| Kirjoittaja |
Viesti |
kuriton
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar05.png)
Rekisteröityi: 07/03/2010 20:54:07
Ei kirjautunut
|
Ärsyttääkö ketään muuta kaverit, jotka ei ymmärrä että tupakanpolton lopettaminen vaatii oikeasti tahdonvoimaa? Ymmärrän etteivät varsinkaan savuttomat kaverit voi tajuta, mutta miksi toisen ponnisteluja pitää vähätellä?! En yleensä vaadi huomiota, mut nyt tekis mieli huutaa et tarvitsen vaan vähän kannustusta enkä mitään vittuilua...grrrr.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys10/03/2010 21:07:17
|
|
|
tintt1
Rekisteröityi: 12/07/2008 11:37:26
Ei kirjautunut
|
Näytä niile kavereille, mihin pystyt ja mistä sisusta Sinut on tehty! Ovat maanantaina kateudesta soikeina! Tsempit!
|
Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)
|
|
|
Heluna1970
Rekisteröityi: 19/02/2010 13:50:51
Ei kirjautunut
|
Niimpä, mun yks ystävä kuuntelee välinpitämättönä mun lopettamisongelmia.
Tsemppaa, ja tiedän miltä sinusta tuntuu
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
Tupakoimattomat ihmiset eivät vaan voi käsittää, miten suuri juttu tupakasta irtipääsy on. Se täyttää koko elämän alkuaikoina, pikkuhiljaa siitä tulee arkipäivää. Siihen asti tukea tarvitsee ja siitä haluaa puhua, onneksi meillä on Stumppi ja stumppilaiset.
Täällä on kokemusta, ymmärtämystä, täältä saa tukea ja neuvoja samojen asioiden kanssa painineilta.
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
Pepper
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 16/03/2010 17:09:01
Ei kirjautunut
|
Mä oon päättänyt nyt,etten puhu päätöksestäni lopettaa kenellekään sillä kovin usein tupakoivat kaverit eivät sano mitään tai että no yritähän,katotaan kauan pystyt tai että mä en ainakaan lopeta ikinä.
Tupakoimattomille se taas tuntuu olevan sama kuin että hyvä että vihdoin tajusit tän asian jonka mä oon tienny kauan tai aina...se on ärsyttävää.
Mutta toisaalta jos sulla on yksikin kaveri joka tukee sua ja jolle voit soittaa vaikka kun v******a,se on tarpeeksi.
Monet sanoo,että parempi julistaa heti kaikille et on lopettanut,mutta musta taas ei.
Tilanteen tullen toki,jos joku pyytää röökille sanon,että emmä nyt taida polttaa ja vasta jos joku kysyy ootko lopettanut sanon että joo.
Joskus saa enemmän voimaa siitä,että kukaan ei tiedä sun salaisuutta ja voihan sen sitten kertoa kun on jo sinut sen himonsa kanssa että lopetinpa tuossa tupakoinnin.
Joskus oon jopa sanonut,kun on ollut sellainen hutera lakko josta melkein alottaessaan tietää,ettei se kestä,että en nyt viitsi polttaa kun on tullut poltettua viime aikoina ihan kamalasti.
Siinä on jotain samaa kuin jos ei juo alkoholia juhlissa,pitää perustella muille alkoholia juoville miksei juo.Jos ei polta niin pitää selittää tupakoiville miksei polta,tupakoimattomille tarvitsee harvemmin selittää vaikka he saattavat ihmetellä että etkös sä käykään tupakalaa kahvin jälkeen etc.
Minä olen päättänyt etten nyt heti puhu kellekään,koska en jaksa muiden epäuskoa ja tunnen itseni vahvemmaksi kun kukaan ei "kyttää" repsahdanko.En aio ja se pitää tietää vain minun lopulta.Lopetin 14.3.2010
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys17/03/2010 17:01:32
|
Pepper, savuton 14.3.2010 alkaen
|
|
|
Edukka
Rekisteröityi: 19/09/2008 19:41:44
Ei kirjautunut
|
...eikös sananlaskussakin sanota että meitä on moneen junaan..
Harmittaa joskus kun sitä tukea EI todellakaan saa kenestäkään kaverista,ei edes perheestä..ne on jo varmaan kyllästynyt mun lopetuksiin.Oikein kun hatutta niin sit sanotaan että älä nyt,kyllä se siitä,oot vaan kovana,ET MENE TUPAKALLE..ja pöh.ONNEKSI ON TÄMÄ STUMPPI !!! Täältä löytyy tukea ja aina on olkapää vapaana !!
|
|
|
Nytriitti
Rekisteröityi: 10/03/2010 17:05:24
Ei kirjautunut
|
kuriton: Tsemppiä! Ymmärrän kyllä, että ärsyttää. Kannattaa valittaa tänne forumille kaikesta ja säästää sitten vaikka kavereita jos eivät ymmärrä tilannettasi. Täällä kyllä ymmärretään, ainakin minä lupaan.
Pepper: Itselläni on sama, etten ole puhunut kenellekään lopetuksesta. Olen samaa mieltä noista ihmisten asenteista. Tupakoivat eivät asiaan usko ja savuttomat eivät ymmärrä kamppailua.Tsemppiä sinullekin.
|
|
|
LauraA
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar03.png)
Rekisteröityi: 02/03/2010 21:23:59
Ei kirjautunut
|
Niinhää se menee..Lopettamisen tuskaa/surua ja mitä nyt kukakin kohdallaan tuntee ei voi kunnolla ymmärtää ku ne jotka ovat joskus lopettamis asian kanssa ollut itse tekemisissä.
Tietysti joillan sattuu niitä ihania ystäviä jne olla jotkaa tsemppaavat kyllä!
|
Ilman tupakin sauhutteluja alkaen: 1.3.2010
Ilman nikotiinia(niksupurkka) alkaen: 8.4.2010
Nikotiinin orja alkaen : 7.6.2010
SAUHUTTELIJA TAAS: 24.7 ->
Harkitsija: 16.8 ->
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
LauraA wrote:Niinhää se menee..Lopettamisen tuskaa/surua ja mitä nyt kukakin kohdallaan tuntee ei voi kunnolla ymmärtää ku ne jotka ovat joskus lopettamis asian kanssa ollut itse tekemisissä.
Tietysti joillan sattuu niitä ihania ystäviä jne olla jotkaa tsemppaavat kyllä!
Olet oikeassa LauraA.Tupakoinnin lopettamisen jälkeen on vaikka minkäläisiä oloja. Itsekin itkeskeli, kun tuli niin melankoolista musiikkia. Ja joku toinen hetki voi naureskellakin. Mutta savuttomuutta en silti unohda.
|
savuttomuus alkoi 24.10.2009
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
On niitä ystäviä mulla enemmänkin joita mun tupakoinnin lopettaminen ei kiinnosta. Ne ei tosiaan tajuu miten paljon se vaatii, kaikinpuolin.
Ja kannustusta en ystäviltäni ole saanut.
|
|
|
krisu
Rekisteröityi: 07/12/2009 19:37:59
Ei kirjautunut
|
Kyllä todella kaipaisi myötätuntoa ystäviltäni,mutta mitä sitä turhia. Tutetu kirjoitti jossakin sivutolla että hokea itskseen sitä mantraa. En sytytä ensimmäistäkään, ja minä sanon, että en polta en polta. Ei kannatte välittää ystävistä,jotka ei ymmärrä tupakan polton lopettamisen vaikeutta.Täällä stumpissa kyllä ymmärretään
|
savuttomuus alkoi 24.10.2009
|
|
|
LauraA
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar03.png)
Rekisteröityi: 02/03/2010 21:23:59
Ei kirjautunut
|
Hyvä krisu asiaa puhut! stumppilaiset ymmärtää kyllä ja 'kuuntelee'
|
Ilman tupakin sauhutteluja alkaen: 1.3.2010
Ilman nikotiinia(niksupurkka) alkaen: 8.4.2010
Nikotiinin orja alkaen : 7.6.2010
SAUHUTTELIJA TAAS: 24.7 ->
Harkitsija: 16.8 ->
|
|
|
Heluna1970
Ei kirjautunut
|
PERKELE, NYT ON KÄÄMI TIUKOILLA !! Tää ois ehket kuulunut v...ketjuun...J...lauta kaveri tuli kylään "neuvoon" kuinka korvaustuotteet vaan siirtävät itse lopettamista eteenpäin, "älä sinä käytä noita..." blaablaaa... "MINÄ " kun lopetin ilman jne. Ja sit tämä HERRA YKSINKERTAISUUS sanoi: noissahan on nikotiinia. Voi juku, ihanks tosi!!!
Tää ihminen on muutenkin ollut kaikkitietävä aina, mut tässä asiassa olisin kaivannut YMMÄRTÄMYSTÄ ja uskomatonta puhun ihmisestä joka on itse lopettanut polTTamisen!!
Sanoin hänelle et ilmeisesti et tiedä viekkareista mitään...
Ihan tosi Stumppilaiset mut mun ymmärtäjät on vähissä, itku tulee.
|
|
|
vapaana
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1267180723343_peikko.jpg)
Rekisteröityi: 23/02/2010 15:48:50
Ei kirjautunut
|
Voi Heluna1970! Älä anna noiden "ymmärtäjien" pilata päivääsi ja vielä vähemmän pilata hyvin alkanutta savuttomuutta!
Noita kaiken ymmärtäjiä ja tietäviä kuuluu varmasti jokaisen tuttavapiiriin, he ovat omanlaisiaan ja heitä täytyy ymmärtää! Eikä siis missään tapauksessa antaa heidän pilata yhtään mitään. Näytä pitkää nenää ja jatka samaan malliin kuin tähänkin asti ja sillä hyvä! Sinä itse tiedät mikä sinulle on parasta, ei sivulliset "ymmärtäjät"
Voimia jatkoon sinulle! Äläkä anna periksi!
|
Lopetuksen aloitus 8.3.2010 --> ja jatkuu edelleen...
"...tiukka mutru huuleen, selkä vastatuuleen, kestät kyllä sen!"
|
|
|
Mirja
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/uploads/Diary/Avatars/1269545151738_1373.jpg)
Rekisteröityi: 20/03/2010 20:47:26
Ei kirjautunut
|
Hei Heluna1970.Viittaa paksulla kintaalla tollaselle.Lopettamisia ja tapoja on yhtä monta kuin on lopettajaakin.Ja mitä h-vettiä se kellekään kuuluu mitä korvaavia käytät Vaikka tunkisit turnipsin molempiin sieraimiin Olet tosi komeasti ollut savuitta ja se on se pääasia.-vetti sen väliä vaikka jauhais purkkaa hamaan tappiin asti..höh..jäähän 3999 muuta myrkkyä saamatta.Ei muuta kuin rinta rottingille Hyvin menee...mutta..perkule vieköön...menköön
|
Elämä voi muuttua!
.ja muuttui kans 24.3.2010 klo 14.47!!
|
|
|