| Kirjoittaja |
Viesti |
Tuide
Rekisteröityi: 08/10/2007 19:54:08
Ei kirjautunut
|
Kahvinpuruja...... sitä menee niin paljo, että sitä kato piisaa... Tiäkkö Kevis, että mulle tämä lopettaminen alkaa riittäää nyt. Mä meen ny päivä kerrallaan aivan rauhassa... ja toivon, että toi vuosi tulis täyteen...
|
***vaikka perse edellä kuuhun!! ****
*1.2.2008---> The Lopetus
*syyskuussa 2008----> kahviton
*2009...öööö... ei tiä viä... ruokaremppa menos
*2030 ja risat.. ajokortiton (?)
|
|
|
Tuide
Ei kirjautunut
|
Heipparallaa. Verisuonet on käsissä niinku anakondat. Elikkä: veri kiertää
Huihui.......... Kohta on kolmas päivä menny.......... Elikkäs pahimmat pian selätettynä........ Kyllä eilenillalla oli kaikista parhaimmat kicksit tän asian suhteen
|
|
|
|
Meke
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:41:23
Ei kirjautunut
|
Hyvä Tuide!! Ja nyt sitten kun alkaa helpottaa, niin muista ne pahimmat hetket.......
|
|
|
Tuide
Ei kirjautunut
|
Mulla on vaan ollu niin huono olo välillä, että tuntuu ettei voi muistaa tästä viikonlopusta paljon mitään Paitti sen,,,,,, että TUNTUU....
|
|
|
|
nyt tai ei koskaan
Rekisteröityi: 17/09/2007 09:05:09
Ei kirjautunut
|
Musta taas tuntuu, että susta tuntuu kohta niin hyvältä, ettei mittään määrää.
Oleksä aina ollu menos kuuhun? Mä luulin puskevani sua puuhun...
|
Varhainen lintu madon löytää, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston.....
Lopetin 15.9.2007
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2797
|
|
|
Tuide
Ei kirjautunut
|
Puuhun on oltu "vaan" menos... nyt mennään sinne kuuhun tän asian suhteen... ei näillä vehkeillä kato riitä siihen elinikä... jos se olis parempi..
Nyt on jo virkeempi aamu... mitä ny silmät on ku limput vielä... että jotku voi katsoa ja miettiä, kuinka railakas viikonloppu tolla ihmisellä on takana..... vaik mä oon ollu vaan viekkareis.... Kyllä tämäki vkonloppu on railakkaasta käyny..... ei voi sanoo...
Tuli hyvään väliin lusittua noi pahimmat, kun sai olla kotona kuitenkin... ettei ollu mitään hötkyilyä mihkään suuntaan erikoista... Sormet ei oo kaivannu sen kummemmin mitään erikoista.. se pitempi savuttomuus takana auttaa varmaan siihen... Heh.. tostaki saa vääntää jonku kaksmielisen joku, jolla on normaalikin mielikuvitus....
Huomenta.. neljäs päivä.
|
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Huomenta Tuide ! Onneksi on jo 4.päivä!
Varmasti nuo savuttomat kaudet takana auttaa. Sitä vaan ihmettelen, että aina jaksat aloittaa alusta...Se on kunnioitettavaa ja vaatii sisua jo niin hirveästi, että luulis jo sillä sisulla... Nooh, me olemme kaikki eri puusta veistettyjä.
Toivottavasti vanha sanonta pitää paikkansa, että 3. päivä olis pahin... Itse en muista omalta kohdaltani noita pahoja aikoja. Jatkoin vaan niksapurkan syömistä ilman tupakkaa... Työpäivät meni ok, kotioloissa oli vaikeampaa.
Tsemppiä kuitenkin hirveesti. Toivon, että tämä olisi sun viimeinen tupakoinnin lopetus. Ajattele, mikä ihana ajatus. ei koskaan enää tarvitse uudeleen lopettaa.
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Tuide
Ei kirjautunut
|
Niin minäkin toivon.... Ei siinä oo vaikeutta, kun mieltää sen täysin, että oon lopettanu... eikä lopettanut polta... Ei pitkän ajan kuluttua saa/voi olla niin tyhmä (tällä tupakinlopetushistorialla), että PÄÄTTÄÄ vetää tupakin...
- ei liikauta toisten poltteleminen, toivon vaan että kaikki pääsis tästä riippuvuudesta eroon...
-ei oo tilanteita, joita en pystyis ohittamaan...
- tupakki ei auta mihinkään... se lisää stressiä (tekee sitä, jos ei oo..
- verenkierto huomattavasti huonompi, kun savuttomana (hirvee ero mulla)
- riippuvuus vie elämässä asioiden tärkeysjärjestyksen päin persettä... ei äiti ny ehdi vielä.. odota hetki... Liikunnan määrä ja motivaatio siihen ja kaikkeen kivaan uuteenkin häviää johonki mustaanaukkoon..
- energisyys ja aamut aivan huippua savuttomana..
- positiivisemmat ajatukset ilman spadduu (aivoverenkierto ym tapahtumat siellä on ihan eri tasolla)
- vituttaa kun joku aineriippuvuus määrää MUA!!!!!
- raha kyllä näkyy, mikä säästyy ku ei pistä 160 euroa siihen paskaan kuussa (eikä maassa)
Ja tällä v***n keskittymiskyvyllä tällä hetkellä en pysty mihkään kovin suureen järkeilyyn ton listan suhteen... mutta mun kropassa se vaikuttaaaa NIIN paljo. Taas alkaa elämä kirkastua.. ja silmät.
|
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Kyllä sulle Tuide nostettiin näkymätöntä hattua Tampereella kun sisua susta löytyy  Tsemppiä vaan hurjan paljon ja eiköhän tämä jää nyt sit vikaks kerraks kun nythän sä oot jo savuton 
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Toi oli Tuide tosi hieno lista. Varsinkin itse koettuina oireina ennen/jälkeen. Sitä vaan aina tulet lukemaan täältä, kun rupeaa levottomat ajatukset päässä pyörimään.
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Tuide
Ei kirjautunut
|
Heh... ne levottomat ajatukset ei koske tupakinpolttoo ollenkaa Melisa... Minähän oon lopettanu tupakinpolton, eikä mun tarvi sitä enää sen kummemmin kelata... olla vaan...
|
|
|
|
Tuide
Ei kirjautunut
|
Heh... ja on koettu juuri ennen/jälkeen kertaa muutama... tosi rajusti miten on eroa.... paljon/ei yhtään....
|
|
|
|
Mummo 56
Rekisteröityi: 31/05/2007 16:33:04
Ei kirjautunut
|
Täällä sataa melkeinlunta! Siis semmosta joka ehtii kasaantua maahan eikä heti sula pois, ja valoakin on. Levottomia ajatuksia....ne pitää naisen tiellä Ja tupakasta me on päästy, eikä kukaan edes pakottanut...itse päätimme että enää ei pala! Noo, vähän tarvittiin tuuppimista ja potkimista, ja paksuja leukalihoja purkan jauhantaan
Tuide, soturi, hyvä sinä!
|
|
|
Tuide
Ei kirjautunut
|
Kiitos mummo Huomasin vahingos peiliinkattoes... ja tämä on tosi... Taas on toinen puoli naamaa treenatumpi purkalla... verisuonia oikein katkeillu poskes vähä, kun on lihas kasvanu nopeemmin ku muut osat pysyy vauhdis....
Nesteitä kertyny myös. Muuallekki ku päähän...
|
|
|
|
Mummo 56
Rekisteröityi: 31/05/2007 16:33:04
Ei kirjautunut
|
Nythää me voidaan ruveta arvioimaan noita purkkia, niinku parempia vinkkuja arvioidaan oletkos huomannut, että toinen merkki on kovempaa kuin toinen tartteeko sun nyt tarkistaa mitä jauhat, ja tasoittaakses tilannetta lihaksistossa puret sillä vähemmän pullealla puolella nikoretten minttua, 4 mg ja pullealla nikotinellin salmiakkia, 2 mg tasoittuisiko tilanne näin, sitä en lupaa. Joka tapuksessa olen sitä mieltä, että tää viimeksimainittu omaa pitkän viipyvän maun, joka kipristelee mukavasti kitalaen kannassa
nesteenpoitoon purkki ananasta, lakkasiko se reippimehu wörkkimästä? Mulla tää jauhanta kerryttää ilmaa ja se on ympäristöhaitta
|
|
|