« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Lopettamisen jälkeen seksi ei kiinnosta? XML

Kirjoittaja Viesti

ukk1

[Avatar]

Rekisteröityi:
21/01/2010 21:49:32

Ei kirjautunut

Olen lopettanut tupakoinnin, jälleen kerran. Liekö jo kohta kahdeskymmenes kerta kun olen tässä samassa tilanteessa.

Olen nyt selvinnyt jo kolmannelle viikolle, tarkalleen ottaen on 15 päivää takana nikotiinipastillien (nicotinell, 2mg) avulla. Syön näitä pillereitä 10-15 kpl päivässä.

Olen ihmetellyt aikaisemmillakin lopettamiskerroilla, että miksi seksi ei maistu lopettamisen jälkeen. Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia? Koetin etsiä tietoa aiheeseen liittyen, mutta kaikkialla puhutaan lähinnä seksin paranemisesta ja potenssin kestävyydestä. Itsellä on kyllä ihan päinvastoin.

Olo on lähinnä kuin keitetyllä luumulla ja olo tuntuu enemmän hiireltä, kuin mieheltä. Jos muilla on kokemuksia, niin kuuntelisin mielelläni! Kiitos!

Ja tsemppiä kaikille muille lopettaneille myös.

--
17:sta lopettamisyritys

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Heipsan Ukk1! En ole asiantuntija, vallankaan miesten Ajattelisin kuitenkin näin: Kun itse vuosi sitten lopetin, Champixilla, niin tämä lopetus oli niin kova koitos et tein sitä väliin oikein kokopäiväisesti, eikä siihen olotilaan mahtunut oikein mitään muuta, puhumattakaan seksistä Tupakanpolton lopetus jo sinänsä tuo omat oireensa ja Champixit vielä oman lisänsä. Meni kyllä useampi viikko kun sitten heräsin uudelleen. En usko että tämä sinunkaan kohdalla olisi lopullista, koska tupakanpolttohan heikentää verenkiertoa Rutkasti voimia ja tsemppejä sulle tähän taistoon, Nikkinen on kova vastustaja

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 08:36:19

Ei kirjautunut

Miehillä ei näytä olevan asiaa...
Kyllä se varmaan hyvin pitkälti on niin miten Mumeli kirjoitti.
Myös minulla oli tämä lopetus koko vuorokautinen työ, ja rankka sellainen.
Ei kyllä tullut ihan heti seksi mieleen
Koitin vain selvitä jotenkin seuraavaan päivään
Olen melkein sata varma kun et nyt ajattele koko asiaa ja keskityt vain siihen mikä on oleellista,niin kyllä "se " siitä järjestyy
Tsemppiä kovasti lopetukseen!!!

stumpannut 6.10.2009

miaukur

[Avatar]

Rekisteröityi:
28/11/2008 09:43:33

Ei kirjautunut

sama juttu täällä. tosin naisella mut enivei. kai se jonkunasteista masennusta, luulen.

Savuton 4.1.10 alkaen

Timppa_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
05/01/2009 08:43:03

Ei kirjautunut

Moi !
Höpö höpö, senkun paranee vaan koko ajan kun ei polta. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia tuon seksiasian kanssa, mutta se varmaan johtuu siitä, että olen aina liikkunut ja pitänyt fyysisestä kunnostani huolta. Ajatelkaa nyt, mulla on ikää jo 67 v, kaikki silti toimii vielä, hah !! Veri kiertää paremmin ja seksi on parempaa kun ei polta, kokemusta on. Siinä taas yksi erinomaisen hyvä motivaatio olla polttamatta.

Lopetin taas 03.06.2011

kisu

Rekisteröityi:
29/10/2009 15:06:05

Ei kirjautunut

.

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 17/03/2010 17:52:42

miaukur

[Avatar]

Rekisteröityi:
28/11/2008 09:43:33

Ei kirjautunut

kyllä luulen että on vaan joku henkisen puolen juttu. siis kun en ole mies niin en osaa sanoa, mutta voisi kuvitella että erektio vaatii psyyken kunnon myös. ja jos masista, vaikka piilomasistakin, niin..en tiedä.
varmaan ohimenevää.

Savuton 4.1.10 alkaen

teensen

Rekisteröityi:
28/12/2009 16:18:22

Ei kirjautunut

Näinköhän on tupakkafirman herra kirjoitellut tuon alun, tyyliin "lopettamisen jälkeen elämä on toki ihanaa, MUTTA..."

No, mies olen itsekin, ja vielä silloin kun tupakoin, oli tupakoinnilla iso merkitys niin parisuhteissa kuin myös oman kivan suhteen.

Ja täytyihän sekin sitten tajuta, aikanaan ja jälkeenpäin, kaikessa rauhassa, että niin valheellinen se oli silloinkin se tupakan merkitys; kyllä seksi (varsinkin jopa; fyysinen ja kuntoa vaativa juttu kun on) on aivan erilaista ilman tupakointia.

Parempaa. Paljon parempaa.

kisu

Rekisteröityi:
29/10/2009 15:06:05

Ei kirjautunut

.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys17/03/2010 17:52:05

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

naisena halut heränneet.mutta pidetäämme näin huolta toisistamme. Kylläkai se oikea mies johduttaa kohdalle.i hope.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys31/01/2010 17:09:17

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Siirry: