| Kirjoittaja |
Viesti |
mölypallo
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar03.png)
Rekisteröityi: 08/02/2008 23:29:18
Ei kirjautunut
|
Taas täällä..tervehdykset tutuille ja tuntemattomille!!Syksyllä loppu lakko kun kanan lento..Kohdalle osui niiiiin suuunnaton suru että vedettiin matto tosi lujaa alta ja tupakkaa on palanu siitä asti normi aski per päivä..nyt vasta alan jotenkin heräilemään taas ihmisten ilmoille ja alkanut miettimään tota tupakoinnin lopetusta..aloitan seurailemalla täällä muitten juttuja ja mietiskelen sopivaa lopetuspäivää...
|
häntä pystyyn....vaikka hakaneulalla!!!
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
LUOTA MATTIIN JA TEPPOOON SOITA SITTEN KUN ALKAAA V AAAN. VAIKEETA MUTTA OPETTAA SOITA JOPE RUONANSUUTTA
|
savuttomuus alkoi 18.7.2011
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
mölypallo wrote:Taas täällä..tervehdykset tutuille ja tuntemattomille!!Syksyllä loppu lakko kun kanan lento..Kohdalle osui niiiiin suuunnaton suru että vedettiin matto tosi lujaa alta ja tupakkaa on palanu siitä asti normi aski per päivä..nyt vasta alan jotenkin heräilemään taas ihmisten ilmoille ja alkanut miettimään tota tupakoinnin lopetusta..aloitan seurailemalla täällä muitten juttuja ja mietiskelen sopivaa lopetuspäivää...
Möltsi, kiva kun palasit, toivottavasti olet päässyt käsittelemään suruasi, tai sen ylikin jo.
Tupakka ei auttanut, vaikka se saikin sinut houkuteltua pois näiltä palstoilta.
Tsemppiä uuteen aloitukseen!
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
Tamahe1
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1260557146052_558260l4vt14yasv.png)
Rekisteröityi: 19/11/2009 07:01:48
Ei kirjautunut
|
Mölypalloa näille sivustoille kaivattaisiin
1.2.10 olisi täydellisen hyvä päivä. Tervetuloa!
|
Uusi elämä alkoi 9.12.2008
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Juu, kannatetaan nyt jo kahdella äänellä Tamahen ehdotusta 1.2. Mölypallon uudeksi lopettamispäivämääräksi
Tosiasia on, että vaikka asiaa on syytä tietenkin miettiä, mitä nopeammin sen parempi - on kuitenkin kannatettavaa. Olet jo ollut niin hyvissä kantimissa välillä eli tiedät miten se lopettaminen käy. Mikä tahansa päivä on hyvä.
Tervetuloa savuttomien joukkoon Mölypallo!
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
mölypallo
Ei kirjautunut
|
Vai että mattia ja teppoa taidan kuiteski lauleskella ominaisbiisiäni eli "minulla on ongelma jokin virhe ohjelmoinnissa.."ainaskin tän tupakkariippuvuuden suhteen heh,joopa joo,heittipäs tukijoukot aika pahan aloituspäivän..ettäkö jo huomena pitäs nakata nortit nurkkaan hmmm...eihä siinä sitte jukupliut muukan auta..pistetäänhän sit 1.2.2010
|
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Onnittelen Mölypallo, jos näin kävi !
Eikähän meillä kaikilla ole joku vika ohjelmoinnissa, kun olemme aikoinamme polttaneet ja monin tuskin ja vaivoin ja lipsuin siitä lopulta pois pyristelemässä/pyristelty. Vaan olen edelleen varovainen asian suhteen. Addiktio nikotiiniin on kova kyykyttäjä ja seuraa minua varmaan loppuelämäni.
|
Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
krisu
Ei kirjautunut
|
jope ruonansuunsanoin usko mattiin ja teppoon.sitäselvän saat.
|
|
|
|
mölypallo
Ei kirjautunut
|
Huoh...ei tästä mitään tule... savutan edelleen..heikko mikä heikko.. En saa otetta millään itteeni,aina kun päätän että nyt se loppu niin repsahdan Taitaa olla tuo tupakka niin vanha tuki ja turva kun mieli maassa ja ahdistaa..Koitin olla viime kirjoittelun jälkeen ilman ja alkoi mielialat heitellä heti,porutti koko ajan ja parvekkeelle tupakalle ja salaa niiskuttamaan menin..painaa nuo viime syksyn surut vieläkin paljon vaikka luulin käsitelleeni ne...mutta jotain tässä on keksittävä,ei kestä terveys tätä savuttelua!!Purkka oli hyvä korvaava mutta en uskalla sitä nyt syödä kun kurkku ja nielu aivan hellänä,luultavasti tästä paljosta polttamisesta..ei kestä edes mitään mausteista ruokaa syödä ajattelin jos tota laastaria koittaisin,mut en haluais kauheen vahvaa laittaa kun kuiteskin tarkotus päästä nikotiinista eroon..oliskohan siitä pikkulaastarista mitään apua tämmöselle himoröökaajalle??? mutta tästä sitä yritetään nousta jälleen kerran..
|
|
|
|
LauraA
Rekisteröityi: 02/03/2010 21:23:59
Ei kirjautunut
|
itsellä ainakaa ei tuo nikotiinilaastari ole auttanut! varsinkaan jos ihan liian pienellä mg määrällä lähtee liikenteeseen. kokemuksenani kävi niin että räjähdin ihan silmille..pakko oli poistua kotoa ulos ja mennä pihalle huutamaan..!
seurauksena oli siis tupakki huuleen vaan!
itse olen nikotiinipurkan avulla tälläkin kertaa savuttomana..aikaisemmin kokeillut myös yhdistelmää purkka/ mikrotabu mutta tuli suu kyllä niin kipeeks..(haavoille) tabuista et huh!
Tää oli nyt sit vaan mun mielipide kun aika tällein tylysti tais tulla
|
Ilman tupakin sauhutteluja alkaen: 1.3.2010
Ilman nikotiinia(niksupurkka) alkaen: 8.4.2010
Nikotiinin orja alkaen : 7.6.2010
SAUHUTTELIJA TAAS: 24.7 ->
Harkitsija: 16.8 ->
|
|
|
mölypallo
Ei kirjautunut
|
Ei tylyä ollenkaan vaan hyvää tietoa . niin mä vähän ittekkin tuumailin että aika mietoa on..Jaahas,mitäköhän tässä keksisi tän korvaavan kans..pitäsköhän ostaa tutti ja pukata se aina suuhun kun tupakanhimo iskee olisi kanssaihmisilläkin hauskaa vaikka liikennevaloissa kun kököttäisin tutti suussa tuskanhiki otsalla eivais,mutta ihan tosissaan alkaa ottaan päähän tää tilanne.. Tuliko sulla Laura vaan niitä "suuvaivoja" niiden yhdistelmästä pelkästään,eikö pelkkä purkka tee oireita? Mulla ei aikaisemmin purkasta suurempia hankaluuksia,ainoostaan leukalihakset huusi apua,mutta viimeksi aukes kans koko suu rakoille..outo juttu..Olenko ihan luulotautinen jos syytän sitä ksylitolia mikä lisättiin siihen purkkaan,voiskohan se herkistää ??No mutta joo,tiedä näistä sitten,mutta nyt viimeinen avattu aski menossa ja illalla se viimeisen tupakan paikka sitten taitaa olla..en varmasti osta enää uutta!!!!Persiille potkijoita siis kaivataan jälleen kerran...
|
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
mölypallo wrote: nyt viimeinen avattu aski menossa ja illalla se viimeisen tupakan paikka sitten taitaa olla..en varmasti osta enää uutta!!!!Persiille potkijoita siis kaivataan jälleen kerran...
Ihan pakko ei ole polttaa edes sitä askia loppuun - nyt jo voit jättää seuraavan polttamatta. Sillä välin voit vaikka miettiä ensimmäiset 20 konstia, millä keinoin jätät seuraavan askin ostamatta: käytkö ylimääräisellä kävelyllä, oletko kaupassa suu täynnä suklaata, jätätkö kauppareissut kokonaan väliin, valmistaudutko puolen tunnin psyykkauksella.
Tsemppiä savuttomuuteen!
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
eerob
Rekisteröityi: 17/01/2008 20:34:18
Ei kirjautunut
|
En oo Stumppiin vähään aikaan kirjoitellut, mutta sun kertomus lopettamisvaikeuksista kosketti.
Neuvoja en oikeastaan osaa antaa, vain tsemppiä ja uskoa ja toivoa, kun NIIN monet toivottomat tapaukset ovat selvinneet, niin kyllä sinäkin kunhan roikut täällä Stumpissa.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys15/03/2010 22:12:28
|
|
|
henna70
Rekisteröityi: 14/09/2008 21:44:49
Ei kirjautunut
|
Moikkelis Mölypallo!
Ei ollakkaan ennen tavattu, mä oon sellanen just sellainen toivoton tapaus, mut Eerob on oikeassa, että monet toivottomatkin tapaukset ovat selvinneet!
Vieläkään en uskalla sanoa olevani selviäjien joukossa, mutta toivon olevani!
Tuleppa sinäkin ei tää olekkaan niin kauheeta ku luulis, oikestaan aika upeeta olla polttamatta!!!
Niin ja käytä vaan nikkispurkkaa, ei mulle ainakaan siitä mitään "suuvaivoja" ole tullut.
Tervetuloa ja tsemppiä
|
Ei niin heikko etteikö kannattaisi yrittää! Jatkuva lopetus / repsahduskierre... Lopetus 21.3-11
|
|
|
krisu
Ei kirjautunut
|
tsempit
|
|
|