| Kirjoittaja |
Viesti |
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Laitoin tämän jo päiväkirjaankin, mutta tässä vielä niille, jotka ei päiviksiä lue:
Eilen illalla iski nikkis taas puukkoa selkään kun istuskelin parvekkeella. Ajattelin sitten vähän herkutella sillä ajatuksella "yhden" polttamisesta: Mietin sellaista puoliksi poltettua tupakkaa, jossa on sellainen vähän litistynyt toisen jäljiltä oleva märkä filtteri. Se haju, joka tulee siitä on sellainen vanhan äijän nikotiinihengityksen hajuinen. Huulten välissä se tuntuu tiskirätiltä ja maistuu ihan samalta, miltä tuhkis haisee. Kun imaisisin siitä, suuhun tulee se sama tuhkiksen haju ja sitä keltaista nikotiinitervaa, jota niisä tuhkakupeissa pohjalla on. Ne myrkyt nousee päähän ja tekee kurkkuun sellaisen yrjö olon, että tekisi mieli oksentaa. YÄK YÄK!!!!
Tässä vaiheessa oli nikkis jossain todella pitkällä meikäläisestä ja itselleni tuli hurjan hyvä tunne kun tuo mielikuva ei minua enää tule koskaan koskemaan. Mun ei tarvii haista tuhkakupille, hävetä keltaisia hampaita tai kynsiä, laskea rahoja kaupassa että riittävät tupakkaan, miettiä julkisilla paikoilla, että missä saa/kehtaa polttaa. Olen siis onnellisessa asemassa näiden nikkisten keskellä ja nautinpa jatkossa niistäkin kun saan tuon sittisontiaisen häätää olkapäiltä. Iloisen savutonta päivää kaikille ja onnittelut jos tuli paha olo tuosta mielikuvasta.
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
anita
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1256929908888_21092007447.jpg)
Rekisteröityi: 11/05/2007 16:07:06
Ei kirjautunut
|
Katja wrote:Laitoin tämän jo päiväkirjaankin, mutta tässä vielä niille, jotka ei päiviksiä lue:
. Se haju, joka tulee siitä on sellainen vanhan äijän nikotiinihengityksen hajuinen. Huulten välissä se tuntuu tiskirätiltä ja maistuu ihan samalta, miltä tuhkis haisee. Kun imaisisin siitä, suuhun tulee se sama tuhkiksen haju ja sitä keltaista nikotiinitervaa, jota niisä tuhkakupeissa pohjalla on. Ne myrkyt nousee päähän ja tekee kurkkuun sellaisen yrjö olon, että tekisi mieli oksentaa. YÄK YÄK!!!!
Just niin..... YÄK
|
Uusi elämä alkoi 7.5.2007.
Nyt aion ottaa vähän rennommin , olen huolissani VAIN päivän kerrallaan
|
|
|
WellMux1
Rekisteröityi: 03/06/2007 20:56:18
Ei kirjautunut
|
tai lasinen purkki joka jo kukalta parvekkeella näytää kun tumpit ylipursuaa , jossa vettä pohjalla, jonka ohimennen rikot partsille , josta litran terva/tumppi puuroa siivoat... : nami nami
|
21.5.2007-->
|
|
|
Mervi
Rekisteröityi: 24/05/2007 22:26:21
Ei kirjautunut
|
Oon kyllä lukenut ennenkin tuon Katjan mielikuvan,eli silloin joskus par viikkoo sitte eka kerran.Mutta JEEEE!!Nyt mä saan olla onnellinen,mulle tuli tosta ihan ällöttävä olo.Oot osunu Katja niin ytimeen tossa kuvauksessa...
Tää pitää laittaa muistiin ja tarvittaessa lukee taas ja taas uudestaan
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
Hyvä jos jeesas Mulla toimii kyllä edelleen hyvin
|
9.5.2007
|
|
|
nasu
Rekisteröityi: 05/04/2007 00:15:40
Ei kirjautunut
|
Joo, ällötupakka-mielikuvaleikki on usein hyväksi todettu Mulla toimi sellainen mielikuva, jossa vedän aamutupakkia ennen ku oon pistäny mitään muuta suuhun. Suu ja kurkku oli kuiva ja karhea. Sinne kun vetäsi aimokeuhkollisen savua silmät sikkurassa, niin se korvensi limakalvoja ja kutitti kitalakea vähän ikävästi, että piti rykiä ja köhiä se kutitus pois siinä tupakoinnin ohessa. (Yleensä 5-10 ekaa rykäisyä oli ärsyttävän kuivia ja kutittavia kunnes lopuksi parilla rykäisyllä tuli klöntti jotain, mitä en halua edes kuvailla )Mulla tuli myös kevyt oksetusolo, jos en ollut edes vettä juonut ennen ekaa röökiä... ja silti niin tuli tehtyä usein. *hämmästelee omaa pöhköyttä* Tuolla mielikuvalla on helposti päästy satunnaisten mielitekojen ohi... ei oo himottanu edes sitä yhtä En IKINÄ halua kurkkuuni sitä oloa enää!
|
Whether you think you can or think you can't, you're right.
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
Hassua, kyl me ollaan sit erilaisia, kun mä en edes uskalla ajatella sitä aamuröökiä vielä kun se oli niiiiiin ihana, sniif......
|
9.5.2007
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
Juu, se aamu tupakka oli ihan jees, mutta,kun mulla oli taipumusta käydä yölläkin tupakilla, vaikka silmät oli ihan ummessa . YÄKS!!!!. Mulla toimii kyllä tosi hyvin se, kun haistelen, mille mun "armaani" haisee, siis tuhkakupille, niin paljon, kun sitä rakastaa, ja suukotellakin täytyy, ei voi mitään, ettei "tuoksu" hyvälle ja siitä mä saan "voimia", ettei tartte tupakoida, kun inhottaa pelkkä ajatus, mille mä oon haissut 27-vuotta
|
|
|
Sade_2
Rekisteröityi: 03/04/2007 23:20:53
Ei kirjautunut
|
Katja wrote:Laitoin tämän jo päiväkirjaankin, mutta tässä vielä niille, jotka ei päiviksiä lue:
Eilen illalla iski nikkis  taas puukkoa selkään kun istuskelin parvekkeella. Ajattelin sitten vähän herkutella sillä ajatuksella "yhden" polttamisesta: Mietin sellaista puoliksi poltettua tupakkaa, jossa on sellainen vähän litistynyt toisen jäljiltä oleva märkä filtteri. Se haju, joka tulee siitä on sellainen vanhan äijän nikotiinihengityksen hajuinen. Huulten välissä se tuntuu tiskirätiltä ja maistuu ihan samalta, miltä tuhkis haisee. Kun imaisisin siitä, suuhun tulee se sama tuhkiksen haju ja sitä keltaista nikotiinitervaa, jota niisä tuhkakupeissa pohjalla on. Ne myrkyt nousee päähän ja tekee kurkkuun sellaisen yrjö olon, että tekisi mieli oksentaa. YÄK YÄK!!!!
Tässä vaiheessa oli nikkis  jossain todella pitkällä meikäläisestä ja itselleni tuli hurjan hyvä tunne kun tuo mielikuva ei minua enää tule koskaan koskemaan.  Mun ei tarvii haista tuhkakupille, hävetä keltaisia hampaita tai kynsiä, laskea rahoja kaupassa että riittävät tupakkaan, miettiä julkisilla paikoilla, että missä saa/kehtaa polttaa.  Olen siis onnellisessa asemassa näiden nikkisten keskellä ja nautinpa jatkossa niistäkin kun saan tuon sittisontiaisen häätää olkapäiltä. Iloisen savutonta päivää kaikille ja onnittelut jos tuli paha olo tuosta  mielikuvasta. 
JEEEE tätä juuri tarvitsen. Hyi helvetti! Oikeassa oot
|
*12.10.2008*
|
|
|
Cien
Rekisteröityi: 26/06/2007 13:49:15
Ei kirjautunut
|
............
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys06/07/2007 00:16:49
|
|
|
nasu
Rekisteröityi: 05/04/2007 00:15:40
Ei kirjautunut
|
Mulla taas tupakan haju ei ole ikinä ollut mitenkään vastenmielinen. Mies polttaa vielä, ja minusta se haju on jotenkin jopa hyvä. Ei se tosin vaikuta niin, että mulla tekis mieli polttaa. Ei ollenkaan. Röökin haju ja maku on mulle jotenki ihan erilliset asiat. Johtunee siitä, että pikkulikasta asti olen tottunut yhdistämään tupakan hajun isääni, vaikka pienempänä en edes tienny, että se oli tupakka, joka haisi. Jotenkin hajusta tulee mukavat assosiaatiot aikoihin, jolloin isä kävi peittelemässä meidät sisarukset nukkumaan ja antoi iltahalin. Se haju liittyy siis käytänössä tilanteisiin, jolloin isä oli hajuetäisyydellä eli lähellä. Ja koska se oli paljon töissä ja silleen, niin se oli hyvä juttu kun se oli hajuetäisyydellä
Tupakan haju on siis mulle varsin nostalginen asia, joka ei mitenkään toimi mulle "hyi yäk"-juttuna. Mutta kuten sanoin, ei se saa minua polttamaankaan. Se polttaminen kun ei liity tuohon nostalgiaan mitenkään.
(Toisaalta tupakoijilla tulee hengitykseen joskus sellainen hapan tms. haju, joka ei ole kyllä ollenkaan hyvä. Ei se haise röökille, mutta siitä se taitaa johtua.)
|
Whether you think you can or think you can't, you're right.
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
Pakko oli nostaa tämä taas tänne ylös kun on tuo nenävärkki niin kummallinen kapistus
Aamulla töihin tullessa meinasin oksentaa kun edellä oleva poltti tupakkia ja se haju tuntu tunkeutuvan mulle silmistäkin sisään. Tuntu, että en pystyis elämässäni ikinä enää tupakkaan koskemaan.
Äsken tuli sellainen häivähdys jostain ja se tuoksui niiiiiiiiiiiiinnnn hyvälle, että melkein jo näin itseni istumassa tuolla puistossa auringonpaisteessa tupakka suussa ja ei ollut enää mitään syytä miksi en voisi sortua polttamaan.
Noh, muistin sitten tuon oman kirjoituksen ja luin sen ajatuksella läpi ja johan taas helepotti Saipas se peikko selkäänsä jälleen kerran Vaan on se taas vaikiaa on
|
9.5.2007
|
|
|
meirami
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:20:29
Ei kirjautunut
|
M
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys10/01/2009 19:45:56
|
|
|
Katja
Ei kirjautunut
|
Melisa laittoi tuonne tuiden poteroon niin mahtavan iskun, että tämä kyllä pistää miettimään kahteen kertaan sortuako vai ei
Lainaus Melisa;;;;;;;;;
pankaapa silmät kiinni ja mielikuvat käyntiin:
Teitillä on edessä tie, joka on reunustettu savukkeilla.. peräjälkeen niitä siinä on silmänkantamattomiin. Sitten kuuluu ääni, joka sanoo, että alas siitä poltella... välillä pääset tunniksi veks ja yön kenties saat nukkua, mutta muuten olet tunnin välein tällä tiellä ONKO SELVÄ! Sitten kun olet polttanut 5 kilometrin matkan, mietitään sun kohtalos uudestaan Siinä sitä sitten ensin aikas uteliaina, myöhemmin yskien ja manaten edetään tietä eteenpän...
|
9.5.2007
|
|
|
Tuide Tyylaex
Rekisteröityi: 13/04/2007 21:53:17
Ei kirjautunut
|
Moi Katja... en tiä onko pääs vikaa tällä hetkellä... mutta toi juttu toi veden kielelle... että ees sitä alkutietä sais hetken kulkee ja sitte hypätä pois sinne ojaan kulkemaan.... Kuuluu varmaan tällä hetkellä taudinkuvaan, että ajatus tupakinvetämisestä tuntuu houkuttelevalta... mutta on kuitenkin kaukana siitä, että niin tekisin. EN TODELLAKAAN... Se olis jo henkinen kuolema. Melkein vois sanoo näin... ja haluan elää... ihan varmasti...
|
***vaikka perse edellä puuhun****30.7.2007
|
|
|