eri
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar03.png)
Rekisteröityi: 09/03/2010 13:17:17
Ei kirjautunut
|
Neljäs päivä menossa, kertomatta kenellekkään. Ajattelin viikon päästä kertoa, hehkuttaa oikein, että viikko takana 22 vuoden polttamisen jälkeen.
Kyllä tämä on sitten yhtä helvettiä välillä, välillä oikein harmittaa, että tuli tultua tänne sivuillekin lueskelemaan näitä juttuja. Nyt sitten on jos jonkinlaisia vieroitusoireita hikoilua, kiukkuisuutta jne jne. yritän selittää näitä oireita.. mun pitäisi olla energisempi ja jaksaa enemmän, mua ainakin väsyttää koko ajan ihan helkutisti, että se siitä energiasta.
Selittelen itselleni, että pitää ruveta polttamaan (en tosin vielä ole sortunut) jos tätä helvettiä kestää vaikka 1 vuosi kuten joillain täällä, selittelen itselleni vähän väliä, näiltä sivuilta luettuani, että ei se mitään jos tästä nyt kohta retkahdan, kun monessa paikassa selitetään, että se retkahtaminen ei ole niin vakavaa, joten jos retkahdan pitää minun antaa itselleni anteeksi ja yrittää lopettamista uudelleen. Mun mieleni käy juuri nytkin taistelua tupakasta, menenkö tupakalle vai en? Voinhan aina lopettaa uudelleen
En hitto vie kyllä aio kokonaista vuotta kärsiä, mielessäni ajattelin, että näitä vieroitusoireita ja tätä tupakan himoa kestäisi 1 viikko tai kaksi, mutta, että vuosi!!!
Jaa-a mustahan tuli sitten kirjoitteleva
|