« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

jep, jep. XML

Kirjoittaja Viesti

mahorkka

Rekisteröityi:
17/03/2010 04:04:08

Ei kirjautunut

8vko. takana.kuivilla.haloo mites etiäpäin.tää on kyl elämäni mielenkiintoisin 8vko.miks mä ryhdyin tähän,ei vitsi täst ei selvii,voi vide. no mul on tavoite.ekaks 3kk.määrä-aikaista savuttomuutta ja jos menee hyvin toiset 3kk.lisää.sit vois jo miettii vakinaista savuttomuutta.et näil mennään.tulkaa mukaan.mut hei tukee tarvii.mitotte?ehdotuksii.jep.jep. 28v.savullista elämää takana.20 röökii n.pv. Toiv.väh.28v. savutonta edespäin.odotan jotain vastausta eli mites te muut?kirjoitan teille siis ensimmäistä kertaa.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys17/03/2010 04:50:16

Nina

Rekisteröityi:
14/03/2010 20:35:51

Ei kirjautunut

Kyllä sinä selviät eteenpäin lopetuksessa. Ajattele, jo 8vk takana eli puolet kolmesta kuukaudesta.

Olen ollut aiemmin kaksi vuoden pätkää polttamatta ja nyt yritän kolmatta kertaa. Syön nyt champixia ja ensi viikolla loppuu kokonaan polttaminen. Kokemuksen mukaan eka viikot on ne vaikeimmat, jolloin pitää koko ajan katkaista ajatus "lähempä käymään tupakilla".

Joko tupakoivat ihmiset ovat alkaneet haisemaan pahalle?

Yksi hyvä tsemppi on googlata keuhkoahtaumataudista. Minä pelkäsin sitä, mutta olikin "vain" astma. Siksi lopetan nyt.

Älä anna perikisi. Kumpi voittaa? Sinä vai tupakka?

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Minunhan pitää tervehtiä kaikkea uutta uutena mahdollisuutena - tämähän on jännää, tämä elämä täällä maan päällä, tosi jännää. Nyt saan seurata tätä muutoksen tuomaa tilannetta, saan mennä siellä muutoskohteessa ikäänkuin toiseen, uuteen maahan, eihän tässä ole syytä murehtia, vaan iloita siitä, että elämä on hienoja mahdollisuuksia ja yllätyksiä täynnä!

Tällaisen tekstin sain tänään kannustuksekseni, ja mielestäni tätä voi soveltaa myös täällä stumpissa. Muutokseen voi suhtautua ilolla, uteliaana, kiinnostuneeesti - minkälaista tuleekaan olemaan savuton elämäni, minkälaisia uusia tapoja keksin avuksi tupakasta irtipääsyyn jne.

Tsemppiä jatkoon, nauti onnistumisesta, iloitse itsestäsi!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Siirry: