ole vaakaa eikä herkkuja. Punnitus osaltani jää tähän +/- 0.
.... Savutonta juhannusta ja kesää kaikille Stumppilaisille.
|
Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Huhhuh, kotikone ei suostu avaamaan nettisivuja ja töissä on ollut pirunmoinen kiirus, jään lomalle nyt tämän viikon jälkeen.
laihdutusasiaan; huonolta näyttää. Taisi Turkusen reissu tuoda lisää painoa, viime viikolla näytti jo niin lupaavalta. No, nyt ollaan taas tilanteessa - 1 kg. Juhannukseen aikaa 1,5 viikkoa. Tai jos otetaan punnitus taas maanantaina. Sitten voi olla kyllä taas ihan juhannusherkkujen luomassa mukavassa löllötyksessä. Se on jotenkin niin, että tuo turnauskestävyys on heikkoa, kun tulee houkutuksia. 2 viikkoa jaksaa vaikka puun oksalla roikkuis, mut sit alkaa jotenkin ote löystymään. Kun alkaa loma, täytyy ottaa toisenlainen rytmi, liikuntaa runsaasti, vähempi istumista paikallaan.
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
mumeli
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1262356422697_skorpioni.jpg)
Rekisteröityi: 16/04/2009 20:24:14
Ei kirjautunut
|
MIRKKU Pelihousuja minulla ei ole sinulle lähettää, koska olen ne repinyt itse kaikki tämän kohta puolentoista vuoden aikana eikä paino vain tahdo suunnata alaspäin? Hyvällä mielellä kuitenkin Juhannusta kohti mennään ja nautitaan savuttomuudesta Oikein hyvää Jussia Mirkku ja kaikille muillekkin Stumppilaisille aurinkoista kesää ja sitkeää taistelua
|
|
|
Mirkku
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1286133241944_kuva5.jpg)
Rekisteröityi: 03/01/2009 14:49:44
Ei kirjautunut
|
Voi sinua Mumeli, mitä olet mennyt tekemään, vai on sinun pelihoususi loppuneet. Vaan eipä hätää, hommataan vaikka kirpparilta uusia, niin riittää meillä hommia.
Oikein hyvät Jussit sullekkin ja muista ettei sytytetä!
|
Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Mulla sama ku Melisalla.-1 kg. Eipä sitä reissussa katsonut mitä söi. Ja samatku Mirkulla fiilikset
Tähän jäi punnitus. Mittanauhaa se kiloklubikin mittaileepi kuten Maltti sanoi.Hienosti saavutettu. Ja Mumeli se et ollaan savuttomana on tärkeistä tärkein juttu mun mielestäni.
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Minä myönnän häviöni nyt ja reilusti. Ei tullut minusta voittajaa tähän haasteeseen. Yritän jotain jatkossa keksiä, että paino putoaisi, jotain, mikä vaikuttaisi tähän kokonaisuuteen. Pelkästään ruokia ja kaloreita ylöskirjaamalla ei tule mitään. Tai tulee, mutta vain pariksi viikoksi, sitten ote herpaantuu. No, tänään on määritelty, ettei juuri 1700 kaloria enempää saa nassuunsa pistää, niin pitkän päälle laihtuisi, vaan on se pitkä, pitkä tie. Vois tietty syödä vähempikin, mut ei kamalasti vähempi, koska sitten saattaa kunto jo heilahtaa tai tulla kovia himotuskohtauksia ja tulisi vedeltyä sapuskaa kaksin käsin. Nyt vielä yksi käsi riittää
|
|
|
|
maltti
Ei kirjautunut
|
Moi!
Edelleen se -3 kg, ei ihan tavoitteessa mutta tyytyväinen olen tuohonkin. Liikuntaa olen lisännyt reippaasti, ehkä vähän liikaakin. Tänään täytynee pitää välipäivä.
Kiitokset tyttärille hyvästä alkusysäyksestä ”painontarkkailuun”. Tupakantarve ei minua enää vaivaa, vaan nuo ylimääräiset kilot (10 kg- 3 kg) jotka ovat jämähtäneet keskivartaloon.
Hitaasti hyvä tulee.
Hyvää Juhannusta kaikille!
|
|
|
sirkos
Rekisteröityi: 14/02/2010 20:53:11
Ei kirjautunut
|
Tulosvaroitus
Ai-jai. . Ei mennyt putkeen. Tulos on kehittynyt arvioitua huonommin.
Hieno strategia menikin puihin ja strategian toteuttaminen on nyttemmin tökkinyt pahan kerran.
Syntyy pahaa jälkeä, kun yliampuvat odotukset ja todellisuus leikkaavat. Budjetit paukkuivat ja pian aika moni muukin asia.
Tulos ennen satunnaiseriä: + 800 g
eli olen laihtunut viidessä viikossa vain 1 kg 800 g. Se on 360 g per viikko.
Tähän perään tulisi ruma sana, mutta olen mukana myös kirosanojen vieroitusohjemassa.
Mitä tähän sanoisi. Pessimismin puolelle menee. Näyttää täysin turhalta ladata hulppeita toiveita uudesta tulosparannuksesta.
Liityn haastekisassa suosiolla Melisan ja Krisun seuraan, ja ellen pysty kehittelemään mitään uutta radikaalia ratkaisua ongelmaan, armoton konkurssi edessä.
Maltti ei ainakaan ole lihonut. Onneksi olkoon, taas kerran. Jääköhän kierroksen ainoaksi ilonläikähdykseksi.
Missä piilee Purr, Rebekka Roi, Vicky Pollard, Mirkku ja Mirja. Hiljaisuus on pahaenteistä.
Alkaa vahvasti näyttää siltä, että Maltti vetää pisimmän korren komealla kolmella kilollaan ja voittaa koko haastekisan.
Mikä häpeä meille tytöille!
Mutta odotellaan....
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Blääh, tällä hetkellä siis aamun nettopaino näytti - 800g, vaan peli ei ole vielä pelattu. Muutama päivä vielä. Nyt alan liikkumaan tosissani, kun olen lomalla. Tosin himoliikunta yht'äkkiä saattaa jopa nostaa painoa. Nestettä kuulemma kertyy, lihaksiin kait, tai ties mihin kudoksiin, rasituksesta.
Miehet laihtuvat helpommin kuin naiset ja vielä enemmän kiloja putoaa. Lihaksia on enempi, jotka polttavat energiaa, joten pienikin ponnistus sinnepäin tuo tuloksia. Kerran vuosia sitten, painonvartijoissa, eräs mies lupasi konsulentille pudottaa 5 kg viikossa, jäi muistaakseni 4,5 kiloon, mut kuvitelkaa. Naiset olivat onnellisia, jos putosi viikossa 500 g tai vähempikin. Ekalla ja tokalla viikolla putosi kaikkien paino, koska nesteet lähtivät ja vähän tietty läskiäkin. Pitkän päälle pudotukset olivat tunnollisimmiltakin naisiltä 500 - 1000 g luokkaa. Eikä koskaan jatkuvasti.
Tähän on kuulemma kivikautiset syyt, naisien piti pysyä kunnossa, vaikka ruokaa oli vähempikin välillä. Heidän piti pystyä synnyttämään, ruokkimaan lapsi rintamaidolla ja hoivata myös. Se oli heimon elämisen jatkumisen edellytys. Ihminen on muuttunut niin kovin vähän niistä ajoista. Vasta alkaa toisilta puuttumaan viisaudenhampaat, pikkuvarpaan kynsi on monella jo alikehittynyt. Umpisuoli voisi olla seuraava väistyvä elin.
Tämmöisiä tänä aamuna. Juuri ennen sauvakävelylenkille lähtöä. Aurinko paistaa, mulla on uudet aurinkolasit. Lähden lenkille kuin Greta Garbo, inkognito
|
|
|
|
Mirja
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1269545151738_1373.jpg)
Rekisteröityi: 20/03/2010 20:47:26
Ei kirjautunut
|
Väliaikatietona ennen lopullista juhannuspunnitusta(tai maanantain?)voi kertoa jo kaikille,että
LÄSKIKS MENI
mutta olipahan kiva hyvässä ja savuttomassa porukassa edes yrittää ja voihan sen niinkin ajatella ettei ainakaan olla lihottu tänä aikana,hyvä me!
|
Elämä voi muuttua!
.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!
|
|
|
Purr
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1273739559610_177011_1233214830844_50.jpg)
Rekisteröityi: 12/04/2010 20:25:06
Ei kirjautunut
|
Joo, läskiks meni täälläkin Mut otetaan talvella uusiksi kun on pimeä ja masentaa, eikä rillimakkaraakaan jaksa enää syödä. Kiitos kaikille kanssakitujille!
|
Lopetin 13.4.2010.
|
|
|